Platforms / Xbox / Jouw Game Top5
zoeken in:
0
geplaatst: 26 juli 2009, 16:56 uur
1 - GTA IV
2 - Fallout 3
3 - Fable II
4 - Fifa 09
5 - Saints Row 2
2 - Fallout 3
3 - Fable II
4 - Fifa 09
5 - Saints Row 2
0
geplaatst: 27 juli 2009, 10:59 uur
1. BioShock
2. Fallout 3
3. Call of Daty 4: Modern Warfare
4. Gears of War
5. The Orange Box
2. Fallout 3
3. Call of Daty 4: Modern Warfare
4. Gears of War
5. The Orange Box
0
geplaatst: 3 maart 2012, 13:32 uur
slippedwheat schreef:
mijn top 5 voor de xbox360 is
1 left 4 dead
2 gta iv
3 red faction
4 fallout 3
5 splinter cell double agent
meer spelle heb ik ook niet xD
ojaa kan iemand mij plz een mailtje sturen met een spel
waar in stealth action zit mooie graphics en een spel waar je in 1 week zoiezo nog niet uit bent
alvast bedankt
mijn top 5 voor de xbox360 is
1 left 4 dead
2 gta iv
3 red faction
4 fallout 3
5 splinter cell double agent
meer spelle heb ik ook niet xD
ojaa kan iemand mij plz een mailtje sturen met een spel
waar in stealth action zit mooie graphics en een spel waar je in 1 week zoiezo nog niet uit bent
alvast bedankt
voor het geval je het nog niet weet, kan je de hitman-reeks uitproberen, maar je bericht is best lang geleden dus ik weet niet of je al wat gevonden heb.
0
kiriyama
geplaatst: 3 maart 2012, 16:29 uur
Top 10 Xbox 360:
01 - 5.0*- The Orange Box
02 - 4.5*- Alan Wake
03 - 4.0*- Gears of War
04 - 4.0*- Left 4 Dead 2
05 - 4.0*- Mass Effect
06 - 4.0*- Deadly Premonition
07 - 4.0*- Mass Effect 2
08 - 4.0*- Gears Of War 2
09 - 4.0*- Left 4 Dead
10 - 4.0*- Gears Of War 3
Xbox top 5:
01 - 4.0*- Star Wars: Knights of the Old Republic
02 - 3.5*- Halo 2
03 - 3.5*- Halo: Combat Evolved
04 - 3.5*- Ninja Gaiden
05 - 3.5*- Serious Sam: The First Encounter
360 is duidelijk beter.
01 - 5.0*- The Orange Box
02 - 4.5*- Alan Wake
03 - 4.0*- Gears of War
04 - 4.0*- Left 4 Dead 2
05 - 4.0*- Mass Effect
06 - 4.0*- Deadly Premonition
07 - 4.0*- Mass Effect 2
08 - 4.0*- Gears Of War 2
09 - 4.0*- Left 4 Dead
10 - 4.0*- Gears Of War 3
Xbox top 5:
01 - 4.0*- Star Wars: Knights of the Old Republic
02 - 3.5*- Halo 2
03 - 3.5*- Halo: Combat Evolved
04 - 3.5*- Ninja Gaiden
05 - 3.5*- Serious Sam: The First Encounter
360 is duidelijk beter.
0
AvMerode
geplaatst: 3 maart 2012, 17:52 uur
Xbox top 5:
1. Halo: Combat Evolved
2. Fahrenheit
3. Ninja Gaiden
4. Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay
5. Rallisport Challenge 2
1. Halo: Combat Evolved
2. Fahrenheit
3. Ninja Gaiden
4. Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay
5. Rallisport Challenge 2
0
geplaatst: 3 maart 2012, 18:10 uur
PC/PS3 en PS2 toplijstjes horen hier niet echt heh, in het Xbox forum
0
AvMerode
geplaatst: 3 maart 2012, 18:28 uur
Brains schreef:
PC/PS3 en PS2 toplijstjes horen hier niet echt heh, in het Xbox forum
PC/PS3 en PS2 toplijstjes horen hier niet echt heh, in het Xbox forum
Zie het nu pas. Dacht eerst dat het algemeen was.
Is er dan geen topic van game top5/10 per platform?
0
geplaatst: 22 juli 2012, 14:14 uur
Mijn X-box 360 Top 10
1. Dead space
2. Red dead redemption
3. Bioshock
4. Darksiders
5. Fallout 3
1. Dead space
2. Red dead redemption
3. Bioshock
4. Darksiders
5. Fallout 3
0
geplaatst: 22 juli 2012, 20:06 uur
1. Assassin's Creed II 5,0
2. GTA IV 5,0
3. Fable III 5,0
4. FIFA 12 5,0
5. FIFA 11 5,0
6. Gears of War 2 5,0
7. Halo: CEA 5,0
8. FIFA Street 4,0
9. Fallout 4,0
10. Halo Reach 3,0
2. GTA IV 5,0
3. Fable III 5,0
4. FIFA 12 5,0
5. FIFA 11 5,0
6. Gears of War 2 5,0
7. Halo: CEA 5,0
8. FIFA Street 4,0
9. Fallout 4,0
10. Halo Reach 3,0
0
geplaatst: 22 juli 2012, 22:57 uur
1. Fallout 3
2. Skyrim
3. GTA IV
4. Fifa 12
5. Battlefield 3
6. Red Dead Redemption
7. Mafia 2
8. Assassin's Creed 2
9. The Orange Box
10. Call of Duty Black Ops.
2. Skyrim
3. GTA IV
4. Fifa 12
5. Battlefield 3
6. Red Dead Redemption
7. Mafia 2
8. Assassin's Creed 2
9. The Orange Box
10. Call of Duty Black Ops.
0
MikeMannuh
geplaatst: 5 augustus 2012, 01:05 uur
X360 Top 10:
1. Dark Souls
2. F1 2010
3. Devil May Cry 4
4. Mass Effect
5. Skyrim
6. Bayonetta
7. The Witcher 2: Assassins of Kings
8. The Darkness
9. Castlevania: Lords of Shadow
10. Forza Motorsport 3
Eervolle vermeldingen:
* Dragon Age: Origins
* Mortal Kombat
* Deus Ex: Human Revolution
* The Darkness 2
* Mass Effect 2
* Batman: Arkham Asylum
* Star Wars: Force Unleashed
* Ninja Gaiden II
Erg veel vette games. Lastig kiezen!
1. Dark Souls
2. F1 2010
3. Devil May Cry 4
4. Mass Effect
5. Skyrim
6. Bayonetta
7. The Witcher 2: Assassins of Kings
8. The Darkness
9. Castlevania: Lords of Shadow
10. Forza Motorsport 3
Eervolle vermeldingen:
* Dragon Age: Origins
* Mortal Kombat
* Deus Ex: Human Revolution
* The Darkness 2
* Mass Effect 2
* Batman: Arkham Asylum
* Star Wars: Force Unleashed
* Ninja Gaiden II
Erg veel vette games. Lastig kiezen!
0
geplaatst: 5 augustus 2012, 09:56 uur
1. Assassin's Creed II (5*)
2. Skyrim (5*)
3. Gears of War 3 (4.5-5*)
4. Assassin's Creed Brotherhood (4.5*)
5. Portal (4.5*)
2. Skyrim (5*)
3. Gears of War 3 (4.5-5*)
4. Assassin's Creed Brotherhood (4.5*)
5. Portal (4.5*)
0
geplaatst: 5 augustus 2012, 12:52 uur
1. The Orange Box
2. Left 4 Dead 2
3. Portal 2
4. Super Meat Boy
5. Fallout 3
2. Left 4 Dead 2
3. Portal 2
4. Super Meat Boy
5. Fallout 3
0
geplaatst: 14 augustus 2012, 15:12 uur
1) Red dead Redemption
2) Assassins Creed II
3) L.A. Noir
4) Battlefield 3
5) Splinter Cell: Conviction
6) Fall out 3
7) GTA IV
Skyrim
9) Fable III
10) ....
2) Assassins Creed II
3) L.A. Noir
4) Battlefield 3
5) Splinter Cell: Conviction
6) Fall out 3
7) GTA IV
Skyrim
9) Fable III
10) ....
0
geplaatst: 30 augustus 2012, 11:48 uur
01) Halo Reach
02) Crysis 2
03) Dead Space 2
04) Bioshock
05) Resident evil 5
02) Crysis 2
03) Dead Space 2
04) Bioshock
05) Resident evil 5
* denotes required fields.