menu

Platforms / Xbox / Nieuw Xbox 360 model

zoeken in:
kiriyama schreef:
Ik heb er nog geen en hij heeft toch wel een paar pluspunten tov de originele. Wifi, meer geheugen, kleiner, iets mooier en hij zou niet zoveel lawaai moeten maken.

Maar om daarvoor een nieuw ding van € 250,- aan te schaffen .

Volgens mij lees jij over de eerste 5 woorden heen.
Hij heeft er namelijk nog geen.

O mijn fout .
Sorry

284 schreef:
In Japan is er toch een small Xbox 360 controller uitgekomen omdat de japaners kleine handen hebben ?

Ja die kan je ook via internet kopen, ik heb het eens op bol.com gezien als ik het me niet vergis.

Ik vind de grote x360 controllers veel fijner, nintendo en sony zijn japanse merken en richten volgens mij hun controllerdesign op kleine japanner handjes. Toen ik 12 was vond ik dat nog wel handig, maar tegenwoordig bevalt de "oversized" x360 controller véél beter.

fabblwaps schreef:
Ik vind de grote x360 controllers veel fijner, nintendo en sony zijn japanse merken en richten volgens mij hun controllerdesign op kleine japanner handjes. Toen ik 12 was vond ik dat nog wel handig, maar tegenwoordig bevalt de "oversized" x360 controller véél beter.

Ja daar ben ik het dus ook mee eens.

Ik heb grote handen maar de Playstation controller ligt gewoonweg perfect in de handen. Krijg nooit last van de handen of kramp of wat dan ook.

wiiplayer schreef:
Ik heb grote handen maar de Playstation controller ligt gewoonweg perfect in de handen. Krijg nooit last van de handen of kramp of wat dan ook.

Ik heb ook nooit last van kramp als ik met een xbox controller speel hoor, jij wel dan?..
Nouja het verschilt bij mij eerlijk gezegt ook.
Bij shooters heb ik veel liever een xbox 360 controller alleen vechtspelletjes speel ik altijd op ps3 omdat ik die controller daarvoor geschikter vind (zal wel aan mij liggen).

Nee, maar iemand hierboven zei dat hij wel eens kramp kreeg bij de PS controller want hij zou grote handen hebben ofzo. Beetje onzin lijkt me. Maar ik vind gewoon dat uit de Xbox controller blijkt dat Microsoft geen gevoel voor stijl heeft.

Maar goed ook, want functionaliteit is belangrijker.

De PS controller heeft het allebei.

Als ze de 360 controller kleiner gaan maken gaatie weer veel op de PS controller lijken....
Ik vind em goed zoald hij is.

Hoezo vind je dat die geen stijl heeft?.. Nouja is dat niet gewoon jou mening, hoe kan je daar nou uit halen dat Microsoft geen stijl heeft?
Ik vind hem best mooi eigenlijk.

kiriyama
En de mijne staat in pre-order!

Haha. Toch nog een overkoeling bij de nieuwe xbox.
Ik heb mijne nu 5 jaar en wacht nog steeds op de RROD.

kiriyama
Ja, maar hij geeft gelukkig wel een melding ervoor. (Alleen niet te hopen dat hij dat de hele tijd gaat doen. )

Ja zit je net je online potje te doen krijg je ineens een melding en slaat hij uit... Nou leuk.

Wanneer wordt je eigenlijk geband op xbox live?

Ik wou namelijk een grappige zin op mijn profiel zetten, maar daar zit een woord in dat misschien niet mag.

Iemand ervaring ?

Precies, of als ze je online betrappen met illegale games.

ik ga waarschijnlijk binnenkort een xbox 360 kopen, maar ik ga zaterdag op vakantie dus dat duurt nog wel een maand ofzo (:

solidKevin schreef:
Wat kan deze Xbox dan meer .
Ik heb het idee dat er alleen een groter geheugen in zit.

hij ziet er anders uit, meer geheugen is véél zuiniger maar minder lawaai en je kan nu ook net als op ps 3 op internet ! ( heb ik gehoord )

en hij is kleiner en lichter

Hetzelfde met wat extra's dus.

maar dat internet is wel vet ! en mischien dat je niet voor live hoeft te betalen, dat zal wel vet zijn maar dat weet ik niet zeker hoor !

Lijkt me erg sterk, wat wel nieuw is is de ingebouwde wi-fi ontvanger.

Je kan niet zoals de ps3 op internet en je moet nogsteeds betalen.
Alleen het ding zelf is veranderd hoor.

Beschrijving
De nieuwe Xbox 360. Hij is er! Klaar voor morgen met een nieuwe, slankere machine in een geheel nieuwe zwarte hoogglans afwerking. Wi-Fi is ingebouwd voor eenvoudigere aansluiting met een wereld vol entertainment op Xbox LIVE. Bovendien is hij klaar voor de controller-loze ervaring van Kinect (Project Natal) waarmee je eindelijk écht opgaat in het spel. Ook beschikt deze nieuwe Xbox 360 over een grotere harde schijf en heb je genoeg ruimte om je favoriete games en films op te slaan.

Xbox 360 250GB Hard Drive:
Met de interne 250GB harde schijf kun je van alles opslaan: van spellen en TV shows, films, muziek, afbeeldingen en trailers tot levels, demo's, en andere content die beschikbaar zijn vanaf Xbox LIVE Marketplace.

Ingebouwde Wi-Fi:
De nieuwe Xbox 360 is de enige console met ingebouwde 802.11n Wi-Fi voor een snellere en gemakkelijkere verbinding met Xbox LIVE. Downloaden of streamen van HD films, tv-afleveringen, en de games van Xbox LIVE Marketplace in 1080p en 5.1 surround sound, overal in het huis beschikbaar. Compatibel met b/g/n-netwerken.

Klaar voor Kinect (Project Natal):
Kinect, de nieuwe manier van games spelen. Met het toegewijde dock op de Xbox 360 past Kinect naadloos op de console!

Xbox 360 Wireless Controller:
De bekroonde, high-performance draadloze controller is terug, nu met Xbox Guide Button voor snelle, in-game toegang tot vrienden en muziek. Het heeft een bereik van maximaal 30 meter en een batterijduur van 30 uur op twee AA-batterijen.

Xbox 360 Headset:
Je strategie bespreken tijdens het spelen van games of gewoon kletsen met je vrienden op Xbox LIVE. Met de Xbox 360 Headset kan het allemaal.

Xbox 360 Composite A / V-kabel:
Haal meer uit je Xbox 360. Verhoog de beeldkwaliteit van je standaard-definitie televisie met deze s-video-verbinding voor een merkbare verbetering ten opzichte van traditionele composiet connectoren.

Xbox Live:
Xbox LIVE brengt een hele wereld van entertainment tot je. Speel online met vrienden, en bekijk streaming films en TV van Zune en Netflix, alles in glashelder HD. Je vindt veel van je favoriete muziek van Last.fm en het vermogen om samen met vrienden op Facebook en Twitter te communiceren.

Ofterwijl er is amper wat veranderd.
Trouwens, je moet de slim versie wel hebben wou je Kinect gebruiken.
Iets wat ik niet had verwacht.

Serieus? Wat een domme marketing van Microsoft.

Alsof iedereen die al een Xbox 360 heeft nu direct naar de winkel storm om én een nieuwe Xbox 360 te kopen én Kinect
Lijkt me haast dat hij vast nog wel op een of andere manier compatible wordt met de oude Xbox 360...

Gast
geplaatst: vandaag om 08:33 uur

geplaatst: vandaag om 08:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.