menu

Platforms / PC / Gratis MMO's

zoeken in:
gamelord
In Platforms > PC > Internet Games:

Voordat ik me een MMO-rpg haalde (betaald in de winkel, Guild wars)..speelde ik deze game:

Rohan: Blood Feud (2008)

Het begon allemaal zo prachtig..dacht dat je tot level 50 kon en waar ik ophield was ik ergens Lv. 22...maar de deathpenalty begon me irriteren. In deze game kon je ook unieke dingen bemachtigen, maar als je dood ging tijdens een battle leverde je niet alleen exp-points in......maar ook wat van je zuurverdiende geld & items (meestal de waardevolle )
Dus was de zin in deze free-game snel over.

AvMerode
Ik ben de laatste tijd aan het MMO hunten (zo noem ik dat), de beteren ertussenuit pikken, grondig getest en het is gelukt allemaal, soms zijn gratis MMO's zelfs nog beter en leuker dan games waar je voor betaald.
Geen spyware, geen irritante publisher downloader erbij met spam, heb goede mmo's gevonden en bevatten geen spyware en troep, gewoon puur gratis en geen geouwehoer.
Ik heb ook een FPS MMO gevonden waar ik ook helemaal verslaafd aan ben geraakt genaamd Project Blackout (niet iedereen kan de game waarderen), voor de rest heb ik de beste gratis MMOrpg's eruit gepik, volgende keer zijn andere genre's aan de beurt.
Hieronder staat de lijst en als iemand nog meer goede gratis MMO's weet te vinden of al heeft gevonden, laat het hier achter en bij voorbaat dank.

FPS:
Project Blackout


RPG:
Battle Of The Immortals - niet een meesterwerk maar wel erg vermakelijk en de moeite waard, beetje titan quest achtig. Elk monster temmen en trainen is geweldig, goed pet systeem, veel gaat automatisch en dat kan een goed ding zijn maar misschien iets teveel auto?. naast je standaard XP level en dat van je pet, gaat je gear en wapens ook omhoog in level.
Deze MMO vraagt om een speciale code, via google kun je die code zoeken in allerlei forums, kun je het niet vinden, vraag dan aan mij via een private message (PM).

Dynastie Warriors online - dikke combo's die je kunt maken en is zelfs beter dan de dynasty games waar je voor betaald. Real-time combat en vecht door hordes van vijanden heen. Legers aanvoeren en op een tactische manier te werk gaan. Gevarieerde wapens en items. tutorial proces duurt lang en game-play kan repetitief worden op ten duur. Resolutie gaat niet verder dan 1280x1024. Game is wel aan te raden, dat wel.

Requiem Memento Mori - een horror RPG, lekker duister en beetje vergelijkbaar met de shin megami wereld, alleen geen turn based gevechten en een plot is er niet plus verhaal, game-play is standaard maar doet wat het doet en door middel van gigantische 96 vs 96 PvP battles en extreem veel Quests/missies is het de moeite waard.

Martial Empires - ben je bekend met Jade Empire? nou dit is in feite hetzelfde maar dan in MMO stijl. Goed crafting system, gelikte interface, Goede graphics en skill animaties, uitgebreide character customization maar er zijn jammer genoeg maar 3 speelbare classes.

Lord Of The Rings Online - voelt meer als een single-player rpg aan in het begin, maar naarmate je vordert in het spel word het taaier en dus is samenwerken in co-op een goed plan, is niet verplicht maar wel handig soms.

Om de games te kunnen downloaden, gewoon de balk download now aanklikken in mmohut en je word auto doorgestuurd naar de officiële site met direct download pagina voor je neus, sommige games hebben eerst registratie nodig (is helemaal gratis en 100% veilig, ik heb het goed getest) voordat je het kan downloaden.

Hieronder gratis MMO's die ik nog niet heb gedownload en gespeeld (dus meer een suggestie en is naar eigen risico), schijnen wel goed te zijn, hoge scores.

Legend Of Edda - Vrolijke rpg, soort van maple story gecombineerd met de game-play van een Wrpg, ik zag de negativiteit bij maple story maar van wat ik heb gelezen, dit is stukken beter en wat het gemeen heeft met maple story is de vrolijkheid, that's it.

FreeJack - parkour stijl, soort van mirrors edge in 3de person, bekijk game-play video in mmohut en zie voor jezelf.

RayCity De vrijheid van een burnout paradise en de game-play van een arcade racer die je totaal niet serieus moet nemen, springen met een auto .

Voor game waar geen download voor nodig en dus via site is DDtank 2 - worms achtige game-play.

AvMerode
Naast Project Blackout, Battle Of The Immortals, Dynastie Warriors online, Requiem Memento Mori, Martial Empires en Lord Of The Rings Online die ik heb getest zijn er ook weer een paar nieuwe gratis MMO's die ik heb gevonden en uitgetest, werken ook goed en kan zonder problemen gedownload worden.

DDtank 2 = DDTank - The Hottest And Cutest Online Shooting Game - ddt.game321.com - Een browser game, helemaal perfect, geen issues en ik ben helemaal verslaafd, worms game-play wat online word gespeeld plus veel opties, geweldig. Af en toe met paysafecards wat extra items en wapens kopen en voor de rest zul je er veel tijd in steken.

Land of Chaos (LOCO) - Combineer devil may cry met dynasty warriors online en je krijgt land of chaos. Het is in feite een action rpg met een arcade stijl en 2 game modes. Skill systeem is goed en equipment kan ge-upgrade worden. Alleen de geluiden die gemaakt worden door de characters zijn soms irritant, uh oh ih ah etc.

BattleForge - MMO Real time strategie, zeer goed voor een gratis RTS, qua gratis RTS wel 1 van de betere.

Loong: The Power of the Dragon (Closed beta) - LOTR online gecombineerd met Martial Empires, game-play is soepel en genoeg te doen qua missies. Ik speel dit spel in closed beta, wacht op Open Beta of registreer en meld je aan voor closed beta key.

Soul of the ultimate nation - Lijkt op LOTR en D&D online, combat is alleen wat vlotter en bruter. Muziek is fantastisch en een prachtige wereld waar ze veel tijd aan hebben besteed.

Bovengenoemde games zijn mijn favorieten, onderstaande games wat minder naar mijn mening maar nog steeds ok MMO's.

Atlantica online - turn based MMOrpg, de console gamers die bekend zijn met Jrpg's zullen dit grotendeels fantastisch vinden.

Dungeons & Dragons Online - The lord of the rings online lijkt hierop maar is wel iets beter, toch is D&D wel goed.

Perfect World - Game-play is wat sloom en combat wat lomp. Maar je kunt wel erg veel, gevarieerde beesten en je kunt zelfs vliegen in de lucht met een beest. Character creation systeem is erg uitgebreid en dik in orde. Je kunt echt veel in deze wereld dus, de game-play is alleen wat minder in mijn ogen.

Runes of magic - Veel mensen zien dit als een alternatief voor world of warcraft omdat het gratis is. Ikzelf moet zeggen dat het allebei niks is voor mij, WOW iets meer maar het sfeertje in rune of magic voelt heel apart aan, niet mijn ding. Toch is het een goede MMOrpg, je moet alleen van het sfeertje en alles houden.

Allods online - Gigantische wereld, de grootste world of warcraft kloon die er is en ik vind het stukken beter dan runes of magic.

Cabal Online - Beetje Diablo achtig, zeer goede free MMOrpg, de meer je speelt de beter het word, alleen beetje teveel spambots in-game en nu zwaar verouderd.

Pirate Galaxy - is een Sci-Fi flight MMO, officieel is het een browser game maar kan gewoon als .exe gedownload worden (met 1920x1080 resolutie ondersteuning). Zeer goed, helemaal voor een browser game.

AvMerode
Ik heb mijn top10 free MMO lijstje gemaakt, dus voor de mensen die niet kunnen kiezen, probeer dezen:

Mijn Top10 Free MMO lijst

AvMerode
Heb nu weer wat andere MMO's getest, Iris Online, Luna Online en Aika Online van Gpotato heb ik getest, gpotato is betrouwbaar net als Gamigo en de games die ik heb getest van gpotato zijn geweldig.
Iris Online heeft een lekker vrolijke setting en doet me beetje denken aan Star Ocean, Tales of Vesperia en Dragon Quest VIII, zeer goede free MMO.
Luna Online is vrolijk net zoals Iris online maar wel een beetje anders, ook is het een RPG met een Dating systeem erin, beetje voor pubers of vrouwen bedoeld deze rpg (tenminste zo voelt het).
Aika Online is een soort van the lord of the rings online achtige MMO met japanse invloeden, ook moeite waard net als Iris online.

AvMerode
Ik heb hieronder de games neergezet die zonder problemen willen en ook allemaal in europa willen, berichten hierboven zaten games tussen die alleen in US willen.
Ook is onderstaande lijst voor het toevoegen van deze games op gamesmeter, heb al 2 MMO's toegevoegd op gamesmeter, de rest komt nog.

Martial Empires

Requiem Memento Mori = Link

Battle Of The Immortals

Dynastie Warriors online

Lord Of The Rings Online

BattleForge

Land Of Chaos Online

Project Blackout

DDtank

TrackMania Nations Forever

Iris Online

S4 League = Link

Project Blackout

Perfect World

Atlantica (turn based)

Runes of magic

Legend of Edda

Onderstaande rpg's zijn gratis maar bepaalde dingen moet je wel voor betalen.

Allods online

Dungeons & Dragons Online

avatar van bryandejong
ey dankje maar je top 10 lijst is er nie meer op youtube

Brutal Headshot
Free2Play MMO's via steam.
Zit goed spul tussen, veel plezier iedereen

Natuurlijk heb je via Free Online MMORPG and MMO Games List - MMO Hut - mmohuts.com ook veel aanbod, maar via steam is het meestal extra veilig.
Games via mmohut is op eigen risico maar meesten zijn daar ook gewoon veilig, zoek op top lijsten en klik een game aan, er staat ook gewoon een download link voor de games.

Brutal Headshot
Alliance of Valiant Arms is de beste gratis FPS die ik ooit heb gespeeld, ben eraan verslaafd dus mis het niet.
De trailer stelt niet veel voor maar verwacht een soort van COD4 en ongeveer net zo goed.

Brutal Headshot
Spiral Knights is ook aan te raden (is via steam met achievements), lijkt veel op deathspank en torchlight maar dan in een MMO wereld.

avatar van JustMike
ik heb forsaken world gedownload van steam, gratis, maar die staat hier nog niet op de site volgens mij...

AvMerode
Er komen dit jaar 2 gratis online shooters uit, die ook mods en dedicated servers gaan krijgen.
Rikochet is een kwestie van afwachten omdat de stijl van de game-play steeds veranderd. (vorig jaar leek het namelijk op couter strike en nu meer quake achtig)

Maar Blacklight Retribution (van ontwikkelaar Zombie die ook de Saw games heeft gedaan) word hopelijk de beste gratis online shooter ooit. De reacties op de Beta versie zijn in ieder geval zeer lovend.

AvMerode
Blacklight Demo met commentaar.
Na de release blijven ze de game updaten en maken ze continue nieuwe game modes en maps.
Zie dit is pas gamen, ontwikkelaar die gratis shooter voor de gamers maakt en dus niet puur het geld achterna gaat lopen zoals de meeste ontwikkelaars tegenwoordig.
Dit is de macht van pc gaming, beter dan dit zal het bijna niet worden, een gratis FPS die als een volwaardige (retail) game aanvoelt.

AvMerode
Volledige versie is al uit.

Blacklight

Nieuwe Trailer

Alvast veel plezier voor de mensen die het al kunnen spelen.
Ikzelf ben hem nu via utorrent aan het downloaden (want dan heb ik hem in 10 tot 15 minuten binnen).
Zal hem vanavond uittesten omdat ik eerst nog wat andere dingen moet doen.

AvMerode
Blacklight is trouwens echt helemaal gratis, je hoeft geen echt geld the gebruiken.
Het mag natuurlijk wel zodat je in het begin al gelijk de wapens hebt die je normaal pas later krijgt.
Ben hem nu aan het patchen (wat wel een uur duurt) voordat ik hem kan spelen, maar heb er zin in.

AvMerode
Heb de game Blacklight getest en bak er niks van, sta steeds helemaal onderaan en word continue in de rug geschoten omdat iedereen zo'n visor gebruikt. (kun je door muren zien)
Het is niet veel anders dan COD en het is zelfs nog erger, met nog meer campen en van kilometers afstand knallen ze me nog neer. Voel soms ook hackers trouwens.
Zonde, game is opzich aardig, maar de community vind ik verschrikkelijk, pc online mp gamers zijn ook altijd extreem agressief, nog meer dan console gamers en dat zegt wat.
Maar goed dat Binary Domain over 2 dagen voor pc uitkomt om mijn week toch goed te maken.

avatar van N811
wow is gratis tot level 20

avatar van CarealotCarrot
Een bot op gamesmeter??

Gast
geplaatst: vandaag om 09:24 uur

geplaatst: vandaag om 09:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.