menu

Platforms / PC / Steam Year In Review: Jaaroverzicht!

zoeken in:
Erg leuk dit en mooi gemaakt. Steam houdt bij wat je allemaal hetb zitten spelen en maakt er een heel tof jaaroverzicht van! Nu speel ik ook PS4 maar Steam was toch wel het meest gespeelde platform voor me....komt ie...

STEAM YEAR IN REVIEW 2023 van FlorisDeV

Voor wie denkt nondeju...veel spellen heb ik NIET uitgespeeld he! Bijna geen enkele zelfs. Volgens jaar waarschijnlijk Baldur's Gate 3 en Everspace 2 completo. Mijn OLED tv is momenteel ook kapot dus ik lees nu een BOEK . Best goed om even cold turkey te gaan.

Ik kijk uit naar overzichten die anderen hebben! Misschien kom ik nog heel interessante titels tegen!

Vrij gedetailleerd inderdaad!

STEAM YEAR IN REVIEW 2023 van brotherjohn

Opvallende statistieken:
* slechts 2% van de titels die ik speelde waren dit jaar uitgebracht
* Horizon Chase Turbo was eventjes de grootste verslaving
* maar 25% van de tijd met de controller gespeeld
* nooit langer dan 5 dagen achter elkaar een dag op Steam gespeeld, relatief karig als je naar mijn andere statistieken bekijkt
* in april amper en mei helemaal niet gespeeld (wat deed ik dan ook alweer met mijn vrije tijd vraag ik me af) en december ook bijna niet (kan kloppen vanwege aanschaf Switch)
* het "je bent wat je speelt" diagram slaat vooral uit naar resp. racen, puzzel, point-and-click en "mooi". Kan ik me in vinden. Erop reflecterend wel een wonderlijke combinatie.

Oh ja. Zo heb ik er ook eentje. Wel pas vanaf ongeveer eind augustus of zo. Daarvoor had ik geen tot een kwakkellende PC.

Sinner's STEAM YEAR IN REVIEW 2023

Grotendeels bestaat mijn Steam jaar dan ook uit de afgelopen 2 jaar Humble Bundle games installeren en uitproberen. 20 minuutjes hier, 20 minuutjes daar etc etc. Ik vermoed dat 2024 wellicht een gunstiger jaar voor mijn PC word, maar je weet het nooit.

JonnieBrasco schreef:
Vrij gedetailleerd inderdaad!

STEAM YEAR IN REVIEW 2023 van brotherjohn

Opvallende statistieken:
* slechts 2% van de titels die ik speelde waren dit jaar uitgebracht
* Horizon Chase Turbo was eventjes de grootste verslaving
* maar 25% van de tijd met de controller gespeeld
* nooit langer dan 5 dagen achter elkaar een dag op Steam gespeeld, relatief karig als je naar mijn andere statistieken bekijkt
* in april amper en mei helemaal niet gespeeld (wat deed ik dan ook alweer met mijn vrije tijd vraag ik me af) en december ook bijna niet (kan kloppen vanwege aanschaf Switch)
* het "je bent wat je speelt" diagram slaat vooral uit naar resp. racen, puzzel, point-and-click en "mooi". Kan ik me in vinden. Erop reflecterend wel een wonderlijke combinatie.

Handgetekend en mooi: misschien Gorogoa proberen?

Sinner schreef:
Oh ja. Zo heb ik er ook eentje. Wel pas vanaf ongeveer eind augustus of zo. Daarvoor had ik geen tot een kwakkellende PC.

Sinner's STEAM YEAR IN REVIEW 2023

Grotendeels bestaat mijn Steam jaar dan ook uit de afgelopen 2 jaar Humble Bundle games installeren en uitproberen. 20 minuutjes hier, 20 minuutjes daar etc etc. Ik vermoed dat 2024 wellicht een gunstiger jaar voor mijn PC word, maar je weet het nooit.

Plague Tale en Shadow Tactics zijn heel warm aanbevolen toptitels voor elk ongeveer 20 uurtjes speelplezier. Toevallig allebei stealth maar heel verschillend uitgewerkt.

FlorisV schreef:
Shadow Tactics

Shadow Tactics en uitbreiding heb ik inderdaad al een hele tijd in bezit en op de to-playlist. Zou er zomaar eens van kunnen komen dit jaar. Ook Plague Tale maakt kans.

FlorisV schreef:
Handgetekend en mooi: misschien Gorogoa proberen?

Toevallig dat je die noemt, het bleek mijn ideale verstand-even-op-nul-puzzelgame tijdens afgelopen kerstdagen nadat ik het twee jaar geleden al eens een half uur geprobeerd had. Erg mooie game inderdaad, uniek in zijn genre.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:37 uur

geplaatst: vandaag om 21:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.