menu

Platforms / Xbox / Game Pass Ultimate

zoeken in:
All Seeing Fish
Hi ik wilde dit toch nog even delen voor de mensen met een Xbox.

Onderstaande tekst met links en comments.

Let op: dit werkt alleen als je geen actief Xbox Game Pass abbonement hebt. Volg de onderstaande stappen om Xbox Game Pass Ultimate te krijgen:



Koop tot maximaal 36 maanden Braziliaanse Xbox Live Gold bij CDKeys. Je kunt tot maximaal 36 maanden omzetten. Koop dus minder maanden als je nog een actief abonnement hebt. Voor de echter Pepperaars: like CDKeys op Facebook en krijg extra korting.Download de gratis versie van TunnelBear.Open TunnelBear, stel je locatie in als Brazilië en maak verbinding. Op mijn telefoon duurde het wat lang, dus heb ik het uiteindelijk gewoon op mijn laptop gedaan. Dit ging een stuk beter.Ga naar de website van Microsoft en login met je Xbox account.Verzilver je codes en maak alleen gebruik van de extra gratis maand als je daarmee niet het totaal van 36 maanden overschrijft.Sluit TunnelBear en ga naar de Game Pass Ultimate pagina om je Xbox Live Gold tegoed om te zetten naar Game Pass Ultimate voor € 1,-.
Let op: je activeert hiermee een abbonement. Als Game Pass verlopen is, ga je dus € 12,99 per maand betalen. Zet je abonnement dus direct stop via je Microsoft account.

Prijzen op CDKeys fluctueren regelmatig. Zo had ik zelf 12 maanden Gold voor ongeveer € 33,-, maar los daarvan is het natuurlijk nog steeds veel waar voor je geld.

Mede mogelijk gemaakt door TechTastic.

All Seeing Fish
Ik heb dit zelf met mijn en mijn zoontje zijn account gedaan.

avatar van Confusie
Ik persoonlijk zou zoiets niet doen.

All Seeing Fish
Confusie schreef:
Ik persoonlijk zou zoiets niet doen.


Waarom niet?

avatar van legian
De truc werkt trouwens ook gewoon als je al eens van de €1,- deal gebruik gemaakt heb. Dan betaal je gewoon het normale maandbedrag. Handig als binnenkort je abbo afloopt.

Daarbij ook even een disclaimer. Dit is wel op eigen risico. In de meeste gevallen gaat het zonder problemen, maar dat is niet altijd het geval. Zijn voldoende ervaringen van mensen bij wie het niet gelukt is. Locatie instellingen lijkt daar een rol in te spelen. Je kan het ook op safe spelen en voor nederlandse/europese kaarten gaan.


Ben eigenlijk wel benieuwd hoe lang ze die conversie nog gaan laten gebeuren.

avatar van Confusie
All Seeing Fish schreef:
(quote)


Waarom niet?

Vind het onfris en gedoe. Ik ben squeaky clean.

avatar van Mr. Olaf
Dit is wel een heel toffe aanvulling voor Gamepass: Bethesda

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Killermove van Microsoft: Sony heeft de MLB licentie en dit jaar komt hun jaarlijkse iteratie MLB The Show voor het eerst naar andere platforms. Op zich gewoon geinig, ware het niet dat baseball enorm is in USA en de game Day 1 naar Game Pass komt en PlayStation gebruikers er gewoon 60/70 dollar voor moeren betalen..

avatar van Manny Calavera
'Valve wil Game Pass op Steam krijgen' | Nieuws | Gamer.nl

Als Valve en Microsoft een deal krijgen dan gaat Microsoft echt een fortuin verdienen.

De koers van Microsoft vind ik echt ongelofelijk sterk. Jammer dat ze wat achterlopen op Sony met exclusives die je absoluut wil spelen. Als ze dat ook goed gaan maken komende jaren dan winnen ze het ruim van Sony.

All Seeing Fish
Manny Calavera schreef:
'Valve wil Game Pass op Steam krijgen' | Nieuws | Gamer.nl

Als Valve en Microsoft een deal krijgen dan gaat Microsoft echt een fortuin verdienen.

De koers van Microsoft vind ik echt ongelofelijk sterk. Jammer dat ze wat achterlopen op Sony met exclusives die je absoluut wil spelen. Als ze dat ook goed gaan maken komende jaren dan winnen ze het ruim van Sony.


Game Pass is wel heel erg sterk tegenover Playstation Now het heeft veel betere titels waardoor de Xbox van zolder is gekomen en de Playstation 5 even niet meer in gebruik is.

avatar van Manny Calavera
Microsoft komt mogelijk met familieplan voor Xbox Game Pass | Nieuws | Gamer.nl

Wat een bazenactie als ze dit gaan doen. Ik zou dan met vrienden zo'n Pass nemen.

avatar van mrdig
Ja goed initiatief, ze wilden dit al langer maar nu komt het er eindelijk van. Zelf doe ik nu al aan game sharing met een vriend maar dat is omslachtig met home Xbox settings gedoe en werkt maar met 2 personen en 2 Xboxen. Maar verder gaat dit idd handig zijn om met vrienden wat te delen maar ook ideaal voor een gezin zoals ook bij mij thuis. Krijg ik op zolder geen meldingen meer dat ik een game niet kan starten omdat de kids er beneden op zitten.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:07 uur

geplaatst: vandaag om 20:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.