menu

Platforms / PC / Modern Warfare 2 Multiplayer Vragen

zoeken in:
Hej

Wat vragen op het multiplayer gebied.

1)
Hoe krijg ik de extra magazijnen van een Mp5k/P90?
"Get 40 bullet penetration with FMJ attached to this weapon".

Ik heb alles van deze wapens al geunlocked. Maar ik krijg niet de extra magazijnen.
Ik heb al aan mijn wapen de FMJ toegevoegd.
Moet ik iets met mijn perks doen?

2) Tot waar lopen de challenges op? Is "VI" het laatste station?

3) Wat krijg je als je de Perk Sitrep pro helemaal hebt geunlocked?

4) Hoe behaal ik de perk van Cold Blood?

5) Wanneer worden de Killstreak (helicopter/dropping/bommerwerper ect) verder geunlocked?

tnx

avatar van Tsjo-Wi
1) Je moet met je FMJ op je wapen 40 bullet penetration kills halen, oftewel dat je iemand door een muur of stuk hout heen schiet. Dat is nog behoorlijk lastig en niet iets waar je echt op kunt letten in het heetst van de strijd. Maar met die FMJ doen je kogels meer damage als je door muren heen schiet.

4) Perks behaal je gewoon door te levelen. Geen idee bij welk level je die perk krijgt maar als je gewoon blijft spelen komt ie vanzelf.

5) Als je levelt krijg je om de zoveel levels een killstreak award. Daarmee kun je in het killstreak menu één killstreak naar keuze unlocken.

Die andere vragen weet ik niet zeker, ik speel dit spel echt nooit meer.

avatar van Rujar
2) Dat verschilt per challenge.
3) Dan hoor je voetstappen veel harder en weet je beter waar ze zitten. Niet echt handig dus, de perk is alleen handig in serach and destroy.

Tnx voor de antwoorden.

Nog 1 laatste vraag voor deze dag.
In het killstreak award menu kun je uit 3 opties kiezen, Ik ben een redelijke slechte speler. Ik haal bijna nooit meer dan 6/7 kills achter elkaar. En dat is dan al erg knap dat ik het behaal.

Heeft het dan nog zin om een hogere kill classes aan te vinken?

ps) waarom is dit spel zo verslavend

Wordt het spel saaier als je alles hebt geunlocked?

avatar van Rujar
Uhmm nee niet echt. Maar het is eigenlijk afhankelijk wat voor soort match je speelt.

Ik moet zeg ik gebruik altijd UAV (erg handig) Care package (kan soms ook erg handig zijn) en Harrier strike (dan drop je iig bommen op het hoofd van iemand die cold blood gebruikt en haal je eventueel nog hits op mensen die het niet gebruiken). Ik speel vaak Demolition en dan haal ik op zich ook niet heel vaak een killstreak van 20+ of zo. Toch haal je uit een care package vaak wel een leuke killstreaks, zoals AC 130.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:47 uur

geplaatst: vandaag om 12:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.