Platforms / PC / Left 4 Dead 2 multiplayer topic
zoeken in:
0
geplaatst: 17 mei 2014, 00:30 uur
Ik zal er nu even ruim op tijd bij proberen te zijn! Zijn er drie mensen geïnteresseerd om aanstaande dinsdag de Questionable Ethics-campaigns te spelen? solidKevin? (Jij hebt ze al geïnstalleerd, dus laat ik het jou maar als eerste vragen.
) Brains? BoordAppel? Glacius?
) Brains? BoordAppel? Glacius?
0
geplaatst: 17 mei 2014, 13:20 uur
Ah oké, ik dacht me te kunnen herinneren dat je had gezegd dat je er volgende week 'zeker weten' ook bij zou zijn. Maar in dat geval: veel succes met je tentamen!
0
geplaatst: 17 mei 2014, 13:35 uur
Klopt, maar ik was het even vergeten
Bedankt! Na mijn tentamens ben ik er weer bij. Wil ook zeker die campaign een keer spelen.
Bedankt! Na mijn tentamens ben ik er weer bij. Wil ook zeker die campaign een keer spelen.
0
geplaatst: 17 mei 2014, 21:27 uur
Voor mij komt het ook niet zo lekker uit want ik wil dinsdag Wolfenstein gaan doen. 

0
geplaatst: 17 mei 2014, 23:51 uur
Kunnen jullie allebei wel de week daarna? Of is dat nog te ver weg?
0
geplaatst: 18 mei 2014, 11:46 uur
Pff, zo komen we er natuurlijk nooit aan toe.
Ik kan het wel nóg een week opschuiven, maar dan zijn er straks weer mensen op vakantie en zo. Een andere avond is wat mij betreft overigens ook goed, maar dan moeten jullie wel even doorgeven welke avonden jullie vrij hebben.
Maandag? Dan is WD nog niet uit.
0
geplaatst: 18 mei 2014, 13:02 uur
Voor gewoon campaign heb je maar vier mensen nodig hé. Dus ga gerust komende dinsdag als andere mensen dan wel komen - dan doe ik de week daarna wel weer mee
.
Ik heb woensdag een tentamen, en de dinsdag daarna nog eentje (Dus maandag komt mij dan ook weer niet zo goed uit
). Na dat tentamen kan ik in principe elke avond, behalve vrijdag en in het weekend.
. Ik heb woensdag een tentamen, en de dinsdag daarna nog eentje (Dus maandag komt mij dan ook weer niet zo goed uit
). Na dat tentamen kan ik in principe elke avond, behalve vrijdag en in het weekend.
0
geplaatst: 18 mei 2014, 13:44 uur
En wanneer verwacht jij weer beschikbaar te zijn, solidKevin?
En BoordAppel? Glacius? Dan kan ik tenminste een inschatting maken van wanneer er waarschijnlijk drie mensen beschikbaar zullen zijn. 
En BoordAppel? Glacius? Dan kan ik tenminste een inschatting maken van wanneer er waarschijnlijk drie mensen beschikbaar zullen zijn. 
0
geplaatst: 18 mei 2014, 15:24 uur
Oké, zullen we dan afspreken voor 3 juni (dinsdag over twee weken)?
Brains en jij kunnen dan sowieso (en ik heb dan volgens mij ook niets staan), en solidKevin zou dan ook beschikbaar moeten zijn.
En in het ergste geval kan er een bot bij. Of Glacius! (Maar da's geen worst case scenario uiteraard.
)
Brains en jij kunnen dan sowieso (en ik heb dan volgens mij ook niets staan), en solidKevin zou dan ook beschikbaar moeten zijn.En in het ergste geval kan er een bot bij. Of Glacius! (Maar da's geen worst case scenario uiteraard.
)
0
geplaatst: 18 mei 2014, 19:08 uur
Oké! Ik zal jullie er tegen die tijd wel aan herinneren - als ik het zelf niet vergeet. 

0
geplaatst: 24 mei 2014, 00:47 uur
Heb het nogal druk de laatste tijd, eindperiode van collegejaar, dus dan heb je dat. Zal even kijken wanneer ik weer kan.
0
BoordAppel (moderator)
geplaatst: 27 mei 2014, 20:02 uur
Ik ben ook online en wil best een potje spelen.
0
geplaatst: 27 mei 2014, 20:04 uur
Goed moment om mijn nieuwe koptelefoon uit te proberen. Ik kom eraan 

0
geplaatst: 27 mei 2014, 23:45 uur
Zo, dat ging weer erg goed (voor de tegenstanders tenminste) 
Al ging het Realism wel beter dan ik had verwacht!

Al ging het Realism wel beter dan ik had verwacht!
0
BoordAppel (moderator)
geplaatst: 28 mei 2014, 18:46 uur
Yep, ben zelden zo afgemaakt als gisteren. Toch wel lol gehad, gelukkig kickte het andere team die smacktalker. Daar kan ik wel slecht tegen dat soort mensen.
0
geplaatst: 1 juni 2014, 22:24 uur
Hier komt de beloofde herinnering! Is er niemand die aanstaande dinsdag toch niet kan?
(Als je wel kan hoef je niet te reageren - dan zie ik je vanzelf verschijnen!) Ik zal in ieder geval vanaf acht uur online zijn.
(Als je wel kan hoef je niet te reageren - dan zie ik je vanzelf verschijnen!) Ik zal in ieder geval vanaf acht uur online zijn.
0
geplaatst: 2 juni 2014, 16:27 uur
Mooi.
En ik zal het voor de zekerheid nog even navragen: zijn de volgende instellingen goed?
* Mode: Realism. Jullie vinden dat leuker, ik wil het best een keer proberen (al is Questionable Ethics daar eigenlijk niet de ideale campaign voor denk ik), en als het echt niet lukt kunnen we altijd nog terugswitchen.
* Moeilijkheidsgraad: Normal. Dat lijkt mij hoog genoeg voor deze campaign(s), maar als het te makkelijk zou blijken te zijn kunnen we de moeilijkheidsgraad altijd nog omhoog zetten.
* Permissions: Friends-Only Game (want we zijn met zijn vieren).
* Server Type: Best Available Dedicated? Ik las alleen net op een steamforum dat er geen officiële servers meer beschikbaar zijn waardoor het automatisch op een lokale server terecht komt (die van de host maw). En ik heb geen idee of mijn internetverbinding snel genoeg is om lag-vrij te kunnen spelen.
En ik zal het voor de zekerheid nog even navragen: zijn de volgende instellingen goed?* Mode: Realism. Jullie vinden dat leuker, ik wil het best een keer proberen (al is Questionable Ethics daar eigenlijk niet de ideale campaign voor denk ik), en als het echt niet lukt kunnen we altijd nog terugswitchen.
* Moeilijkheidsgraad: Normal. Dat lijkt mij hoog genoeg voor deze campaign(s), maar als het te makkelijk zou blijken te zijn kunnen we de moeilijkheidsgraad altijd nog omhoog zetten.
* Permissions: Friends-Only Game (want we zijn met zijn vieren).
* Server Type: Best Available Dedicated? Ik las alleen net op een steamforum dat er geen officiële servers meer beschikbaar zijn waardoor het automatisch op een lokale server terecht komt (die van de host maw). En ik heb geen idee of mijn internetverbinding snel genoeg is om lag-vrij te kunnen spelen.
0
geplaatst: 2 juni 2014, 16:48 uur
Ik vind alles prima.
Met de server moeten we even kijken wie van ons de best verbinding heeft. (Brian in ieder geval niet
)
Met de server moeten we even kijken wie van ons de best verbinding heeft. (Brian in ieder geval niet
)
0
geplaatst: 2 juni 2014, 17:33 uur
Mijn internetverbinding is over het algemeen wel goed, maar soms vertraagt hij opeens enorm vanuit het niets, dus wat dat betreft is hij misschien niet ideaal. Maar ik wil het uiteraard best proberen. 

0
geplaatst: 3 juni 2014, 13:00 uur
Ik kan niet. Daarnaast vind ik 'normal' ook veeeeeel te makkelijk 
Valve heeft de official servers down gehaald? Hoe triest

Valve heeft de official servers down gehaald? Hoe triest

* denotes required fields.