menu

Platforms / Xbox / Xbox Portable

zoeken in:
avatar van kArIzMa_TuRk
YepYep, ze komen er aan!

(afbeelding)

(afbeelding)
Ziet dat er even niet geweldig uit?

Een vriend van me gaat het meteen na de release halen.''Al kost het een hoop centjes, ik ga het halen'' meldde m'n vriend.

Wie kijkt hier nog meer naar uit?

Handhelden zijn tegenwoordig erg populair geworden. Hoe populair zal deze wel niet worden?

avatar van Bart Tönjann
Zozo, dat ziet er heel aardig uit. Al vind ik het een klein beetje jammer dat ze zich allemaal op handhelds storten, waardoor je door de bomen (handhelds) het bos niet meer ziet.

avatar van Wildsurf
Bron?

Ziet er fake uit imo.

avatar van Iron Rose
Ah gatver wat een lelijk design . Ik hoop dat het fake is!

avatar van BoordAppel
BoordAppel (moderator)
Wildsurf schreef:
Bron?

Ziet er fake uit imo.

Lijkt me ook. Plaatje is hier al te zien bij een artikel waar een Microsoft meneertje beweert niet bezig te zijn met de portable markt.

Bart Tönjann schreef:
Zozo, dat ziet er heel aardig uit. Al vind ik het een klein beetje jammer dat ze zich allemaal op handhelds storten, waardoor je door de bomen (handhelds) het bos niet meer ziet.

Ik ken enkel de Nintendo DS en de Playstation Portable als handhelds waar op dit moment games voor worden gemaakt. Er gaan wel wat geruchten rond een extra handheld, maar zoveel zijn dat er toch ook weer niet?

avatar van JohnWilliams
XBOX Portable? Nog nooit van gehoord, net zoals een Wii Portable wat ook schijnt uit te komen...

avatar van Princess Piranha
JohnWilliams schreef:
net zoals een Wii Portable wat ook schijnt uit te komen...


Nee volgens mij is dat nep.

avatar van kArIzMa_TuRk
Er zijn ook 2 andere:

(afbeelding)

(afbeelding)

klik is.

avatar van BoordAppel
BoordAppel (moderator)
Die tweede is echt geniaal .

avatar van Foetsj_NL
Het plaatje in de eerste post heeft helemaal niks te maken met de zogenaamde Xbox Portable. Het is een artwork van een designer die hoopte dat hij er zo uit kwam te zien.

avatar van JohnWilliams
BoordAppel schreef:
Die tweede is echt geniaal .


Beetje groot hé

avatar van paulisdik
BoordAppel schreef:
Die tweede is echt geniaal .


En verschrikkelijk lelijk

Obscure Thing
dit is echt te nep.
volgens mij een geintje van iemand.

avatar van JohnWilliams
Die 2e is volle nepperij inderdaad.

avatar van Tha)Sven
Al die plaatjes zijn hartstikke fake.. ze ontstonden op het moment dat het nieuwe project van Microsoft bekend werd gemaakt. Maar dat bleek echter de Zune te zijn .. Microsoft gaat helemaal GEEN portable op de markt brengen ..

avatar van JohnWilliams
Dus géén XBOX Portable?

avatar van Tha)Sven
Nee, dat zeg ik .. op het moment zijn daar iig geen plannen voor. Wil je een goede Portable dan moet je voor PSP gaan ( of DS als je van Nintendo houd )

avatar van JohnWilliams
DS is erg leuk Er schijnen overigens ook Wii Portables te komen...
Wii

avatar van metaledje
Nothing beats the gameboy

avatar van JohnWilliams
Inderdaad, dat blijft echt de allerbeste, met de oude vertrouwde Games zoals Donkey Kong Country & Wario Land enz.

avatar van Spawn NL
JohnWilliams schreef:
Inderdaad, dat blijft echt de allerbeste, met de oude vertrouwde Games zoals Donkey Kong Country & Wario Land enz.


Klopt daar heeft bijna iedereen wel een toffe tijd mee gehad


En de plaatjes die hier staan zijn zo Fake als mijn oma's burbery petje.

avatar van equalizersound
het zou tof zijn maar ik denk toch dat microsoft nog ff gaat wachten met het uitbrengen van een handheld

avatar van JohnWilliams
equalizersound schreef:
het zou tof zijn maar ik denk toch dat microsoft nog ff gaat wachten met het uitbrengen van een handheld


Laten we zeggen dat ze er nooit komen...

avatar van equalizersound
eigenlijk heb je gelijk maar hopen kan altijd

joeri592
ik weet haast wel zeker dat er een xbox portable komt

Gast
geplaatst: vandaag om 07:02 uur

geplaatst: vandaag om 07:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.