menu

Platforms / Xbox / Xbox One

zoeken in:
Belachelijk veel Black Friday deals vanaf nu, dit weekend en wie weet nog de dagen erna.

check:
Black Friday Xbox Digital Game Deals And More | - majornelson.com

Kan iemand mij helpen??

Ik wil al een tijdje de game The walking Dead 400 days voor de xbox one aanschaffen maar op een of andere manier staat hij niet in de store:s en zo dus geen idee hoe ik de game kan krijgen aangezien dit niet los verkocht word.
Heeft iemand enig idee hoe ik aan deze game zou kunnen komen? Hij is namelijk wel voor de xbox one speelbaar.

Graag hulp

400 days is een uitbreiding op The Walking Dead (hoewel het losstaande verhalen zijn). Je zou hem dus waarschijnlijk kunnen kopen binnen The Walking Dead. Of anders even zoeken onder uitbreidingen.

Bedankt voor je reactie Brains.
Het klopt dat het inderdaad een uitbreiding is maar ik vind het zo raar dat hij wel op psn store verkrijgbaar is maar op de xbox store is hij nergens te vinden.
Jammer dit.:(

MikeMannuh
400 days zit gewoon in de Xbox One versie van The Walking Dead seizoen 1 inbegrepen. Een tijd geleden was deze game gratis bij GWG en ik heb 400 days gewoon kunnen spelen zonder iets te kopen.

400 days was een uitbreiding voor de 360 versie (zie hier: Link)

De xbox 360 versie bestond uit losse episodes waarvan 400 days de laatste was. De xbox one versie heeft gewoon alles inclusief.

MikeMannuh schreef:
400 days zit gewoon in de Xbox One versie van The Walking Dead seizoen 1 inbegrepen. Een tijd geleden was deze game gratis bij GWG en ik heb 400 days gewoon kunnen spelen zonder iets te kopen.

400 days was een uitbreiding voor de 360 versie (zie hier: Link)

De xbox 360 versie bestond uit losse episodes waarvan 400 days de laatste was. De xbox one versie heeft gewoon alles inclusief.

Klopt dat het inderdaad wel bij het eerste seizoen zit van het spel. Helaas had ik dit spel voor de ps3 en was daar de code al van gebruikt. En wil deze episode graag voor de xbox hebben maar dan vind ik het zonden om het eerste seizoen weer helemaal opnieuw aan te schaffen voor de xbox.

Wie kan mij helpen??
Ik ben van xbox 360 overgegaan op Xbox one S waar ik download problemen heb zeer traag, wordt zomaar afgemeld tijdens het gamen, kan moeilijk inloggen met mijn profiel hij herkent mij niet of er is geen verbinding. nu heb ik MS gebeld en blijkt dat ik poorten open moet gaan zetten.
Heb gecheckt alle poorten staan open alleen poort 88 UDP niet, nu heb ik het scherm voor mij waar ik een poort open kan zetten maar ik weet totaal niet hoe ik dit moet doen, wat ik wel en niet moet invullen.
Kan iemand mij hier doorheen loodsen. Niet dat ik verkeerde dingen invoer en nog grotere problemen heb.
alvast bedankt

Introducing Xbox Game Pass: Unlimited Access to More Than 100 Games - Xbox Wire - news.xbox.com

Beetje Netflix, spotify model: voor een 10tje per maand access tot 100+ games. Interessant!

Winkelwagentje (moderator)
Is het echt zo interessant? Ik weet niet welke games er aangeboden worden. Maar als het een soortgelijke service is als PlayStation Now, waar het toch erg op lijkt, dan zie ik er de directe meerwaarde nog niet van in.

De meer recente titels ontbreken over het algemeen. En met de zo haast verplichte services als PlayStation Plus en Games with Gold ontbreekt het werkelijk niemand aan een ruime backlog aan games - die over het algemeen van dezelfde kwaliteit zijn als wat deze streaming diensten nu aanbieden.

Het is iets anders dan PS now. Je downloadt de games ipv streamen en je kan ze tegen een gereduceerd tarief ook kopen.

Dus ja interessant maar mbt backlog heb je helemaal gelijk. Die is bij mij nu al vrij huge

Het klinkt wel aardig, maar of je er nou echt veel gebruik van zal maken..

De nieuwe titels zitten er inderdaad niet tussen. Net als dat een aantal bedrijven zoals EA hun eigen online shopje heeft.

Maar het idee is wel goed, ben benieuwd naar de lineup. Op zich kan je voor de prijs van 2 games dan een vol jaar hopelijk veel topgames spelen.

Wie kan mij helpen of heeft misschien hetzelfde probleem????

Ik heb nu al een aantal dagen het probleem dat ik mijn xbox one geluidsinstellingen niet op 5.1 kon zetten voor de surround set die ik in de woonkamer het staan. Na wat gezocht te hebben op internet heb ik dit kunnen fixen. Dit deed ik vooral omdat ik geen films/ series kon kijken op Netflix met me xbox met 5.1 geluid. Op de ps4 werkt dit zonder problemen. Nu ik de instellingen heb weten te veranderen op de xbox one naar 5.1 doet de surround en geluid het wel maar de stemmen als er gepraat word hoor ik niet. :s heel raar dit. Ik heb al even op internet gekeken en zag dat meer mensen hier last van hadden op de Xbox one.
Heeft iemand hier en oplossing voor??

Danil schreef:
Wie kan mij helpen of heeft misschien hetzelfde probleem????

Ik heb nu al een aantal dagen het probleem dat ik mijn xbox one geluidsinstellingen niet op 5.1 kon zetten voor de surround set die ik in de woonkamer het staan. Na wat gezocht te hebben op internet heb ik dit kunnen fixen. Dit deed ik vooral omdat ik geen films/ series kon kijken op Netflix met me xbox met 5.1 geluid. Op de ps4 werkt dit zonder problemen. Nu ik de instellingen heb weten te veranderen op de xbox one naar 5.1 doet de surround en geluid het wel maar de stemmen als er gepraat word hoor ik niet. :s heel raar dit. Ik heb al even op internet gekeken en zag dat meer mensen hier last van hadden op de Xbox one.
Heeft iemand hier en oplossing voor??

Jij hebt me begin dit jaar al berichten gestuurd over geluidsproblemen met je One. Is het niet handiger om Microsoft zelf eens om hulp te vragen? Schijnbaar matchen je geluidsset en One niet echt lekker.

Ajax&Litmanen1 schreef:
(quote)

Dit is nu zelfs een ander surround set.
Maar volgens mij ligt dit probleem echt aan de xbox alleen , heb namelijk wat op internet gekeken en het schijnt dat meer mensen exact hetzelfde probleem hebben (met Netflix) als wat ik heb. Geluid doet het wel maar de stemmen hoor je gewoon niet. Als ik een game speel heb ik hier als het goed is geen last van, alleen met Netflix. Maar er schijnt wel een oplossing voor moeten zijn alleen ben ik er nog niet echt uit.

Jij hebt me begin dit jaar al berichten gestuurd over geluidsproblemen met je One. Is het niet handiger om Microsoft zelf eens om hulp te vragen? Schijnbaar matchen je geluidsset en One niet echt lekker.

centurion81 (moderator)
Voor wie het leuk vinden: een kijkje in de Xbox One X:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=f-d6vuIjmyE

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat GamesMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe GamesMeter met je privacy omgaat.

Black Friday sales! Man wat een lijst:

Xbox One Black Friday Sales Roundup - trueachievements.com

LEGO The Ninjago Movie: Videogame (2017) voor de kids sowieso en Deus Ex: Mankind Divided (2016) oppikken voor ca 10 euro lijkt me ook een prima deal. Echter heb ik nog nooit een Deus Ex gespeeld, is het een game waar je zo in kan stappen?

Squall Lionheart (moderator)
mrdig schreef:
...is het een game waar je zo in kan stappen?

Hoewel het wel echt een direct vervolg is op Human Revolution, begint de game met een korte samenvatting van alles wat je moet weten, dus prima te doen.

Lekkere lijst idd!

Kan je met de Kinect 2.0 camera kinect spellen spelen van de Xbox 360 op de Xbox One, of kan dat alleen maar met een kinect 360 camera op de Xbox 360?

Zeker interessant concept (Netflix voor games), vooral omdat vanaf nu alle Xbox exclusives nu linea recta op game pass komen. Zie bijv Sea of Thieves maar dus ook toekomstige Halo’s, Gears en Forza’s. Overigens kan iedereen een gratis trial van gamepass proberen.

Zal ongetwijfeld impact hebben op de fysieke verkoop van games, die moeten het dan echt hebben van exclusive editions en van verzamelaars. Voor iemand als ik veranderd er weinig; ik koop al een paar jaar al mijn games alleen digitaal.

mrdig schreef:
Zal ongetwijfeld impact hebben op de fysieke verkoop van games

Blijkbaar heeft Sea of Thieves toch een meer dan behoorlijke fysieke verkoop. Volgends Microsoft is het zelfs de best verkopende nieuwe IP op de Xbox One. Had ik niet verwacht. Ben wel benieuwd hoe veel ondersteuning het in de toekomst gaat krijgen want het grootste gedeelte van de mensen die ik ken en er mee begonnen waren zijn in de tussentijd alweer afgehaakt vanwege te weinig te doen.

Xbox One E3 Week Sale is gestart:
Xbox One E3 Week Sale - trueachievements.com

Ik hoop dat ze met iets moois komen tijdens de E3, met het succes van de Nintendo Switch zijn ze gedaald naar de derde plek aan populariteit.

Microsoft heeft met de krachtigste console niets meer dan dat te bieden dan de Switch of Playstation 4.

Zoals het er nu uit ziet ga ik mijn Xbox One S verkopen nu ik er nog wat voor kan krijgen.

MikeMannuh
Ik vond het een super show voor Microsoft. Hoewel ze op het moment misschien nog niet superveel exclusives hebben is het een goed teken dat ze 5 studios gekocht hebben die aan exclusives gaan werken. Ik ben met name benieuwd naar Ninja Theory. Zij hebben eigenlijk nog geen slechte game gemaakt. DMC was super, Hellblade staat al lang hoog op mijn lijst. Ik ben verder ook benieuwd wat Playground Games gaat maken naast de Forza Horizon serie. Hun open worlds zijn echt super dus dat toegepast in een ander genre... Fable misschien?

Daarnaast ben ik super tevreden met mijn Xbox One X. De 60 fps is voor mij echt een verademing na al die jaren te hebben liggen kloten met 30fps of minder. Dark Souls 3 werd me een beetje verpest door de framedrops door die hele game heen. Wat dat betreft heb ik eigenlijk nooit zo veel exclusives gespeeld en wil ik de beste console hebben voor alle games en die message van Microsoft met hun 'Best on Xbox' sluit daar goed bij aan. Ik ben verder ben ik nooit zo'n exclusives fan geweest. Niet van MS, noch van Sony. Maar het is helaas een noodzakelijk kwaad. Het gaat mij er meer om dat de markt in balans is en om dat te krijgen zal MS een inhaalslag moeten maken. Daarvoor hebben ze exclusives nodig, maar ik vermoed dat er misschien niet heel veel voor mij bij zal zitten. Of ze moeten zich nu echt focussen met die nieuwe studios op andere genres dan shooters. Verder heeft Playstation wel een paar exclusives waar ik jaloers op ben, maar die speel ik wel bij Squal Bloodborne al afgestreept. Nou nog God of War, Nioh en Horizon: Zero Dawn. Dat is het wel zo'n beetje.

Maar dan... de games. Damn.... Daar zat genoeg bij waar ik blij van werd. En ik kijk er naar uit om die games in supersmooth 60 fps te spelen op mn Xone X. Maar daar zal ik wat meer over posten in de E3 thread.

Normaal gesproken heb ik geen interesse in Microsoft op E3 omdat hun exclusive games mij niet aanspreken. Dit jaar hebben ze een goede uitzondering gemaakt: een uitbreiding van Cuphead, gameplay van het vervolg op Ori And The Blind Forest, nieuwe game in het Life Is Strange universum, nieuwe wereld in Kingdom Hearts III bekend gemaakt, nieuwe Jump game, nieuwe Battletoads, Shadows Die Twice, Session (soortgelijke game als Skate) en Devil May Cry 5. Dat is aardig wat om naar uit te kijken! Wel jammer dat ze Ninja Theory hebben gekocht (makers van Hellblade, wat 1 van mijn favorieten games van de laatste paar jaar is). Ik hoop dat ze deze niet, net als Rare, dood gaan maken.

De meeste games die ze lieten zien waren multiplatform. Wat betreft exclusieve games is het aanbod op de Xbox One nog steeds heel karig. Series als Halo, Gears en Forza vind ik toch wel behoorlijk passé. Dan kijk ik meer uit naar Crackdown 3 en Battletoads. Hopelijk zijn er op de persconferenties van Nintendo en Sony meer aangename verrassingen te bespeuren.

Microsoft kondigt streamingdienst Project xCloud aan | Power Unlimited - pu.nl

Best wel tof zeg. Kan je dus in theorie een controller in je tas stoppen en gewoon je game op je telefoon gaan spelen lijkt me?

Ja daar lijkt het wel op. Ook kun je dan Xbox games spelen op je devices zonder dat je dan een Xbox console hoeft te hebben. Benieuwd of het een beetje lagvrij te spelen is.

Ben ergens wel benieuwd of fysieke consoles nog een grote toekomst hebben. Misschien nog 1 generatie nieuwe consoles en dan is het streaming only?

PlayStation en Google zijn ook al flink met streamen bezig. Kwestie van tijd en steeds sneller (mobiel) internet en fysieke consoles heb je niet echt meer nodig.

centurion81 (moderator)
mrdig schreef:
Ja daar lijkt het wel op. Ook kun je dan Xbox games spelen op je devices zonder dat je dan een Xbox console hoeft te hebben. Benieuwd of het een beetje lagvrij te spelen is.

Ben ergens wel benieuwd of fysieke consoles nog een grote toekomst hebben. Misschien nog 1 generatie nieuwe consoles en dan is het streaming only?

PlayStation en Google zijn ook al flink met streamen bezig. Kwestie van tijd en steeds sneller (mobiel) internet en fysieke consoles heb je niet echt meer nodig.

In Japan zijn RE7 en AC: Odyssey op de Switch te spelen als stream. Denk inderdaad dat het die kant op gaat..Grappig lijkt een beetje op het jaren 70 Mainframe/terminals

Denk niet dat het ooit streaming only wordt. Er zal altijd een publiek zijn die games of op fysieke media wil hebben of als digitale download. Ik denl dat het altijd een combinatie van en/en zal zijn.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:57 uur

geplaatst: vandaag om 00:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.