menu

Platforms / PC / Steam Usernames

zoeken in:
Ik dacht dat het misschien wel leuk kon zijn moesten we hier de nicknames geven van je steam account (indien je steam gebruikt uiteraard ). Zo kunnen de gebruikers van Games meter snel en gemakkelijk een potje tegen/met elkaar spelen

Wat denken jullie ervan?

Goed idee, maar helaas heb ik geen idee hoe ik te vinden ben..

Haha
Ik zou denken je naam dat boven op je steam staat, vlak naast community
Anders zou ik misschien denken aan je inlog naam

Ja, maar er volgens mij een Account die JustMike112 heet en een account waarvan de username JustMike112 is Lastig, lastig..

AvMerode
Heb er twee, avmerode en keepingitcool4you (en anders KIC4You)
Maar gebruik eigenlijk nooit meer steam, heb er namelijk een hekel aan.
Gebruik voornamelijk MySuite en al mijn pc games (zonder gebruik van steam of wat dan ook) staan op mijn externe harde schijven.

Maar gebruik wel Desura
Dus als je me wilt toevoegen, mijn desura naam is: KeepingItCool4You
Maar speel voornamelijk wel single-player games en internet word nog gefixed omdat mijn modem heel erg slecht is op dit moment.
Maar zodra het gefixed is kan ik wel meedoen met wat online games.
Desura heeft trouwens ook gratis games (ook co-op en online mp), dus no problem.

Ben niet heel vaak online, maar vooruit. Mijn steam username is GutsnBrains.

Ben zelf meer een console gamer, maar soms gebruik ik wel eens Steam. Mijn username is DarthSolidKevin.

Recent een nieuw account aangemaakt, en gezien ik nog maar 3 vrienden heb, kunnen er best wel wat bij.

Steamuser: Channelthreeohthree
Naam: I'm A Cripple

Mijn naam is gewoon patenpac volgens mij

Mijn inlog naam is dennis-hulshof, voeg mij gerust toe.

spelfreak
Zelfde als op XBOX 360: CountBelmont666. Begin augustus zal ik mijn R9 270x/280 halen. Dus dan zal ik veel beginnen met online zijn .

Steam : sandex007

Gast
geplaatst: vandaag om 12:41 uur

geplaatst: vandaag om 12:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.