menu

Platforms / Xbox / 1000G

zoeken in:
avatar van Brains
Ik heb Oblivion wel compleet. Toen ik klaar was met the Shivering Isles ontbrak er inderdaad nog 30 gamerscore, maar gelukkig kon ik nog een oud savegame laden waardoor het niet al te veel moeite was om die laatste achievement er nog bij te halen.

avatar van fabblwaps
Lucky bastard.

avatar van Brains
Anders moet je de game gewoon een tijdje laten liggen. Oblivion heeft best een aardige replay value dus over een tijdje een nieuw spel starten zou geen ramp moeten zijn.
En anders een aardige bezigheid voor een stormachtige zondagavond.

avatar van fabblwaps
Ik heb niet echt zin om 'm opnieuw te spelen, Bethesda moet maar gewoon snel voor een nieuwe Elder Scrolls zorgen. Zou me ook niet verbazen als dat binnenkort gebeurt.

avatar van Starmaster501
fabblwaps schreef:
Dan moet je sowieso Shivering Isles deels opnieuw doen als je alle gamerscore wilt halen.

Ja klopt. Ik moet nog duke van dementia worden ofzo.

davidbmaster
nba homecourt

avatar van equalizersound
vandaag 1750 gs gehaald in halo 3

avatar van equalizersound
1000 gs Halo 3: ODST

avatar van Brains
Zojuist de laatste achievements voor de game DeathSpank gehaald. Nu heb ik daar ook de complete 200 gamerscore voor.

avatar van equalizersound
net 1000 Gs gehaald in halo reach

davidbmaster
NBA Homecourt 1000 G
TeenAgeMutantNinjaTurtles(tmnt) 1000G
King Kong 1000 G
EA Sports Fight Night Round 3 1000 G
NHL 3 on 3 Arcade 200 G
Sealife Safari 200 G
DeathSpank: The Artefact 200 G
DeathSpank; Thongs of Vuritie 215 G
Dash of Destruction 200 G


laterz Davidbmaster(xbox360)

avatar van rockgamer
voor de geintereseerde prince of persia the forgotten sands is een erg makkelijk spel voor achievments zonder er echt op te letten had ik bijna 900 na het uitspelen, ik had alleen alle beelden moeten vinden ofzoiets en een eindbaas verslaan zonder gewond te raken

verder heb ik voor skate 2 1400 gamerscore

avatar van Brains
Fallout: New Vegas, 1000/1000 en ook de DLC 140/140

Taken
Ja het is me gelukt 1000/1000G voor Monopoly

Normaal gesproken speel ik gewoon een game en als ik er klaar mee ben, begin ik aan de volgende game, maar met Monopoly was ik zo dicht bij ik moest het gewoon doen, en NOOOIT MEEERRR!!

Ik dacht dat het wel makkelijk zou zijn die laatste 3 achievements te halen, nou echt niet het spel komt me strot uit !

-Win 10 online games: kom ik na 20 wins er achter dat het ranked match moest zijn, stond er helemaal niet bij, moest het op internet lezen

-Received 120 on a Utility rent: je moet dus water en elektriciteit in bezit hebben en dan moet er iemand dubbel zes gooien en er dan ook nog eens precies op komen

-Paid 1200 in Taxes: in one game: ik had steeds net niet genoeg ongeluk in een potje

De onderste twee heb ik gewoon vals gedaan door met twee controllers te spelen.

En dit is waarom ik geen achievements haal, ik ben een game aan het spelen die me strot uit komt, ik ga nu met Fable 3 beginnen en achievements heb ik niet nodig.

avatar van Brains
Je moet ook niet alleen gaan spelen voor de achievements. Ik haal meestal ook alleen de achievements die je haalt door gewoon de game te spelen of als het een kleine extra moeite is (en de moeite waard natuurlijk).
Een kameraad van mij is echt een paar dagen tegen z'n zin in bezig geweest alle vlaggetjes in Assassin's Creed en Assassin's Creed II te zoeken... dat is gewoon zonde van je gametijd .

Taken
Ja het is echt zonde van de tijd, maar ik heb het toch een keer gedaan , bij New Vegas heeft het dus niet zoveel moiete gekost ?

avatar van Brains
Moeite niet echt, tijd wel. Maar ik heb niet anders gespeeld dan ik anders zou spelen. Games als Fallout zijn op veel verschillende manieren te spelen en ik vind het leuk dat allemaal te ontdekken. Na 4 playthroughs mag je dan ook wel alle achievements hebben . Vandaar dat ik bij de meeste RPGs 100% of daar dichtbij heb qua gamerscore (Mass Effect 2 100%, Fallout 3 100%, Oblivion 100% etc.)

avatar van boertje22
YES!!!

Halo Reach 1000G en 250 DLC gehaald

avatar van Brains
Sinds m'n laatse bericht heb ik nog een aantal arcade games gemaxed.

Staking (200/200)
Beyond Good & Evil HD (200/200)
Torchlight (200/200)
Swarm (200/200)


davidbmaster
Torchlight 200 G

avatar van JustMike
ik heb portal bijna

avatar van leatherhead
Hahaha heb gelezen dat er een avatar game is waarbij je in totaal maar vijf achievements hebt die allen 1000G zijn en die je ook nog eens binnen 10 minuutjes kan halen. Dat is een makkelijke 1000G.

avatar van Brains
Retail (1000/1000)
Fallout: New Vegas
Borderlands
Sonic & Sega All-Stars Racing
Mass Effect 2
Fallout 3
The Elder Scrolls IV: Oblivion

Arcade (200/200)
Swarm
Torchlight
Beyond Good & Evil
Stacking
A World of Keflings
Bastion
Costume Quest
DeathSpank
DeathSpank: Thongs of Virtue
Castle Crashers
Worms
Dash of Destruction

davidbmaster
Bejeleweld blitz live 200(200)
Fun labs Sparklers 50(50)

avatar van Feyenoord100jaar
leatherhead schreef:
Hahaha heb gelezen dat er een avatar game is waarbij je in totaal maar vijf achievements hebt die allen 1000G zijn en die je ook nog eens binnen 10 minuutjes kan halen. Dat is een makkelijke 1000G.


Ik had ze binnen 2 minuten xD

Brains schreef:
Na 4 playthroughs mag je dan ook wel alle achievements hebben . Vandaar dat ik bij de meeste RPGs 100% of daar dichtbij heb qua gamerscore (Mass Effect 2 100%, Fallout 3 100%, Oblivion 100% etc.)


Waarom speel je dezelfde game 4x? Enkel voor de achievements?
Ik hou me daar echt niet mee bezig. In the googd old days had je ook geen achievements;, speelde je het spel omdat je het een gaaf spel vond. Niet omdat je makkelijke achievements kan halen


leatherhead schreef:
Hahaha heb gelezen dat er een avatar game is waarbij je in totaal maar vijf achievements hebt die allen 1000G zijn en die je ook nog eens binnen 10 minuutjes kan halen. Dat is een makkelijke 1000G.


Als ik Gamers zie die alle 5 achievements van Avatar hebben, dan lig ik in een deuk van het lachen.
Ik vind het behoorlijk triest als je 1000G hebt van het spel zoals Avatar. Ten eerste kan ik me niet voorstellen dat een volwassene dat spel gaat spelen omdat het een supergaaf spel is.

avatar van Brains
BSH1975 schreef:
(quote)


Waarom speel je dezelfde game 4x? Enkel voor de achievements?
Ik hou me daar echt niet mee bezig. In the googd old days had je ook geen achievements;, speelde je het spel omdat je het een gaaf spel vond. Niet omdat je makkelijke achievements kan halen


Als je m'n hele bericht leest, zie je dat ik het heb over games als Fallout waar je op verschillende manieren kan spelen. Ik speel echt geen spel als ik 'm niet leuk vindt, laat staan meerdere malen (Modern Warfare 2, GTA 4 ). Genoeg goede games die het waard zijn om meerdere malen uit te spelen, ook zonder achievements.

Brains schreef:
(quote)


Als je m'n hele bericht leest, zie je dat ik het heb over games als Fallout waar je op verschillende manieren kan spelen. Ik speel echt geen spel als ik 'm niet leuk vindt, laat staan meerdere malen (Modern Warfare 2, GTA 4 ). Genoeg goede games die het waard zijn om meerdere malen uit te spelen, ook zonder achievements.


ah ok dan heb ik je verkeerd begrepen. ik ken er namelijk zat die een game meerder malen spelen enkel voor de achievements.

MikeMannuh
Na het lezen van deze discussie wil ik toch even een aantal punten aankaarten. Ik ben het ermee eens dat als je (makkelijke/snelle) games gaat spelen om je absolute achievement score omhoog te brengen het een beetje een tijdverspilling is. Je kan dan wel een hoge score hebben, maar die is dan natuurlijk volkomen nietszeggend als je deze hebt bereikt met het spelen van games als Avatar en een vrachtwagen vol games waarbij je 10 achievements hebt omdat je het eerste level hebt uitgespeeld.

Wat in mijn ogen WEL leuk is, is om een game die je toch al hebt gekocht zo ver mogelijk uit te spelen. Wat ik erg leuk vind is om een zo hoog mogelijk completion % te hebben, en om ook de moeilijke achievements te halen.

Een aantal pluspunten van achievements naar mijn mening:
1. Veel achievements sporen je aan op om een hogere difficulty te spelen. Bij veel games is dit een erg leuke uitdaging die de gameplay verdiept en interessanter maakt en daarbij een leukere speelervaring oplevert dan het spelen op easy.

2. Achievements kunnen je een motivatie geven om de game na een bepaalde tijd nog eens uit de kast te halen. Bij een gebrek aan leuke game releases (zoals in de zomer) is het vaak leuk om een oudere game nog eens uit de kast te halen en te kijken of je nog wat dingetjes kunt halen.

3. Achievements kunnen de houdbaarheid van een game verlengen, door de gameduur te verlengen, al kan dit soms ook wel op een erg goedkope manier gebeuren (2000 vlaggetjes in Assassin´s Creed anyone?).

Anyway.....ontopic:

Complete games (naast die wat op pagina 1 gepost staan):

Alan Wake (1500)
Alice Madness Returns (1000)
Assassin´s Creed 2 (1000)
Band Hero (1000)
Batman Arkham Asylum (1000)
Battlefield 1943 (200)
Bayonetta (1000)
Bionic Commando (1000)
Brutal Legend (1090)
Castlevania Lords of Shadow (1270)
Darksiders (1000)
Devil May Cry 4 (1000)
Dirt (1000)
Dirt 3 (1250)
Divinity II (1000)
Dragon Age Origins (1750)
Dragon Age II (1250)
F1 2010 (1000)
Force Unleashed (1345)
Force Unleashed II (1200)
Forza Motorsport 3 (1000)
Gameroom (1000)
Guitar Hero Aerosmith (1000)
Guitar Hero 5 (1000)
Guitar Hero Warriors of Rock (1000)
L.A. Noire (1400)
Mafia II (1500)
Mass Effect 2 (1355)
Mortal Kombat vs DC Universe (1000)
Need For Speed Shift (1250)
Sacred 2 Fallen Angel (1000)
Splinter Cell Conviction (1250)
The Darkness (1000)
Ultimate Mortal Kombat 3 (200)

avatar van JustMike

En ik heb alleen assassin's creed II lol.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:51 uur

geplaatst: vandaag om 14:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.