menu

Platforms / Xbox / 3D Blu-Rays op de Xbox One

zoeken in:
Bij De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic:

Geen idee of dit het juiste forum ervoor is maar dat merk ik vanzelf wel.

Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen met het volgende probleem.
Sinds een tijdje heb ik een 3d tv (samsung h6200) en ook een aantal originele 3D bluray films.
Al een paar maanden geleden probeerde ik een film af te spelen op mijn xbox one s in 3D. Dit werkte gewoon alleen het probleem was dat de film de gehele tijd af en toe stoorde en soort van vast liep. Het leek net alsof de xbox het niet aankon ofzo. Wat me erg raar lijkt aangezien dit in mijn ogen gewoon moet lukken. Toen bij de eerste kijkbeurt van een 3D film op de xbox dacht ik nog dat het aan de film zelf zou liggen. Totdat ik gister weer een film opzetten en precies hetzelfde probleem had als ik hierboven heb beschreven: Om de zoveel tijd erg haperend en loopt het beeld niet vloeiend. De 3D werkt verder wel gewoon prima en ziet er overigens prachtig uit maar het is natuurlijk erg jammer als de film steeds blijft haperen. Toen dacht ik later laat ik de film is afspelen maar dan zonder de 3D modus aan. En gek genoeg was er toen geen enkel probleem en geen één keer gehaper gezien.
Ik gebruik een app/programma Bluray disc ofzo die ik via de xbox store had gedownload.
Heeft iemand enig idee waaraan dit kan liggen of misschien een ander programma voor de xbox one s die dit niet heeft, of instellingen van me tv??
Dit is natuurlijk erg zonde en jammer omdat ik zo niet echt kan genieten van mijn 3D films.

Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.

Squall Lionheart (moderator)
Misschien heb je hier iets aan...

Squall Lionheart schreef:
Misschien heb je hier iets aan...

Helaas, maar dit is meer om je 3D te activeren en dit is geen probleem. Maar in ieder geval bedankt.
Als jij of andere meer ideeën hebben hoor ik het echt graag.

Zal wel aan de app liggen die niet helemaal stabiel is. Probeer eens de resolutie lager te zetten misschien dat het helpt ? Lijkt erop alsof de app de data niet goed kan verwerken, hij loopt soms een beetje vol.

Dan neem ik aan de resolutie van de xbox toch? Dit heb ik als het goed is wel al geprobeerd ( iig de hertz lager gezet) maar ook dat had niet geholpen

Vreemd, ik kan gewoon 3D blurays in mijn One bekijken. Hoefde ook niks in te stellen geloof ik, detecteert de XBox automatisch.

Ajax&Litmanen1 schreef:
Vreemd, ik kan gewoon 3D blurays in mijn One bekijken. Hoefde ook niks in te stellen geloof ik, detecteert de XBox automatisch.

Klopt dit heb ik ook wel, hij speelt gewoon 3D af zonder dit in te stellen alleen hapert hij onwijs veel tijdens het bekijken.
Echt super irritant dit want zo is het vervelend om een film te volgen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:12 uur

geplaatst: vandaag om 17:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.