menu

Platforms / Xbox / Xbox One Gaming Clan

zoeken in:
avatar van -marco-
Hoi,

Wij zijn een xbox gaming clan, die bestaat uit members die elkaar ontmoette op BG of via BG members. We bestaan nu uit ongeveer 11 clan leden en zijn opzoek naar uitbreiding.

Wij zijn een clan zonder al te veel verplichtingen. Eigenlijk is enige vereiste dat je een xbox one bezit en het leuk vind om met clan members te gamen.

We hebben ook een app groep en daarop worden oproepen gedaan om te Raiden of peeps die hulp nodig hebben met een bepaalde game, dan wel gewoon lekker vrijblijvend samen willen gamen, welk spel dan ook.

Momenteel word er erg veel destiny gespeeld
Dus als je hierbij hulp wilt of gewoon eens met NL leden wil raiden, patrol lopen, strikes, nightfall, whatever,join us. Ook al ben je laag light level, we helpen je te groeien

Lijkt jou het leuk om (actief) deel uit te maken van een clan, stuur me een PM. Ook voor vragen ben ik te bereiken via de PM.

Happy gaming

All Seeing Fish
Ik ga binnenkort los op The Division.

avatar van -marco-
All Seeing Fish schreef:
Ik ga binnenkort los op The Division.


Ook die gaat volop gespeeld worden door de clan

All Seeing Fish
Dan meld ik mij bij deze aan.

avatar van -marco-
Leuk man! Welkom! Stuur via PM ff je gamertag en tel nummer als je ook in de tel app wilt deelnemen

Ik ben ook wel geintresseerd. Ben op dit moment, als de tijd het toe laat ?, The Division aan het spelen maar ben vooral solo bezig. Zou graag in groepsverband de DZ eens willen bezoeken.

avatar van -marco-
Leuk dracul72 wat is je GT?
Ben zelf nog niet bezig met DZ btw
Mijn GT is Unlikelyend

Gast
geplaatst: vandaag om 21:50 uur

geplaatst: vandaag om 21:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.