menu

Platforms / Xbox / Xbox 360 Topic

zoeken in:
avatar van JustMike
DarthSolidKevin schreef:
Dat is niet verkeerd. Wat vrienden van mij spelen Magic dus dat is wel handig. Rainbow Six is een game waar ik veel van heb gehoord, maar nooit heb gespeeld.

Rainbow Six Vegas 2 was erg goed, 1 deed het nooit bij mij Is die Magic nog een beetje leuk dan? Ben niet zo heel erg van die cardgames..

spelfreak
Aan de games niks verkeerd, alhoewel je voor Magic toch wel een bepaalde smaak moet hebben, of niet?

Eigenlijk mag ik niet klagen omdat het gratis is, maar MS is toch wel weer Cheap. Je krijgt gratis games met gold. Ja, RS: Vegas is 3 euro bij Game Mania, en Magic is 8 euro. 11 Euro doet echt niet pijn in de portomennee. Als ze hiermee proberen te concurreren met PS PLUS, falen ze hard.

avatar van JustMike
spelfreak schreef:
Aan de games niks verkeerd, alhoewel je voor Magic toch wel een bepaalde smaak moet hebben, of niet?

Eigenlijk mag ik niet klagen omdat het gratis is, maar MS is toch wel weer Cheap. Je krijgt gratis games met gold. Ja, RS: Vegas is 3 euro bij Game Mania, en Magic is 8 euro. 11 Euro doet echt niet pijn in de portomennee. Als ze hiermee proberen te concurreren met PS PLUS, falen ze hard.

Inderdaad, deze spellen zijn niks vergeleken met wat de PS plus gebruikers gratis krijgen.

avatar van DarthSolidKevin
JustMike schreef:
(quote)

Rainbow Six Vegas 2 was erg goed, 1 deed het nooit bij mij Is die Magic nog een beetje leuk dan? Ben niet zo heel erg van die cardgames..


Ik weet niet of Magic leuk is. Ik ben zelf ook niet zo van de cardgames om heel eerlijk te zijn . In eerste instantie wilde ik hem wel binnen halen omdat wat vrienden hem ook hebben, maar ik zie er nu een beetje van terug.

spelfreak
Ik kan magic niet downloaden. De xbox zegt 'your credit card info couldn't be recieved'. Ik heb nooit mijn credit card in hoeven stellen, en als ik naar betaalopties in settings ga, kan ik het niet openen. Bij netwerk instellingen staat 'service-alert'. Kan iemand helpen?

avatar van Starmaster501
Betaal met microsoft points. Als het goed is staat dat er tussen, of je moet op x drukken. Dan gaat hij naar dat scherm en zegt dat het gratis is. Je kan het ook via de xbox site proberen.

spelfreak
Het probleem is dit: Als ik op Downloaden klik, dan komt het venster op waar normaal 3 opties staan (Pay, Options, Cancel denk ik) maar dat venster blijft wit, en blijft laden voor 1`minuut, en dan zegt hij dat over de credit card. MS Point zou sowieso lomp zijn, want ik heb nooit iets gekocht met MS Points, het enigste wat ik ooit online op Xbox (tot nu toe...) heb gedownload zijn gratis spellen (With Gold) en Demo's. Nog nooit zo'n probleem gehad... maar het is misschien wel toevallig dat het de eerste keer is dat ik download nadat MS punten vervangen zijn door echt geld, misschien heeft dat er iets mee te maken?

Het is iig irritant, is er een spel gratis, kan ik hem niet eens downloaden.

avatar van Starmaster501
Ja, dit probleem had ik dus ook, maar ik had dus de keuze om met MS points te betalen (die ik niet had) maar dan kom je iig wel in een schermpje waarin je dus verteld wordt dat het 0 MS points kost en dus kan je hem daar gewoon downloaden!

kiriyama
Ik heb nu al een tijdje dat ik om de zoveel dagen een code moet intikken voordat ik bij mijn account kom. Het is een code uit vier cijfers die je via de mail of telefoon kan laten versturen. Ik begin me er flink aan te ergeren dat ik dit om de zoveel tijd moet doen, maar zie nergens een optie om dit weg te halen. Op Xbox.com staat ook weinig hulpzame info. Iemand een idee hoe ik die extra beveiliging weg krijg? Of zit ik er gewoon aan vast?

avatar van Starmaster501
Inderdaad, je kan het skippen door gewoon op B te drukken. Maar het maakt het wel allemaal lastiger om uiteindelijk online in te loggen op je account. Volgens mij kan je dit niet weg krijgen. Misschien toch maar een keertje doen.

avatar van DarthSolidKevin
Even een belangrijk bericht voor alle Xbox gebruikers:

Artikel

Ik raakte helemaal in paniek toen mijn Xbox geen games meer kon laden. Uiteindelijk lag het dus weer aan die pipo's van Microsoft.

avatar van JustMike
DarthSolidKevin schreef:
Even een belangrijk bericht voor alle Xbox gebruikers:

Artikel

Ik raakte helemaal in paniek toen mijn Xbox geen games meer kon laden. Uiteindelijk lag het dus weer aan die pipo's van Microsoft.

Wij raakten hier ook al in paniek en gingen rondbellen of onze xbox misschien gemaakt kon worden, maar toen werd ons vertelt dat het aan microsoft lag en dat we niet de eersten waren

avatar van DarthSolidKevin
Ik snap ook niet dat ze niet even een mailtje sturen met daarin wat informatie. Ik denk dat heel veel mensen zich helemaal rot zijn geschrokken.

avatar van JustMike
Dat was wel zo klantvriendelijk geweest

avatar van Banjo
Mega Xbox 360 Collector Building Set Gets First Discount, And It's A Big One - GameSpot

Kijk eens! gemaakt van lego, te gek he...

En het leuke is dat ik dit nog gewoon thuis heb staan zonder doos dat wel...

Gast
geplaatst: vandaag om 10:25 uur

geplaatst: vandaag om 10:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.