menu

Platforms / Xbox / Xbox Series X/S

zoeken in:
Of koop een Elite controller, nooit meer batterijen.

En de normale seriesS/X controllers kun je ook gewoon met usb kabel connecten zonder dat er überhaupt een batterij inzit. Zo doe ik dat op de hobby kamer waar ik de SeriesS op een bureau heb, dan is met kabel gamen prima.

Die van mij is ook gewoon verbonden met de USB kabel. Zit ook maar 2 meter van de console af. De 2de controller is enkel bij couch co-op in gebruik. En dat overigens op batterijtjes van de Action (A-Force). Die kosten voor 10 stuks maar 1.59 en gaan ook gewoon uren mee. Dat kost ook geen stukken van mensen.

De Xbox developer direct voor (begin?) dit jaar is geweest.

- Ninja Gaiden 4 - release fall 2025
Ziet er bruut uit, maar de hack-and-slash gameplay is niet zo mijn ding. Wel tof om de serie weer terug te zien. Vroeger veel over gehoord en van gezien, helaas nooit gespeeld. Wie weet pak ik deze eens een keertje op om te proberen.

-Ninja Gaiden 2 - nu beschikbaar
En als extraatje een remake/definitieve versie van deel 2. Draait op unreal 5 blijkbaar.

- South of Midnight - release 8 april
Hoe meer ik ervan zie hoe minder interesse ik erin krijg. Maar de stijl heeft wel wat.

- Clair Obscur: Expedition 33 - release 24 april
Totaal niet mijn ding, maar voor de liefhebbers misschien wel leuk.

- Doom: The Dark Ages - release 15 mei
Hier ging het mij om, de nieuwe Doom. Dit ziet er weer heerlijk bruut uit zeg. Volgens ID is dit een 'echte' return to form. Meer zoals de oudere games waar je gewicht hebt. Geen run and gun of jump and shoot gameplay, maar stand and fight. Je kan nu daadwerkelijk dingen ontwijken. En met het schild een duidelijk focus op parry. Gameplay lijkt totaal niet op Eternal, zal voor veel mensen wel fijn nieuws zijn denk ik. Geen Mario achtige platforming, en geen ammo/weapon management meer. Dat laatste vindt ik wel jammer, dat maakte Eternal voor mij wel echt bijzonder als shooter. Maar ik heb hier wel zin in eigenlijk, dit ziet er weer erg tof uit. Ik ben sowieso wel fan van het compleet over de top verhaal wat ze bedacht hebben. En ze hebben dit keer de volledige focus op singelplayer, er zit dus geen multiplayer in zelfs. Soundtrack wordt gedaan door Finishing Move, (ook geen onbelangrijk onderdeel in de games) benieuwd of die de mantel van Mick over kunnen nemen.

En Hugo Martin is misschien wel mijn favoriete man in de game industrie. Wat een lol heeft die man in zijn werk zeg. Heerlijk om te zien. Hopelijk gaat hij van deze ook weer een playthrough doen zoals bij eternal, dat was altijd heerlijk om te zien. En om wat achtergrond informatie te krijgen.

geplaatst:
8 juni de Xbox Showcase, met aansluitende The Outer Worlds 2 Direct.

https://tweakers.net/ext/i/2007390446.jpeg

Gast
geplaatst: vandaag om 18:59 uur

geplaatst: vandaag om 18:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.