menu

Platforms / Xbox / Project Natal / Kinect

zoeken in:
avatar van rockgamer
ja snap ik normaal is de xbox 360 slim 250 euro, dus je betaalt ipv 150 euro 100 euro voor kinect

avatar van Starmaster501
Hij is toch apart 150 euro??

avatar van jellecomicgek72
150 euro's voor kinect haha Wie is er nou zo dom om dat te gaan halen voor 150 euro?

shadowmaster100
jellecomicgek72 schreef:
150 euro's voor kinect haha Wie is er nou zo dom om dat te gaan halen voor 150 euro?


de minder slimme mensen natuurlijk

avatar van fabblwaps
Ik heb het gevoel dat dat er heel veel gaan zijn.

avatar van rockgamer
Starmaster501 schreef:
Hij is toch apart 150 euro??


ja en dan krijg je er een gratis kinect spel bij

shadowmaster100
fabblwaps schreef:
Ik heb het gevoel dat dat er heel veel gaan zijn.


achh ik hoef mijn reet niet heen en weer te schudden voor een potje stomme spel op de kinect,,,

ik wacht liever op THE LAST GUARDIAN

shadowmaster100
rockgamer schreef:
(quote)


ja en dan krijg je er een gratis kinect spel bij



pacman 4D ????

avatar van rockgamer


nee kinect avanture ofzoiets

avatar van fabblwaps
Er komt op de Kinect zowaar het een en ander wat interessant is voor de echte gamers. Deze games vind ik allemaal niet zo mooi, maar dat gaat vast wel veranderen.



Zo te zien wil Microsoft de Kinect ook aan dr. Salvador verkopen.



Een mech game lijkt me sowieso wel lachen met Kinect.



Dit is wel een partygame, maar voor racen heb je meestal wel enigszins skills nodig. Deze game lijkt me wel leuk, je ziet er alleen wel ongelooflijk debiel uit.

Ravnoss
Hij is binnen en de eerste ervaringen zijn niet echt positief. Storende Input Lag en matige tracking maakt het tot dusver echt tot een gadget en niet iets wat je game-ervaring echt verrijkt. Zal nog wel een keer een uitgebreide review schrijven als ik er meer uren op heb gemaakt, maar tot nu toe vind ik het de 150 Euro niet waard.

284
Ik wacht ook meer op Kinect games zoals deze.



Ravnoss
Hoeveel mensen kan hij eigenlijk tegelijk tracken? Want ik zie dit wel eens heel populair worden op feestjes met vrienden . Dat ziet er trouwens heel vet uit 284! Beetje Rez meets Flow als ik het zo zie!

284
Het is ook van de zelfde makers als die van Rez , Kinect staat nog in de kinderschoenen was vandaag bezig met Sonic Free Riders die tijdens het spelen steeds op pauze sprong beetje crappy games maar over de toekomst heb ik wel een goed gevoel.

Sonic kan ik morgen nog omruilen, ik neem wel Black Ops of Enslaved mee, pas er een beter game aanbod is voor Kinect games zoals Child of Eden ga ik pas Kinect games kopen.

spelfreak
okéé dus er komt een sex game op kinect:
Mac App Store, A Glimpse at Mass Effect 3, Kinect Sex Video - IGN - uk.ign.com

als ik dat eerder had geweten had ik xbox gekocht i.p.v ps3

Ravnoss
Het zal me benieuwen . Tot dusver heb ik Kinnect al weer twee weken niet meer aangeraakt.

kiriyama
Is Kinect eigenlijk een beetje te gebruiken als je op de bank/bed wil spelen? Of moet je bij dat ding ook echt blijven staan?

Taken
Ik heb de demo van Joy Ride gespeeld en dat werkte prima vanaf de bank, Dance Central, Kinectimals, en Your Shape moest ik echt bij staan.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:01 uur

geplaatst: vandaag om 12:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.