menu

Platforms / PC / Spelletjes in 3D + Brilletje

zoeken in:
met mijn nieuwe harde schijf kan ik spellen zoals cod: waw, stalker en nog vele andere spellen in 3d spelen. weet iemand misschien nog andere leuke spellen die je in 3d kan spelen.

284
Met je nieuwe hardeschijf ?

Dit lijkt mij meer iets voor een videokaart of zoiets ?

En heb je hier wel echt iets voor nodig, om met een 3D brilletje 3d te zien

Ik was vandaag bij it's en heb met een brilletje naar een 3D TV gekeken, nou 3D is het, maar liever niet

Hoe werkt 3D eigenlijk in games? Met een rood/blauw brilletje of zo'n brilletje die je bij de 3D tv's ook ziet?
Heb het over Pc en Consoles.

sorry, zie het verkeerd 284

rood-blauw brilletje

Hmm nee je hoeft nog niet veel te verwachten van 3D de komende jaren. Ik denk ook dat het alleen leuk is bij games met een first person view. Dan zit je soorten van nog zelf in de game.

shadowmaster100
hoe moeten mensen die al een bril dragen een 3D bril dragen????

Rood-blauw brilletje kunnen we al 20 jaar gebruiken. Wat je bedoelt is een stereoscpische bril van Nvidia. Deze zit aan je videokaart gekoppeld. Games zie je dan zoals 3d films als Avatar (in de bioscoop). Nadeel: alles moet 2x berekend worden dus je framerate wordt gehalveerd. En het is nog peperduur.

Trackmania is in 3d te spelen met zo'n rood-blauw brilletje.

Zo'n brilletje kun je hier kopen. Je kunt er ook zelf een maken.

shadowmaster100 schreef:
hoe moeten mensen die al een bril dragen een 3D bril dragen????

simpel, de 3d bril erover op zetten,
PS. Moet ik ook

Gast
geplaatst: vandaag om 11:20 uur

geplaatst: vandaag om 11:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.