menu

Platforms / Xbox / Guitar Hero World Tour Video's

zoeken in:
Hallo beste mensen hier op gamesmeter.
Ik speel voornamelijk guitar hero en ik wou even laten zien wat ik heb gemaakt. Hopelijk staat het in dit topic onderwerp goed anders mijn excuses.

De videos zijn gemonteerd met sony vegas 7 en opgenomen met een camera met standaart.

Mij hoor je ook zingen in het spel
KLIK HIER

En wat serieus werk
KLIK HIER

En nog even wat Guitar Hero 3 beeldmateriaal
KLIK HIER

joeri592
doe je goed davinstyle

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.gamesmeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://i36.photobucket.com/albums/e30/niielsgtst/idolsJury.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat GamesMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe GamesMeter met je privacy omgaat.

Wat ons betreft ben je door naar de volgende ronde.

joeri592
Rujar schreef:
(afbeelding)

Wat ons betreft ben je door naar de volgende ronde.

joeri592 schreef:
(quote)

Bedankt jongens, dan zal ik binnenkort maar eens een nieuw lied uploaden

Update !

Tweede zanglied, on the road again
KLIK HIER

Eigenlijk ben je best wel slecht xD.
Ga gewoon op Expert?

Haha. Vind het wel humor eigenlijk.

Net Trough Fire and Flames op Expert EINDELIJK 4 sterren!

Duurde eeuwig. Geen video maar ik film het nog wel een keer.

Respect.

Krijgen jullie geen last van je ogen. Als ik na een nummer mijn ogen van het beeldscherm afwend en kijk naar een glas op de tafel dan begint dat glas te bewegen/golven.

Rujar schreef:
Respect.

Krijgen jullie geen last van je ogen. Als ik na een nummer mijn ogen van het beeldscherm afwend en kijk naar een glas op de tafel dan begint dat glas te bewegen/golven.

Zeker, heb ik ook. De hele nacht doorspelen en je hebt geen drugs meer nodig.

Ik probeer nu steeds B.Y.O.B op Expert goed te doen maar dat is echt irritant xD

B.Y.O.B is ook echt een klote nummer om te spelen .

Gast
geplaatst: vandaag om 16:57 uur

geplaatst: vandaag om 16:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.