menu

Platforms / Xbox / Nieuw Xbox 360 model

zoeken in:
avatar van DarthSolidKevin
Ik haal dat Kinect toch niet.... Ik heb een Wii

avatar van wiiplayer
Ik was vrijdag bij m'n neefje omdat ie jarig was. Hij had de nieuwe xbox 360 gekregen. Zeker wel een mooi ding, veel beter als de oude. Controller is nog steeds oversized maar ik kan er ook niet meer omheen dat ie gewoon fijn in de hand ligt

avatar van Starmaster501
Ik heb ook beetje grote handen, dus zo´n groot ding vind ik wel lekker.

avatar van wiiplayer
Starmaster501 schreef:
Ik heb ook beetje grote handen, dus zo´n groot ding vind ik wel lekker.


Ik heb ook grote handen maar de PS controller vind ik lekkerder.

Skychanger
Starmaster501 schreef:
Ik heb ook beetje grote handen, dus zo´n groot ding vind ik wel lekker.

Dubbelzinnig bericht.

avatar van Leidenaar187
Skychanger is Blackhawk ofzo?
Die gozer schrijft zich uit en toevallig gelijk erna is er een nieuwe die actiever is dan iedereen bij elkaar,erg toevallig...

avatar van Feyenoord100jaar
ssst, niet door vertellen he?

avatar van wiiplayer
Zou best kunnen ja. Moeten de mods even nakijken met IP adressen anders.

avatar van jellecomicgek72
Heb zelf ook zo'n gevoel dat Skychanger Blackhawk is.

avatar van Leidenaar187
Hij was elke seconde actief,en opeens sinds we hem doorhebben is die stil


Dat gedacht had ik al meteen bij Skychanger. Dus ja, willen de mods die gast z'n IP-adres eens nachecken?

avatar van equalizersound
ging dit niet om de nieuwe xbox ik vind hem mooi
(en glimmend ) maar ik heb onlangs een Elite aangeschaft dus deze sla ik maar over ik heb toch geen interesse in Kinect

Taken
Zeg mijn nieuwe xbox 360 slim maakt heel veel herrie, hij staat horizontaal en niet in een kast dus hij krijgt genoeg koeling, wat kan het in godsnaam zijn ?

Taken
Edit: Waneer de game Fable 3 draait (DVD-ROM) maakt mijn 360 een tering herrie, ik heb nou voor instal game gekozen misschien dat het helpt andere games heb ik nog niet uitgetest, komt dit iemand bekend voor ?

Taken
Edit: Ik heb de game opgestart en geen herrie, maar dat was in het begin van de avond ook niet, dus misschien morgen weer na twee uur spelen, en anders is het probleem opgelost.

avatar van Brains
De mijne maakt wel herrie als ik 'm rechtop (verticaal) heb staan. Installeren helpt bij mij, het is dus gewoon de disc die rondspint wat je hoort. Ik heb 'm nu gewoon altijd horizontaal plat liggen, dan heb ik nergens last van.

Taken
Ik heb vandaag drie uurtjes Fable 3 gespeeld, en niks meer aan het handje

Gast
geplaatst: vandaag om 21:46 uur

geplaatst: vandaag om 21:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.