menu

Platforms / Xbox / Xbox 360 Topic

zoeken in:
Nou, alleen maar mooi toch

kiriyama
Net een extra maand Gold gekregen omdat er schijnbaar een probleem was met Cloud Saven. Nooit iets van gemerkt, dus een leuke extra.

spelfreak
Vraag:

Als je live points in België koopt, werkt die code in Nederland? Wil graag gebruik maken van xbox sale, en ik kan niet naar stad voor die sale is afgelopen, maar een vriend van belgië zou die anders voor mij daar halen.

Squall Lionheart (moderator)
Ja, de punten zijn verdeeld in EU en US points...

Ik had m'n box in duitsland gekocht en de codes die erbij zaten (free live 3 maanden en Skyrim) werken gewoon op m'n NL account. Alleen is Skyrim in het duits (hey du drachenkumpel), maar dat ligt aan Bethesda .

Hebben ze dan in Duitsland een versie uitgebracht waarbij je niet uit de taal kunt kiezen?

Ja, blijkbaar is de download versie van skyrim language locked per code, had al geprobeerd box op UK te zetten en opnieuw te downen, maar blijft duits. Bethesda forum stond al vol met dezelfde klacht, maar geen reacties van Bethesda. Heb ze ook een mailtje gestuurd, maar niks terug gehoord .

Heb er op PC al 100+ uur ingestoken, dus niet echt zin om nog eens te doen, maar toch best f'd up...

Dat is best klote ja .

Ik zit er aan te denken om eind 2013/Begin 2014 een Xbox 360 te kopen. Ik speel voornamelijk RPGs en ik heb al een PS3 heeft het dan wel zin om er nog een Xbox 360 te kopen?

spelfreak
Pfff... Je hebt Mistwalker Games (Blue dragon), Fable, The Witcher (wat ook op PC is) en Lost Odessey, meer kan ik nu niet uit het hoofd opnoemen.

Als je een X360 koopt, doe het voor de actie/shooters, en voor veel online te gaan. Die paar RPG's zijn wel goed. (van wat ik gehoord heb, want ik heb alleen Fable gespeeld.)
Het zal beter zijn om voor een ps4 te sparen voor RPG's, als we naar deze generatie kijken, en ook de ps1 en ps2 generatie, heeft PS altijd veel Rpg's gehad.

Maar het is altijd goed om een X360 in huis te halen, het is een zeer goede console. Zeker nu de opvolger niet veel lijkt te worden. De games worden nu heel goedkoop en je kan voor weinig euros veel games binnenhalen.

Mee eens, maar als je al een PS3 hebt staan zijn er qua rpgs idd maar weinig redenen een 360 aan te schaffen. Zijn maar een paar exclusive rpgs voor, waarvan alleen Lost Odyssey en Magna Carta II er een beetje uitspringen. Hier de hele lijst:

Blue Dragon (2007)
Crimson Alliance (2011)
Fable 2 (2008)
Fable: The Journey (2012)
Infinite Undiscovery (2008)
Lost Odyssey (2007)
Magna Carta II (2009)
Too Human (2008)

En nog een paar interessante die Europa nooit gehaald hebben:

Aphelion: Episode One - Graves of Earth (2010)
Aphelion: Episode Two - Wings of Omega (2010)
Operation Darkness (2007)
Spectral Force 3 (2006)

Lost Odyssey is echt een top game. Maar om daar nou een 360 voor aan te schaffen... ..

Ik kan assassins creed 2 niet downloaden, kan alleen maar payment options kiezen maar geen optie om te downloaden en ja ik heb gold. Iemand hier ook last van?

spelfreak
Hij stond bij mij niet tussen Game with Gold, Defense Grid stond daar nog steeds. Maar toen ik bij games on demand ging kijken, kon ik hem wel daar gewoon gratis downloaden.

Heb zelf via de site gekeken maar ik krijg niet de optie om hem te downloaden...

Heb via de site en een omweg toch nog kunnen downloaden
Wel apart..

Ik heb m ook gedownload, maar weinig zin om overnieuw te beginnen... misschien later nog een keer..

spelfreak
Heb hem ondertussen ook al 3 uitgespeeld op PS3. Speel hem nu alleen maar voor de makkelijke 1000 gamerscore.

Iemand enig idee wat er met mijn xbox aan de hand is? Hij gaat gewoon aan en maakt geen rare geluiden. Er branden echter geen lichtjes in de cirkel. Niet rood, niet groen...gewoon niks. Hij start spellen nog op maar de controllers kunnen nu blijkbaar de console niet meer vinden o.i.d. Lichtjes blijven in viertal knipperen op controller

Probeer eens de controller opnieuw te zoeken dmv het knopje op de xbox en het knopje op de controller in te drukken.

Al gedaan (met beide controllers) Had ik erbij moeten zeggen

Probeer anders eens je console volledig van het netstroom af te halen en hem gewoon even te laten staan. Daarna de stroom er weer in en wie weet doet hij het weer .

Je hebt geen kabel om de accu vd controller op te laden via de xbox, maar een controller met batterijen neem ik aan? Anders ff via kabel verbinden dan vindt de xbox de controller sowieso.

Dat is inderdaad ook een goede optie.

Nu Dead Rising 2 gratis te downloaden voor Xbox Live gold leden. Eerste game van deze actie waar ik wel blij mee ben

Ik niet zo . Ik heb hem wel "gekocht" zodat ik hem later gewoon kan binnen halen, maar Dead Rising heeft me nooit zo geboeid.

dead rising vind ik alleen leuk om met een vriend te spelen anders boeit het me ook niet zo

Dead Rising vond ik maar niks. Vooral omdat de bosses vaak te moeilijk waren en je een tijdslimiet had en een save systeem wat zuigt.
Ondanks ga ik wel gewoon Dead Rising 2 proberen, want hee, hij is toch gratisch, en misschien toch nog erg leuk!

Groot gelijk . Ik zie je reacties bij DR2 wel verschijnen.

Dat is niet verkeerd. Wat vrienden van mij spelen Magic dus dat is wel handig. Rainbow Six is een game waar ik veel van heb gehoord, maar nooit heb gespeeld.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:24 uur

geplaatst: vandaag om 17:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.