Platforms / Xbox / Jouw Game Top5
zoeken in:
0
geplaatst: 23 juni 2007, 21:25 uur
Wat is jou top 10 van Xbox360 games?
Mijne:
1. Dead Or Alive 4 (me allereerste en nog steeds het meest gedraaide spel, heerlijk al dat agressieve geknok)
2. Tomb Raider: Legend (2 keer uitgespeeld en heerlijk effe ergens tussendoor, genieten van alle mooie levels en je hersenen soms is even te werk zetten)
3. Gears of War (Echt een heeel mooi spel en ook nog is heel vet, heerlijk al dat geknal)
4. Brnout: Revenge (heel mooi en nog is leuk spel om te doen, ben er mee gestopt maar moet eigenlijk weer is verder)
5. Dead Rising (Heel vet gedaan, geen boeiend verhaal maar gewoon leuk om die zombies te zien en om te bevechten)
Ik weet het neit echt een denderende top 5 maarja jullie een betere dan?
Mijne:
1. Dead Or Alive 4 (me allereerste en nog steeds het meest gedraaide spel, heerlijk al dat agressieve geknok)
2. Tomb Raider: Legend (2 keer uitgespeeld en heerlijk effe ergens tussendoor, genieten van alle mooie levels en je hersenen soms is even te werk zetten)
3. Gears of War (Echt een heeel mooi spel en ook nog is heel vet, heerlijk al dat geknal)
4. Brnout: Revenge (heel mooi en nog is leuk spel om te doen, ben er mee gestopt maar moet eigenlijk weer is verder)
5. Dead Rising (Heel vet gedaan, geen boeiend verhaal maar gewoon leuk om die zombies te zien en om te bevechten)
Ik weet het neit echt een denderende top 5 maarja jullie een betere dan?
0
geplaatst: 24 juni 2007, 17:26 uur
Lijkt me het best dat je een keuze maakt idd, het topic is top 5 je begint je eerste bericht met top 10 en post er vervolgens 5 beetje wazig
0
kiriyama
geplaatst: 25 juni 2007, 00:59 uur
Top 3 xbox
01 - Ninja gaiden
02 - Halo
03 - Star wars: Kotor
Maar ik ben niet zo'n xbox fan.
01 - Ninja gaiden
02 - Halo
03 - Star wars: Kotor
Maar ik ben niet zo'n xbox fan.
0
geplaatst: 25 juni 2007, 01:06 uur
360?
01 The Elder Scrolls IV: Oblivion
02 Dead Rising
03 Saints Row
04 Crackdown
05 Gears of War
01 The Elder Scrolls IV: Oblivion
02 Dead Rising
03 Saints Row
04 Crackdown
05 Gears of War
0
geplaatst: 25 juni 2007, 07:41 uur
Glorious schreef:
360?
01 The Elder Scrolls IV: Oblivion
02 Dead Rising
03 Saints Row
04 Crackdown
05 Gears of War
360?
01 The Elder Scrolls IV: Oblivion
02 Dead Rising
03 Saints Row
04 Crackdown
05 Gears of War
Vette games, maar ik heb geen Xbox , ik vindt het alleen leuk en mooi met een HD-TV, hebben jullie die? Met mijn ps2 ziet het er oo een normale tv niet echt scherp uit. (En dan heb ik het niet over de FSAA maar de tv).
0
geplaatst: 25 juni 2007, 11:26 uur
Ik heb geen HD, en voorlopig komt die er ook nog niet. Vind het wel best op mijn gewone TV, gameplay is voor mij belangrijker dan de graphics.
0
geplaatst: 25 juni 2007, 11:39 uur
Glorious schreef:
Ik heb geen HD, en voorlopig komt die er ook nog niet. Vind het wel best op mijn gewone TV, gameplay is voor mij belangrijker dan de graphics.
Ik heb geen HD, en voorlopig komt die er ook nog niet. Vind het wel best op mijn gewone TV, gameplay is voor mij belangrijker dan de graphics.
En zo is het, maar ik heb toch liever CRt/TFT kwaliteit, HD het liefst natuurlijk.
0
geplaatst: 25 juni 2007, 13:21 uur
Glorious schreef:
Ik heb geen HD, en voorlopig komt die er ook nog niet. Vind het wel best op mijn gewone TV, gameplay is voor mij belangrijker dan de graphics.
Ik heb geen HD, en voorlopig komt die er ook nog niet. Vind het wel best op mijn gewone TV, gameplay is voor mij belangrijker dan de graphics.
Helemaal mee eens, Toch zou ik er wel graag een hebben
Maarja dat laat mijn financiele status momenteel niet toe Helaas
0
geplaatst: 29 juni 2007, 15:08 uur
1. GTA III
2. GTA San Andreas
3. GTA Liberty City Stories
4. GTA Vice City
5. Fable
2. GTA San Andreas
3. GTA Liberty City Stories
4. GTA Vice City
5. Fable
0
geplaatst: 29 juni 2007, 18:47 uur
johnstacks schreef:
1. GTA III
2. GTA San Andreas
3. GTA Liberty City Stories
4. GTA Vice City
5. Fable
1. GTA III
2. GTA San Andreas
3. GTA Liberty City Stories
4. GTA Vice City
5. Fable
Wat een diversiteit aan games , maarja als je het leuk vind, vraag me wel af waarom je GTA 3 op 1 hebt staan en niet Vice City
0
Remi
geplaatst: 29 juni 2007, 19:08 uur
1. Day of the Tentacle
2. Metal Gear Solid
3. Metal Gear Solid: Snake Eater
4. Quake III
5. Worms 2
2. Metal Gear Solid
3. Metal Gear Solid: Snake Eater
4. Quake III
5. Worms 2
0
geplaatst: 29 juni 2007, 22:40 uur
Spawn NL schreef:
Wat een diversiteit aan games , maarja als je het leuk vind, vraag me wel af waarom je GTA 3 op 1 hebt staan en niet Vice City
(quote)
Wat een diversiteit aan games , maarja als je het leuk vind, vraag me wel af waarom je GTA 3 op 1 hebt staan en niet Vice City
Vice City is nog lang niet zo goed als GTA 3 hoor, misschien wel omdat GTA 3 een aflos game is , de game waar bekend is hoe ze eindigen, ik ben benieuwd hoe GTA 4 eruit gaat zien en wie we daar weer tegenkomen, Ik droom nog steeds van Claude en Carl johnson ..Maja we zien wel, en GTA Vice City ben ik niet zo ver misschien ligt het daar aan maar niets verklappen oke !!
Ik ben bij een missie waar ik 4 boten moet verslaan met Lance erin van die ene agressieve mannetje , Diaz maja
0
geplaatst: 29 juni 2007, 23:16 uur
Remi schreef:
1. Day of the Tentacle
2. Metal Gear Solid
3. Metal Gear Solid: Snake Eater
4. Quake III
5. Worms 2
1. Day of the Tentacle
2. Metal Gear Solid
3. Metal Gear Solid: Snake Eater
4. Quake III
5. Worms 2
lol komt ie aan met zen ps exclusives.. gaat over top5 xbox games dude.
mijn top5 (xbox360):
1. Gears of War
2. Forza Motorsport 2
3. Nba 2k7
4. Saints Row
5. Dead Rising
ik heb alleen voor bestaande titels gekozen (ik heb ze toevallig ook alle 5 ), ook al komen er waarschijnlijk nog een hoop games uit die een plekje zullen bemachtigen in deze top5
Ahoewel ik over de games Shadowrun en Dirt, vooral na het spelen van de demo ook wel te spreken ben.
0
geplaatst: 30 juni 2007, 16:17 uur
Remi schreef:
1. Day of the Tentacle
2. Metal Gear Solid
3. Metal Gear Solid: Snake Eater
4. Quake III
5. Worms 2
1. Day of the Tentacle
2. Metal Gear Solid
3. Metal Gear Solid: Snake Eater
4. Quake III
5. Worms 2
Whaha Mooie top 5 maar inderdaad de verkeerde consoles, hoewel ik ook een Metal Gear solid fan ben zit je hier toch echt in het verkeerde topic.
0
geplaatst: 30 juni 2007, 17:46 uur
hoort dit topic niet gewoon bij "toplijsten en favorieten" thuis?
0
geplaatst: 30 juni 2007, 20:21 uur
Grovonion schreef:
hoort dit topic niet gewoon bij "toplijsten en favorieten" thuis?
hoort dit topic niet gewoon bij "toplijsten en favorieten" thuis?
ja maar dat forum gedeelte bestond toen nog niet..
0
geplaatst: 10 juli 2007, 21:54 uur
WeZet schreef:
Vette games, maar ik heb geen Xbox , ik vindt het alleen leuk en mooi met een HD-TV, hebben jullie die? Met mijn ps2 ziet het er oo een normale tv niet echt scherp uit. (En dan heb ik het niet over de FSAA maar de tv).
(quote)
Vette games, maar ik heb geen Xbox , ik vindt het alleen leuk en mooi met een HD-TV, hebben jullie die? Met mijn ps2 ziet het er oo een normale tv niet echt scherp uit. (En dan heb ik het niet over de FSAA maar de tv).
Ik heb wel een HDready tv vorig jaar herfst gekocht en doet het nog steeds prima!
Voor mij is de gameplay ook belangrijker maar het oog wil ook wat
0
geplaatst: 10 juli 2007, 23:28 uur
Ps2 op HD Lcd tv ofzo maakt nog niks uit, de Ps2 heeft gewoon niet super graphics. Voor de rest kan ik mijn top 5 nog niet maken, heb namelijk nog nooit 5 games gespeeld op de 360
0
geplaatst: 11 juli 2007, 18:10 uur
Als je met de ps2 op een breedbeeld hd tv gaat dan wordt het vaak alleen maar lelijker
0
geplaatst: 11 juli 2007, 18:41 uur
Stan schreef:
Als je met de ps2 op een breedbeeld hd tv gaat dan wordt het vaak alleen maar lelijker
Als je met de ps2 op een breedbeeld hd tv gaat dan wordt het vaak alleen maar lelijker
Inderdaad. Als je een HD breedbeeld TV hebt moet je ook een PS3 kopen natuurlijk . Pas dan is het setje compleet. Ohja en natuurlijk een Dolby 5.1 surround setje erbij is ook altijd wel een ''vereiste''. Ja, mijn leven is goed
0
geplaatst: 11 juli 2007, 22:11 uur
Justinx schreef:
Inderdaad. Als je een HD breedbeeld TV hebt moet je ook een PS3 kopen natuurlijk . Pas dan is het setje compleet. Ohja en natuurlijk een Dolby 5.1 surround setje erbij is ook altijd wel een ''vereiste''. Ja, mijn leven is goed
(quote)
Inderdaad. Als je een HD breedbeeld TV hebt moet je ook een PS3 kopen natuurlijk . Pas dan is het setje compleet. Ohja en natuurlijk een Dolby 5.1 surround setje erbij is ook altijd wel een ''vereiste''. Ja, mijn leven is goed
Xbox360 topic niet het Ps3/Hdtv topic..
0
Game_Kaza
geplaatst: 12 juli 2007, 21:12 uur
Top 10 vind ik inderdaad te moeilijk want na de 2e zou ik het al niet meer weten.
1. Kindom Hearts II
2. Kingdom Hearts
3. Prince Of Persia: The Two Thrones
4. Prince Of Persia: Warrior Within
5. Prince Of Persia 3D
Niet erg veel variatie..
1. Kindom Hearts II
2. Kingdom Hearts
3. Prince Of Persia: The Two Thrones
4. Prince Of Persia: Warrior Within
5. Prince Of Persia 3D
Niet erg veel variatie..
0
geplaatst: 15 juli 2007, 15:18 uur
Justinx schreef:
Inderdaad. Als je een HD breedbeeld TV hebt moet je ook een PS3 kopen natuurlijk . Pas dan is het setje compleet. Ohja en natuurlijk een Dolby 5.1 surround setje erbij is ook altijd wel een ''vereiste''. Ja, mijn leven is goed
(quote)
Inderdaad. Als je een HD breedbeeld TV hebt moet je ook een PS3 kopen natuurlijk . Pas dan is het setje compleet. Ohja en natuurlijk een Dolby 5.1 surround setje erbij is ook altijd wel een ''vereiste''. Ja, mijn leven is goed
Dolby 5.1 surround setje heb ik nog niet maar staat op me lijstje
0
geplaatst: 16 juli 2007, 19:38 uur
1. Gears of War
2. Project Gotham Racing 3
3. Guitar Hero II
4. Condemned
5. Call of Duty 2
2. Project Gotham Racing 3
3. Guitar Hero II
4. Condemned
5. Call of Duty 2
0
Pascal A
geplaatst: 19 juli 2007, 18:20 uur
Moeilijk ik ben er nog niet helemaal uit, en nog niet alle games staan op Games meter.
1. Resident Evil 4
2. Silent Hill 2
3. Zelda Ocarina Of Time
4. Fahrenheit
5. Shenmue 1
1. Resident Evil 4
2. Silent Hill 2
3. Zelda Ocarina Of Time
4. Fahrenheit
5. Shenmue 1
0
geplaatst: 21 juli 2007, 20:58 uur
Als dit topic alleen over xbox games had moeten gaan, waarom zet je dat dan niet in de titel van dit topic? Vrij onlogisch om je topic dan "Jouw Game Top5" te noemen.
* denotes required fields.