menu

Platforms / PC / Left 4 Dead 2 multiplayer topic

zoeken in:
Ik ben er iets na half 9 waarschijnlijk.

Ik zal er nu even ruim op tijd bij proberen te zijn! Zijn er drie mensen geïnteresseerd om aanstaande dinsdag de Questionable Ethics-campaigns te spelen? solidKevin? (Jij hebt ze al geïnstalleerd, dus laat ik het jou maar als eerste vragen. ) Brains? BoordAppel? Glacius?

Ik heb woensdag tentamen, dus ik moet helaas passen.

Ah oké, ik dacht me te kunnen herinneren dat je had gezegd dat je er volgende week 'zeker weten' ook bij zou zijn. Maar in dat geval: veel succes met je tentamen!

Klopt, maar ik was het even vergeten

Bedankt! Na mijn tentamens ben ik er weer bij. Wil ook zeker die campaign een keer spelen.

Oké, dan stel ik het voorlopig nog wel even uit.

Voor mij komt het ook niet zo lekker uit want ik wil dinsdag Wolfenstein gaan doen.

Kunnen jullie allebei wel de week daarna? Of is dat nog te ver weg?

Ik kan de week erna sowieso. Dit maal echt zeker weten .

Pff, zo komen we er natuurlijk nooit aan toe. Ik kan het wel nóg een week opschuiven, maar dan zijn er straks weer mensen op vakantie en zo. Een andere avond is wat mij betreft overigens ook goed, maar dan moeten jullie wel even doorgeven welke avonden jullie vrij hebben. Maandag? Dan is WD nog niet uit.

Voor gewoon campaign heb je maar vier mensen nodig hé. Dus ga gerust komende dinsdag als andere mensen dan wel komen - dan doe ik de week daarna wel weer mee .

Ik heb woensdag een tentamen, en de dinsdag daarna nog eentje (Dus maandag komt mij dan ook weer niet zo goed uit ). Na dat tentamen kan ik in principe elke avond, behalve vrijdag en in het weekend.

En wanneer verwacht jij weer beschikbaar te zijn, solidKevin? En BoordAppel? Glacius? Dan kan ik tenminste een inschatting maken van wanneer er waarschijnlijk drie mensen beschikbaar zullen zijn.

BoordAppel (moderator)
Ik kan dinsdag sowieso wel.

Oké, zullen we dan afspreken voor 3 juni (dinsdag over twee weken)? Brains en jij kunnen dan sowieso (en ik heb dan volgens mij ook niets staan), en solidKevin zou dan ook beschikbaar moeten zijn.

En in het ergste geval kan er een bot bij. Of Glacius! (Maar da's geen worst case scenario uiteraard. )

Ik vind 3 juni prima.

Oké! Ik zal jullie er tegen die tijd wel aan herinneren - als ik het zelf niet vergeet.

Heb het nogal druk de laatste tijd, eindperiode van collegejaar, dus dan heb je dat. Zal even kijken wanneer ik weer kan.

Wie zijn er vanavond bij? Ik ben in ieder geval online.

BoordAppel (moderator)
Ik ben ook online en wil best een potje spelen.

Goed moment om mijn nieuwe koptelefoon uit te proberen. Ik kom eraan

Zo, dat ging weer erg goed (voor de tegenstanders tenminste)

Al ging het Realism wel beter dan ik had verwacht!

BoordAppel (moderator)
Yep, ben zelden zo afgemaakt als gisteren. Toch wel lol gehad, gelukkig kickte het andere team die smacktalker. Daar kan ik wel slecht tegen dat soort mensen.

Hier komt de beloofde herinnering! Is er niemand die aanstaande dinsdag toch niet kan? (Als je wel kan hoef je niet te reageren - dan zie ik je vanzelf verschijnen!) Ik zal in ieder geval vanaf acht uur online zijn.

Beloofd is beloofd, dus ik ben er zeker bij.

Ik ben er ook bij!

Mooi. En ik zal het voor de zekerheid nog even navragen: zijn de volgende instellingen goed?

* Mode: Realism. Jullie vinden dat leuker, ik wil het best een keer proberen (al is Questionable Ethics daar eigenlijk niet de ideale campaign voor denk ik), en als het echt niet lukt kunnen we altijd nog terugswitchen.
* Moeilijkheidsgraad: Normal. Dat lijkt mij hoog genoeg voor deze campaign(s), maar als het te makkelijk zou blijken te zijn kunnen we de moeilijkheidsgraad altijd nog omhoog zetten.
* Permissions: Friends-Only Game (want we zijn met zijn vieren).
* Server Type: Best Available Dedicated? Ik las alleen net op een steamforum dat er geen officiële servers meer beschikbaar zijn waardoor het automatisch op een lokale server terecht komt (die van de host maw). En ik heb geen idee of mijn internetverbinding snel genoeg is om lag-vrij te kunnen spelen.

Ik vind alles prima. Met de server moeten we even kijken wie van ons de best verbinding heeft. (Brian in ieder geval niet )

Mijn internetverbinding is over het algemeen wel goed, maar soms vertraagt hij opeens enorm vanuit het niets, dus wat dat betreft is hij misschien niet ideaal. Maar ik wil het uiteraard best proberen.

Ik kan niet. Daarnaast vind ik 'normal' ook veeeeeel te makkelijk

Valve heeft de official servers down gehaald? Hoe triest

Gast
geplaatst: vandaag om 12:06 uur

geplaatst: vandaag om 12:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.