menu

Platforms / Xbox / Xbox 360 Topic

zoeken in:
Wat voor een soort Xbox 360 is het trouwens?

kiriyama
250 GB slim model, vorig jaar mei gekocht.

Het was ook geen stof. Helemaal schoongemaakt, maar hij loopt nog steeds na een paar minuten vast.

kiriyama
Bel ik net met Microsoft voor een reparatie, krijg ik te horen dat ik een buitenlandse xbox heb die hier eigenlijk niet verkocht mocht worden... Ik kom nog wel in aanmerking voor een 'gratis' reparatie, maar mag wel zelf de bezorgkosten betalen van 50-60 euro.

Morgen dus eerst maar eens de winkel opbellen waar ik hem heb gekocht. Volgens de medewerker van Microsoft zouden ze me bij wet een nieuwe xbox moeten geven of m'n geld terug moeten geven. Fuuuuuuuuuck! Heb ik weer.

spelfreak
Wtf, daat is raar. Heb je hem bij een inernationale winkel gekocht mischien?

kiriyama
Nee, gewoon E-plaza. Blijkt dat veel winkelketens wel vaker consoles goedkoper uit het buitenland halen om hier te verkopen. Is niet verboden, maar als consument heb je dus wel een probleem als je console stukgaat.

Ik zal morgen wel even naar ze bellen.

Dat is zeer balen. Succes ermee!

Klopt het dat ik de nieuwe Dashboard update nog niet heb?

Heb even m'n Xbox voor je aangedrukt, ook geen update hier.

Ik heb wel al een dashboard update gehad.

Heeft er iemand problemen met het nieuwe dashboard? Ik heb soms het idee dat mijn Xbox een stuk langzamer is geworden.

Nope, nog niet echt iets gemerkt tot nu toe...

kiriyama
Als ik hem opstart duurt het idd langer voordat alles is geladen.

Geen idee, volgens mij geen last van heb er alleen niet echt opgelet nog.

kiriyama schreef:
Als ik hem opstart duurt het idd langer voordat alles is geladen.

Hier heb ik ook last van.

Wat voor soort Xbox hebben jullie? De nieuwe hoogglans?

Ik heb de oude arcade xbox nog en ik moet zeggen, nu ik het lees, ik had wel opgemerkt dat het opstarten iets langer duurt ja...

kiriyama
Slim editie.

Dan ligt het dus niet aan mijn Xbox. Dat het langer duurt is geen wereldramp natuurlijk, maar ik wilde graag weten of mijn Xbox niet kapot aan het gaan is . Bedankt voor de reacties .

Nah, ben nog blij dat mijn Arcade nog nooit kapot is gegaan als je hoort hoe snel al meeste xbox RROD kregen... Een keer gehad, uit en aan gezet, en kreeg het niet meer...

spelfreak
Dan was het waarschijnlijk ook geen "echte" rrod zal wel iets niet goed ingestoken ofzo zijn geweest XD

Zal vast wel ja, gebeurde volgens mij zelfs op dag 1 of 2 al... Maarja, ben blij dattie het voor de rest nog doet en nooit problemen mee gehad...

Vanaf dit weekend 4 dagen gratis Gold.

spelfreak
Boeit me niet zo eerlijk gezegd. Ik heb toch wel Gold, en de meeste mensen sowieso die een xbox 360 hebben. Maar toch vind ik het flauw dat ze het overal doen behalve Europa, soms lijkt het wel of wij niets uitmaken, terwijl in europa er de meeste games gespeeld worden.

Ik heb ook gewoon gold

nu snap ik het even niet. ik heb via de xbox 1 maand gold gekocht via paypal 1 week voor dien heb ik het stop gezet want toen had ik weer de kans om een kaart te kopen zodat er niet elke week geld van me paypal gaat. maar toch blijf ik gold hebben zonder te betalen. iemand hier ook al eens meegemaakt ?

Voor zover ik je kan begrijpen heb je nu dus eigenlijk gratis gold? Dat is toch juist goed?
Maar wel raar, niet meegemaakt...

Je zou eens kunnen kijken wat er bij expiration date van je abbo staat...

ik ben gewoon bang als ze het te weten komen dat ik nu zonder te betalen online speel dat ze me gaan bannen

Weet je zeker dat het abbo zichzelf niet verlengd?

En heb je nogsteeds dat abbo nu, en kijk is tot wanneer hij geldig is volgens je xbox?

nee 2 dagen geleden bericht gekregen dat ze me gold lidmaatschap gaan cancelen maar ik heb mooi een maand en een paar dagen gratis gold gekregen ondertussen heb ik al een nieuw lidmaatschap gekocht

Gast
geplaatst: vandaag om 15:53 uur

geplaatst: vandaag om 15:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.