menu

Platforms / Xbox / Xbox One

zoeken in:
avatar van Sinner
Manny Calavera schreef:
Call of Duty, Battlefield etc. Ik weet dat er genoeg grote franchises op staan, maar het zijn veelal wel oude games die erop komen.


Nee idd. Als je het over deze franchises hebt dan zit je bij Gamepass mis, denk ook niet dat dit in de toekomst ooit gaat veranderen aangezien het nog altijd de grote slokkoppen zijn van hun publishers (voor multiplayer e.d). Voor mij was Gamepass een erg leuke bijkomstigheid om veel van de games eens even te testen waar ik over twijfelde en bepaalde games waar ik op dat moment geen geld voor had (bvb The Outer Worlds) dan toch maar te spelen. Maar aangezien ik ook een gigantische stapel games liggen heb is het geen noodzaak om het aan te houden. Voor gamers die niet noodzakelijk kasten vol games in hun bezit willen hebben, of mensen die gewoon een Xbox kopen en enkele maanden Gamepass kopen is het natuurlijk wel een ideale oplossing. Het blijft een leuke dienst.

Maar ik snap idd wel wat je bedoelt. Zeker met een GTAV bvb. Ik denk dat iedereen hem zowat wel gespeeld heeft en zelfs degene die het niet hebben gedaan (ik) hebben hem wel in de kast liggen (op de PS3 wel).

avatar van mrdig
Gamepass is toch niet zo duur? Ook al speel je maar een paar games per jaar via GamePass dan kan het al uit. Dus speel dit jaar bijv de nieuwe Ori en de nieuwe Halo (als die komt) via GamePass en het kan al uit.

Tenzij je dergelijke games echt in bezit wilt hebben, dan snap ik dat GamePass wat minder interessant kan zijn.

avatar van Manny Calavera
mrdig schreef:
Gamepass is toch niet zo duur? Ook al speel je maar een paar games per jaar via GamePass dan kan het al uit. Dus speel dit jaar bijv de nieuwe Ori en de nieuwe Halo (als die komt) via GamePass en het kan al uit.

Tenzij je dergelijke games echt in bezit wilt hebben, dan snap ik dat GamePass wat minder interessant kan zijn.


Ik zeg niet nooit meer de Pass te nemen, maar na maart stop ik wel. Dan misschien weer rond de nieuwe Halo dat ik 'm neem. De prijs valt mee, maar het voelt nu een beetje als onnodig geld uitgeven.

avatar van Sinner
Manny Calavera schreef:
Ik zeg niet nooit meer de Pass te nemen, maar na maart stop ik wel. Dan misschien weer rond de nieuwe Halo dat ik 'm neem. De prijs valt mee, maar het voelt nu een beetje als onnodig geld uitgeven.


Idem. Het is niet bizar duur. Maar met een minimum WIA is iedere 5 of 6 euro weer 5 of 6 euro. En de games die ik wou spelen heb ik nou wel weer even gedaan. Is er weer eens een promotie of dergelijks dan kan het best zijn dat ik er alsnog weer eens gebruik van maakt - hetzelfde misschien met weer een nieuwe Halo of een half jaar of zo in de toekomst wanneer er een hele rits titels opstaan die ik nog nooit heb gespeel en ff wil testen. Maar nu heb ik een paar games geprobeerd die ik liever vroeg of laat wil kopen (budget) - die heb ik met 3 of 4 maand geen gamepass ook aan budget prijs.

Maar laat me dus inderdaad zeggen - ik blijf Gamepass een uitstekende dienst vinden hoor. Alleen hoef ik het zelf niet het hele jaar door te hebben.

avatar van Manny Calavera
Veel Xbox One-games dit weekend gratis speelbaar | Nieuws | Gamer.nl

Ik ga DB Fighter Z vermoedelijk wel spelen, die heb ik al een langere tijd op mijn wishlist.




avatar van Manny Calavera
Vraag aan de Xboxers hier. Mijn One schiet de laatste weken vaak automatisch aan, zonder een handeling van mij dus. Hoe kan dit en hoe kan je dit stoppen? Lijkt dan of 'ie aan het updaten is ofzo. Ik heb wel de optie aan staan dat de One na een uur geen activiteit vanzelf uit gaat, maar het blijft ongewenst.

avatar van DarthSolidKevin
Een vriend van mij had hier ook last van, maar hij wist ook niet hoe dit nou precies kwam. Zelf heb ik mijn consoles op een stekkerdoos aangesloten waarbij je iedere aansluiting individueel aan en uit kan zetten. Als ik een dergelijke console niet gebruik, haal ik de stroom er dus af.

Het zou kunnen dat er iets op je aan-uitknop zit (een klein stofje bijvoorbeeld), maar dat is slechts een aanname van mijn kant. Die knop is sowieso nogal bagger. Heb nooit begrepen waarom het zo'n touchscreen ding moest zijn.

avatar van DarthSolidKevin
Overigens ook wel interessant voor alle Xbox gamers hier:

#MyXboxStory — check out your personal Xbox history as we enter the next generation - trueachievements.com

Is best leuk om een klein overzicht te hebben van al die jaren gamen. Voor de geïnteresseerden is hieronder die van mij.

DarthSolidKevin's #MyXboxStory

avatar van Manny Calavera
DarthSolidKevin schreef:
Een vriend van mij had hier ook last van, maar hij wist ook niet hoe dit nou precies kwam. Zelf heb ik mijn consoles op een stekkerdoos aangesloten waarbij je iedere aansluiting individueel aan en uit kan zetten. Als ik een dergelijke console niet gebruik, haal ik de stroom er dus af.

Het zou kunnen dat er iets op je aan-uitknop zit (een klein stofje bijvoorbeeld), maar dat is slechts een aanname van mijn kant. Die knop is sowieso nogal bagger. Heb nooit begrepen waarom het zo'n touchscreen ding moest zijn.


Ik ga de One wel eens goed poetsen. Ik word er gek van. Wie weet is stof de reden. Ik vind die touchscreen-knop ook waardeloos.

avatar van Banjo
27 augustus 2021 haalt mijn X-box One automatisch een bijwerking (update) binnen het duurt veel langer dan normaal.. en het enige wat ik krijg uiteindelijk is een zwart beeld! hebben meer mensen last daar van?.

Alle kabels heb ik er even uit en opnieuw in gedaan maar ik heb nog steeds zwart beeld...
alleen als ik op het logo bolletje druk krijg ik de bekende wat wil je doen? optie.

avatar van Banjo
Heeft echt niemand een idee!? dat lijkt me toch echt onwaarschijnlijk met zoveel diehard gamers hier....!

avatar van Manny Calavera
Nooit meegemaakt. Je kan beter tijdens kantoortijden met Microsoft contact opnemen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:06 uur

geplaatst: vandaag om 22:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.