menu

Platforms / Xbox / Nieuw Xbox 360 model

zoeken in:
Ik weet niet of jullie het al weten alleen Microsoft heeft gister tijdens de E3 persconferentie bekend gemaakt dat er een nieuw model van de Xbox 360 komt.

Hier kan je er meer over lezen:
XGN - The New Xbox 360 onthuld op Microsoft E3 persconferentie - Xbox 360 - Nieuws

XGN - De specificaties van The New Xbox 360 - Xbox 360 - Nieuws

Wat vinden jullie hier nou van?..
Ik vind het best wel goed dat die dezelfde prijs zal zijn als de huidige 360 hoewel ik me nu een beetje ouderwets voel met mijn Xbox 360 Elite XD

1) Wat moet je nou met een aux port? Edit: oke voor de beweginsgcamera... maar hoe gaan ze dat nou oplossen met de hudige consoles?
2) Mooi dat er Wifi in zit, maar een blue ray speler had ook best aardig geweest.

Hoe zouden ze een blue ray speler gaan oplossen met de huidige consoles? Dan zou het hoogstens alleen goed zijn voor Blu Ray films, dus een beetje overbodig. Tenminste ik ken eigenlijk nog niemand die echt Blu Rays in huis heeft.

Verder ziet het er allemaal wel aardig uit, maar ik heb al een 360 dus verder is het voor mij weinig interresant.

kiriyama
Gaaf, ik hoop dat die de problemen van de oude 360 een beetje weet op te lossen. Is er al een releasedatum bekend?

kiriyama schreef:
Gaaf, ik hoop dat die de problemen van de oude 360 een beetje weet op te lossen. Is er al een releasedatum bekend?

In Europa op 16 Juli.

Brains schreef:
Hoe zouden ze een blue ray speler gaan oplossen met de huidige consoles? Dan zou het hoogstens alleen goed zijn voor Blu Ray films, dus een beetje overbodig. Tenminste ik ken eigenlijk nog niemand die echt Blu Rays in huis heeft.

Verder ziet het er allemaal wel aardig uit, maar ik heb al een 360 dus verder is het voor mij weinig interresant.

Juist voor films. Daarom is de PS3 zo populair.

Geef mij dan maar betere video en audio codecs waaronder MKV ondersteuning. Volgens mij duurt het nog wel een tijdje voordat die Blu Ray echt aan gaat slaat gezien het geringe verschil met de DVD. In ieder geval bij mij wel

gamelord
Nee voorlopig niets voor mij....ben al blij met mijn iets meer dan een maand oude Elite!!

Heb hem net helemaal aan mijn wensen ingesteld...misschien als de Elite het eens begeeft.

Deze heeft 1 jaar garantie...de Elite 2 jaar!!

gamelord
Ben trouwens ook niet gecharmeerd door het gladde uiterlijk, dat gaat bij mij frustraties opleveren...aangezien ik gaar wordt van een vlek op een glad glimmend oppervlak.
Zie dat ook bij de ps3 slim van mijn kennis..hij laat die vlek gewoon zitten...waar ik me weer om erger..
.ja bij mij moet alles netjes en schoon zijn.

Brains schreef:
Geef mij dan maar betere video en audio codecs waaronder MKV ondersteuning. Volgens mij duurt het nog wel een tijdje voordat die Blu Ray echt aan gaat slaat gezien het geringe verschil met de DVD. In ieder geval bij mij wel

Mwa het verschil is groter als je het gaat vergelijken met video en dvd toentertijd.

Beeld is bij de meest echt bluerays echt vele malen beter. Het is allemaal gewoon echt strakker, zeker bij hele snelle beelden zie je gewoon echt het verschil.

Sommige zijn weer iets minder geen idee hoe dat kan eigenlijk?Misschien dan een conversie?

kiriyama
yoshimitsu schreef:
(quote)

In Europa op 16 Juli.

Dan al?

Nou deze gaat er dus binnekort komen.

In Platforms > Xbox > Xbox 360 Topic:

Nudat de Xbox 360 Slim (250GB) gaat uitkomen ben ik van plan er eentje zelf te gaan aanschaffen. Heeft iemand al enig idee hoeveel dit pareltje mij zal gaan kosten?

Hetzelfde als wat de Elite nu kost heb ik begrepen.

kiriyama
249 euro is de adviesprijs. Ga hem zelf ook halen.

Mooi zo, dan heb ik weer iets om rijkelijk naar uit te kijken!

Hier zie je nog aan aantal fotos:
Gamed.nl - [E3] Xbox 360 S in beeld

Wat kan deze Xbox dan meer .
Ik heb het idee dat er alleen een groter geheugen in zit.

Als je er al een hebt liggen snap ik deze aanschaf echt niet.

Zo te zien is alleen het model en het geheugen anders is.
Wat moet je met 350 mb

kiriyama
Ik heb er nog geen en hij heeft toch wel een paar pluspunten tov de originele. Wifi, meer geheugen, kleiner, iets mooier en hij zou niet zoveel lawaai moeten maken.

kiriyama schreef:
Ik heb er nog geen en hij heeft toch wel een paar pluspunten tov de originele. Wifi, meer geheugen, kleiner, iets mooier en hij zou niet zoveel lawaai moeten maken.

+ meer energie besparing haha

Lelijk.
(godver ik mors drinken over mn toetsen)

God straft meteen .

Haha ja. Maar ik vind hem niet echt al te mooi eigenlijk. De de 360 van nu is ook niet de mooiste maar ze hadden beter een andere vorm kunnen doen. Heeft hij nou WIFI internet?

Best wel een cool ontwerp, doet me denken aan die Alienware desktops. Maar ik zal er nu echt geen geld aan besteden, ik wacht wel op de volgende Gen. voor een nieuwe console.

EDIT: Hij heeft ingebouwde WiFi

Stuk mooier dan het vorige miskraam model.

Als de controller nou ook wat minder oversized zou worden gemaakt, mag wel 2 tot 3 keer zo klein. lelijk ding.

Vind de controller wel lekker aangezien ik best grote handen heb.

Je kan de controller toch sowieso kleiner kopen? Je kan denk ik 'maat S' kopen hahah

Alleen ik vind de controller zo nu wel goed. Die van de oude xbox was nog groter haha...

De xbox 360 controllers zijn amper groter dan de playstation controller. Ik krijg bovendien sneller kramp van mijn playstation controllers dan van mijn xbox controllers.

284
In Japan is er toch een small Xbox 360 controller uitgekomen omdat de japaners kleine handen hebben ?

Gast
geplaatst: vandaag om 12:56 uur

geplaatst: vandaag om 12:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.