menu

Platforms / Xbox / Xbox Live Meetings

zoeken in:
avatar van Brains
Is prima Die pakketten moeten vanavond komen als het goed is (Om 2 uur 's nachts zelfs). Dus ben benieuwd. Er staat dat er dingen in zitten die je niet gewoon kan krijgen.

avatar van DarthSolidKevin
Dat mag ik hopen ja . Als je het moet doen voor een paar simpele dingen dan loont het niet om er moeite in te stoppen.

avatar van DarthSolidKevin
Ik heb vanmorgen even gekeken en ik heb de N7 Vailant gekregen . Eindelijk een keer een sniper waar ik wat meer mee kan doen. Ik kreeg ook een pakket voor het verslaan van de reapers op silver. Hier kreeg ik een Carnifex handgun uit .

avatar van Brains
Volgens mij heb ik dezelfde handgun . En hier ook eindelijk een fatsoenlijke shotgun .

avatar van DarthSolidKevin
Altijd lekker . Ik denk dat ik vanavond even mijn nieuwe sniper ga testen (hoewel ik hem in de Sp ook al heb gebruikt ). Jij hebt de N7 Crusader shotgun gekregen toch?

avatar van Boznaldo
hallo,
ik heb een vraagje:ik speel eindelijk weer eens X-box live nu heb ik een nieuw profiel aan gemaakt en krijg dan een naam toegewezen ik wil die graag veranderen.
Mijn vraag is kan dat en hoe moet dat?
kan iemand mij helpen?
Mijn naam is nu InfectedCastle6 dus als iemand mij wilt toevoegen kan dat natuurlijk altijd.
Alvast bedankt voor het antwoord..

avatar van fabblwaps
Je naam veranderen kost 400 punten volgens mij.

avatar van JustMike
volgens mij meer.. Maar als het goed is, is de eerste keer veranderen gratis

kiriyama
800 punten. (10 euro) Eerste keer is inderdaad gratis, maar daarvoor krijg je ook een automatische naam toegewezen.

avatar van Brains
Het is de eerste keer voor jou, dus nog gratis. Volg deze stappen:
Klik

avatar van Boznaldo
thanx het is gelukt,heet nu BoZnaldo voor diegene die me willen toevoegen.
Speel het liefst fifa 12 online,dus als iemand een potje wilt balle dan hoor ik het wel.

avatar van Starmaster501
Minecraft,
Wie heeft Minecraft?
Laten we daar dan eens een meeting mee doen!

avatar van DarthSolidKevin
Ik heb die gekke Minecraft ja .

In Platforms > Xbox > gamers gezocht:

Jo
k heb nu een xbox one. heb al een aantal games zoals destiny en forza. krijg ook nog far cry 4 en gta 5. heb al een aantal spelers waarmee ik game, maar zoek er nog een aantal voor far cry en gta. ik zoek alleen gamers die ongeveer tussen 12 en 15 jaar zijn omdat ik zelf ook zo oud ben en ik dat gwn makkelijker vind. als je interesse hebt zet het dan in de reacties.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:26 uur

geplaatst: vandaag om 10:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.