menu

Platforms / PC / PC veroorzaakt probleem op TV

zoeken in:
Hallo,

Ik heb laatst een computer gekocht en nu als ik de pc start begint het scherm op de tv heel raar te doen, enig idee hoe dat komt?

Vogelbekdier

Vreemd!

Zijn ze met elkaar verbonden? Zo ja, kijk of daar wat aan scheelt. Zo nee, dan heb je denk ik een hele ongelukkige opstelling. Hoe ontvang je signaal op je TV? Heb je een ingebouwde draadloos receiver in je PC? Staan ze dicht bij elkaar?

Nee ze zijn niet verbonden, de tv staat gewoon in de woonkamer en de computer in de slaapkamer op dezelfde verdieping.
Ik zit vaak op teamspeak of skype misschien dat het daardoor komt of door een headset ofso?

AvMerode
Dat is vaag man, geen idee.
Mijn pc met dvi naar hdmi kabel heb ik op 42-inch plasma tv aangesloten en staan een arm lengte van elkaar af.
Maar geen conflicten.

De beste vraag in deze situatie is dan; wanneer begon dit probleem?
Heb je er al eens eerder last van gehad met dezelfde setup?
Want als je er in het begin al last van had, toen je de pc net had, dan zou het toch wel echt een soort van conflict kunnen zijn.
Mijn oude geluidsboxen maakten ook conflict (storend geruis) met ps3 en tv.
Toen nieuwe geluidsboxen gekocht en probleem was opgelost.
Vreemde issue in ieder geval.

Dat heb ik als ik m''n magnetron aanzet in de keuken maar dat is gelukkig maar kort,wel kut als het met je pc gebeurd,moet je toch keuzes maken haahahaha

ahaha dat is een makkelijke keuze de magnetron kan je zo wegleggen.

@ Av sinds dat ik deze nieuwe computer heb en de oude pc stond wel op een andere positie in mijn kamer.

Kan van alles zijn. Als je TV via schotel of antenne hebt dan kan het WiFi zijn die het signaal stoort. Of gewoon het magnetische veld van de PC die interfereert met de electronen in de TV. Probeer eens bepaalde dingen uit te schakelen, zoals wireless, bluetooth. Eigenlijk alles wat draadloos is, doe 't uit.

Haal bijvoorbeeld eens alles van je PC af - dus enkel de voeding in de PC, en doe 'm dan aan. Kijken of dat helpt. Als dat niet helpt, probeer je de afstand tussen de twee apparaten te vergroten.

Ja daar dacht ik ook al aan want je kan gewoon letterlijk geen tv kijken, maar heb daar helemaal geen zin in hele rotzooi onder m'n bureau

Gast
geplaatst: vandaag om 11:41 uur

geplaatst: vandaag om 11:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.