menu

Platforms / PC / The Elder Scrolls Online

zoeken in:
YouTube - The Elder Scrolls Online Announcement Trailer
Elder Scrolls MMO.
Worden we hier warm of koud van?

Ligt eraan. Koud als het in Skirym afspeeld

Nee, het lijkt me wel grappig, als ze niet ik weet niet hoeveel gaan vragen per maand. Misschien is het ook wat voor op consoles maar dat zal het wel weer niet worden..

Het zal waarschijnlijk een soort van WoW kloon (van wat ik heb gehoord en gelezen) worden, Zal afspelen in heel Tamriel... kan nou niet echt zeggen dat ik er warm van wordt, heb sowieso weinig met MMORPG's.

Ik heb echt het gevoel dat dit een flop gaat worden.

Sinds ze bekend hebben gemaakt dat je maandelijks moet betalen, namelijk 15 euro per maand, om het spel te kunnen spelen, denk ook ik dat dit spel niet zo succesvol zal zijn.

Ik vond de Beta zeker niet overtuigend, net een alpha-versie van Skyrim maar dan 15,00€/maand.

Hopelijk gaat de franchise hierdoor niet naar de haaien.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:04 uur

geplaatst: vandaag om 12:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.