menu

Platforms / PC / Left 4 Dead 2 multiplayer topic

zoeken in:
Ik kan niks vinden over de officiele servers...

Anyways, ik vanaf ongeveer 8 uur online. (Moet dan nog wel die map(s) even downloaden... )

Oh, dat is zo gedaan. Zeg maar op steam wanneer ze geïnstalleerd zijn.

De officiële servers worden trouwens onder andere hier besproken. Voor zover ik weet zijn er "officieel" nog wel Valve-servers beschikbaar, maar in de praktijk zijn die blijkbaar vrijwel nooit toegankelijk waardoor automatisch overgeschakeld wordt op een lokale server.

Hele internetverbinding hier ligt er uit... hopelijk ben ik er zo weer...

Glacius schreef:
Ik kan niet. Daarnaast vind ik 'normal' ook veeeeeel te makkelijk

Nou, wij werden compleet afgemaakt! We faalden alle vier (toch?) de pogingen op realism/normal. Op normal /normal haalden we het wel de eerste keer (of beter gezegd, we zouden het gehaald hebben als ik de safe room niet verlaten had), maar toch: dit was voor ons niet makkelijk, laat staan veel te makkelijk.

Ik vond het wel een leuke campaign overigens. Vreemd, en rampzalig met bots (wat soms helaas nodig was), maar ik vond de onconventionele gameplay wel een leuke afwisseling.

Edit: ik heb net ook nog even map 3 gespeeld (met bots, op easy), en die doet wat betreft moeilijk-heidsgraad in ieder geval niets onder voor de andere levels. Ik heb tegen vijf tanks gevochten. Vijf!

Wie zijn er morgen allemaal beschikbaar? Ik wil op zich de campaign wel afmaken (op easy, want anders komen we er nooit doorheen), maar als jullie gewoon versus willen doen vind ik dat ook prima.

Morgen ben ik in ieder geval niet online. Ik heb de volgende dag mijn afstudeerpresentatie.

Ik ben er waarschijnlijk wel bij.

Ik ben er bij. Rondom 9 uur online.

Ik ben er de komende paar weken helaas even niet meer bij. De vakantie nadert en ik heb het daardoor erg druk met het afronden van mijn studiejaar.

Begrijpelijk, succes!

Het school/studiejaar is inmiddels weer in volle gang. Ik neem aan dat iedereen weer terug is in zijn of haar oude ritme en het leek mij dan ook leuk om ook deze traditie weer te beginnen.

Eerstvolgende dinsdag, wie doet er mee?

Volgende week heb ik herfstvakantie, dus count me in!

Er is nog niet veel animo Brains. Wat doen we ermee?

Weet niet of iedereen 't hier leest, zal nog wel wat mensen spammen op steam .

Ik ben er sowieso.

Cool dan ben ik ook gewoon van de partij

Waarom dinsdag?

Dat is ooit gewoon zo ontstaan omdat de meeste mensen toen wel konden. Ik kan zelf op elke doordeweekse wel, m.u.v. vrijdagen (al kan ik dan soms ook wel).

BoordAppel (moderator)
Ik ben denk ik ook wel van de partij.

Ik wil op zich ook wel weer een keer meedoen (dan moet ik het spel alleen wel eerst weer installeren ).

Ik ben er morgen niet bij, ik ga de wedstrijd van Ajax kijken.. Ander keertje weer

Als er op een andere dag meer mensen kunnen / willen vind ik dat ook prima, hoor.

Zoals gezegd ben ik er morgen sowieso, dus leuk iedereen die meedoet . Verder zou ik misschien donderdag nog wel kunnen?

Dan willen de Eredivisieliefhebbers waarschijnlijk weer de Europa League kijken (Feyenoord en PSV).

Als ik online ben op steam, mag je me uitnodigen
Volgens mij heb ik wel één of twee van jullie op steam. (nick: Fantomex)

Er is bij mij helaas iets tussengekomen, dus ik ben er vanavond niet bij. De volgende keer ben ik er (hopelijk) wel.

Wie doen er vanavond allemaal mee? Ik ben er wel weer vanaf half 9 denk ik.

Ik ben er ook weer bij, zo rond diezelfde tijd.

Ik ben er vanavond niet, helaas.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:32 uur

geplaatst: vandaag om 12:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.