menu

Platforms / Xbox / Gamerscore

zoeken in:
joeri592
heej, wat is jullie gamerscore en hoe lang heb je er over gedaan? weten jullie ook spellen waar je zeer gemakkelijk gamerscore kan halen???
mijn gamerscore is ergens begin 4000, maar ik heb ook pas 4 maanden een 360

Obscure Thing
mijn gamerscore is op dit moment gewoon precies 10.000 best wel vet eigenlijk!
ik heb een xbox sinds oktober 2006.

avatar van boertje22
Mijn gamerscore is 11.173. Er is net een nieuwe arcade game uit Dash of destruction daar mee kan je binne 15 minuten 200 Gs halen. Je kan hem gratis downloaden van marketplace

avatar van bixtad
ik zag bij een dude in zijn achievementlist een Avatar game staan waarvoor je maar 5 achievements hebt, 200 per stuk.
Ik weet niet hoeveel je daarvoor moet doen maar misschien is et wel handig als je snel je gamerscore wilt opkrikken

avatar van Bahamut Zero
Mijn gamerscore is 12.365.
Een game waar ik zomaar 1000 punten uit haalde was NBA Street Homecourt
Ik heb een X-Box sinds juli 2007

joeri592
voor nba street homecourt heb ik volgens mij ook 1000 , heb nu rond de 10.000 gamerscore

avatar van TonyTHorror
Zit bijna op de 13.000 nu
Maar ben een jaar geleden weer met 0 begonnen, anders zat ik nu ongeveer op de 20.000

avatar van equalizersound
ik heb nu 13.563

avatar van Feyenoord100jaar
the Bourne Conspiracy kun je heel makkelijk gs mee halen.

heb ze bijna alle 50!

avatar van Brains
Ik zit nu net op 13.617, maar moet nog heel wat spellen wat beter doorspelen

avatar van mr blijhoofd
makelijke games om je GS me te upgraden zijn Avatar TLAB, king kong, NFS most wanted, CSI hard evidence, Surfs up en terminator salvation.

dit is mijn gamerscore

(afbeelding)

avatar van superdude
ik heb sinds kort een xbox 360 maar heb je ook wat aam achievments?
ik vind het wel leuk om ze te verzamelen maar heb je er buiten dat ook wat aan ofzo?
ik heb nu 4 spellen, ik heb voor fifa 10 nog niet zo veel
50 gamerscore ofzo, voor gta 4 maar 5 (het spel suckt ook)
voor saints row volgens mij 230 maar dat word nog veel meer (ik ben verslaafd)
en skate 100 nog wat
uit me hoofd heb ik dacht ik 430 gamerscore maar weet het niet zeker, voor jullie mischien weinig maar heb het ook pas ruim een week

avatar van TonyTHorror
Is puur voor de lol eigenlijk, extra aanmoediging om alles uit een spel te gaan proberen te halen. Ook leuk om te showen aan andere, kun je online zien wie wat speelt en hoe goed 'ie er ongeveer in is .

avatar van Brains
En natuurlijk om op te scheppen in het Gamerscore forum op GamesMeter

avatar van equalizersound
ik heb hem al 4 jaar en zit 2 jaar op xbl gamerscore is sinds zondag precies 24000

avatar van FDB92
Kijk iedereen eens veel Gamerscores hebben man !

Ik heb er pas 7.800, maar bijna 10.000 op TrueAchievements.com

avatar van Feyenoord100jaar
Ik zit nu zelf op 10.200

Heb meteen mijn avatar even veranderd

avatar van mrdig
Gamerscore: 27,315
TrueAchievement Score op dit moment: 37,483

Top 5 Best achievements qua ratio:
1. Monitor Tan Wolfenstein: 4.29
2. Gold Digger Wolfenstein: 4.26
3. Master Spy Wolfenstein: 4.24
4. King for a Day Virtua Tennis 2009: 4.22
5. To Look this good takes SEGA Virtua Tennis 2009: 4.20

Top 5 Best achievements qua score:
1. One with Combat Avatar: The Burning Earth: 300gs, 302ta
2. Perfect Knight Batman: Arkham Asylum: 75gs 251ta
3. Completed game King Kong: 200gs 231ta
4. The way home LOST: Via Domus: 200gs 221ta
5. Star 69 Call of Duty: Modern Warfare 2: 90gs 203ta

davidbmaster
op het moment 27.006 G maar ben 1 jaar bezig


veel pleer gewenst davidbmaster


avatar van equalizersound
28.555 mooi getal vind ik



avatar van Brains
Dat gaat snel vooruit . Maar het lijkt me niet nodig om om de 250-300 GS weer opnieuw je score te plaatsen.

avatar van Martijn
Die gamerscore, dat werkt hetzelfde als trophies maar dan krijg je punten in plaats van, ja... zeg maar trophies

En is er altijd een vast maximum wat elke game heeft?

avatar van Brains
Een retail game heeft standaard 1000 punten. DLC kan nieuwe achievements en dus ook meer punten toevoegen.
Arcade games hetzelfde verhaal maar hebben standaard 200 punten. Het is inderdaad hetzelfde principe als met trophies (In de zin van dat games die op beide consoles komen dezelfde achievements/trophies heeft) alleen dan wat uitgebreider dan bronze/silver/gold/platinum.

avatar van Martijn
Oke thnx voor je uitleg. Was bebiewud geworden omdat je veel meer leest over gamerscore dan over trophies.

avatar van equalizersound
Brains schreef:
Dat gaat snel vooruit . Maar het lijkt me niet nodig om om de 250-300 GS weer opnieuw je score te plaatsen.


ja komt omdat ik hard op weg ben naar de 30000 en ik wil even kijken hoe lang ik er een beetje over doe zit nu op de 29445 (nu ik er toch ben) ik zal niet meer mn gamerscore vermelden tot ik 30000 heb nu.

@ Martijn Respect voor je avatar

avatar van rockgamer
ik heb 65 xD

maar ik heb de xbox pas sinds gister avond en call of duty geeft geen online achievments en ik speel em alleen online dus heb alleen wat van pes 6

avatar van roman123
6700 geloof ik, xbox nu 1 jaar in bezit. Ik ben niet een echte achievement hoer ofzo maar kijk altijd wel even wat er te halen is

Gast
geplaatst: vandaag om 08:23 uur

geplaatst: vandaag om 08:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.