Platforms / PC / Ik zoek een driver voor Trust gaming-muis
zoeken in:
0
geplaatst: 31 oktober 2011, 18:56 uur
Hallo,
Heb deze muis van een kameraad gekregen, die had ie niet meer nodig. Hij had er alleen geen installatiedisc voor.. Waar kan ik hier drivers voor downloaden? Had er al 2 gedownload maar die werkten dus blijkbaar niet. Het lampje knippert wel 3sec maar gaat daarna weer uit..
Help!!

Heb deze muis van een kameraad gekregen, die had ie niet meer nodig. Hij had er alleen geen installatiedisc voor.. Waar kan ik hier drivers voor downloaden? Had er al 2 gedownload maar die werkten dus blijkbaar niet. Het lampje knippert wel 3sec maar gaat daarna weer uit..

Help!!

0
Pastichio Rocker
geplaatst: 31 oktober 2011, 19:02 uur
Trust.com - Spyker F1 Wireless Laser Mouse MI-7750R
Herstart je pc anders eens. Windows zou automagisch naar drivers moeten zoeken.
Herstart je pc anders eens. Windows zou automagisch naar drivers moeten zoeken.
0
geplaatst: 31 oktober 2011, 22:47 uur
Een Trust en nog een draadloze ook, ik zou hem ook weggeven. 

0
geplaatst: 1 november 2011, 18:25 uur
Dat is dan weer een ander uiterste. Heb zelf een Razer toevallig, maar die dingen zijn wel duur.
0
Pastichio Rocker
geplaatst: 1 november 2011, 19:04 uur
Maar dan heb je wel gelijk het beste in huis.
0
geplaatst: 1 november 2011, 22:20 uur
Dat wel ja, al kun je je afvragen of je het wel echt nodig hebt.
0
geplaatst: 1 november 2011, 23:38 uur
Mwoah, ben heel tevreden met mijn Deathadder, maar heb niet het idee dat het verschil nou echt gigantisch is.
0
geplaatst: 2 november 2011, 07:42 uur
en ik heb ook echt weer een ***muis.
Maar of ik er nu slechter door speel.

PS. Mijn hand is al 2 keer zo groot.
Maar of ik er nu slechter door speel.

PS. Mijn hand is al 2 keer zo groot.
0
Pastichio Rocker
geplaatst: 2 november 2011, 13:40 uur
Ik had hiervoor ook een draadloze muis, maar ik merk toch wel zeker het verschil met mijn besnoerde Diamondback van Razer. Sowieso de extra buttions aan de zijkant en de hoeveelheid dpi heeft zo zijn voordelen bij het spelen van een FPS.
0
geplaatst: 4 november 2011, 19:09 uur
De draadloze die ik had deed moeilijk omdat de batterij vaak wel erg snel leeg was. Verder schijnt het zo te zijn dat eentje met draad betere reactietijden heeft, en dat daarom de echte pro-gamers altijd met draad spelen. Met mijn DPI-settings doe ik maar weinig. Is vaak ook een beetje een marketingtruc, zo'n fabrikant die pronkt met de overdreven hoge DPI van de nieuwste muis.
Misschien zijn er mensen die er echt blij mee zijn, maar ik hoef helemaal geen hoge DPI en geef de voorkeur aan meer "grip". De knop om on the fly DPI aan te passen heb ik alleen in Battlefield 2 gebruikt eigenlijk, als ik ging snipen. Maar merkte er eigenlijk helemaal niet zoveel voordeel aan en vond het maar wat omslachtig. Speel op 1800 dpi trouwens.
Misschien zijn er mensen die er echt blij mee zijn, maar ik hoef helemaal geen hoge DPI en geef de voorkeur aan meer "grip". De knop om on the fly DPI aan te passen heb ik alleen in Battlefield 2 gebruikt eigenlijk, als ik ging snipen. Maar merkte er eigenlijk helemaal niet zoveel voordeel aan en vond het maar wat omslachtig. Speel op 1800 dpi trouwens.
* denotes required fields.