menu

Mijn Updates +
Platforms / Xbox / Xbox One

zoeken in:
Xbone krijgt in juli assasins creed Black Flag gratis! Hoop dat PS Plus ook met wat fatsoenlijks komt komende maand.

JacL schreef:
Xbone krijgt in juli assasins creed Black Flag gratis! Hoop dat PS Plus ook met wat fatsoenlijks komt komende maand.

Driveclub PS Plus versie een race game met inmiddels oldtimers

Hahaha. Ja dat gebeuren rondom die game slaat nergens op. Nu heb ik zoiets van laat maar.

Om digitale TV te kijken heb je een decoder nodig waar je smartcard in kan, om via de Xbox One te kijken moet je deze decodere aansluiten op je Xbox One.

Ik heb mijn stroom vretende decoder een tijd in de kast gezet, en een CI+ module met de smartcard in mijn tv geplaatst om zo de zelfde digitale tv in HD te kijken.

Nu vraag ik me af of er een mogelijkheid is om digitale tv te kijken op de Xbox One met een smartcard zonder daar een decoder voor te gebruiken. Ik vind het namelijk onzin om twee stroom vretende apparaten te gebruiken om tv te kijken, en zoek daarom naar een oplossing.

Een smartcard reader via usb of hdmi ?

https://api.reshift.nl/media/media/images/20140808102842-xbox_tv_tuner.png
Dit is geen oplossing, met deze digitale tv tuner krijg ik reguliere kabel tv en geen gecodeerde tv!

Mijn vraag is dus: Kan ik mijn Ziggo (smartcard) aansluiten op een Xbox One zonder daarvoor een decoder te gebruiken?

Voor zover ik weet kan dat niet in Nederland, heb er ook al eens naar gezocht. Heb zelf nl ook de smartcard rechtstreeks in de tv en wil ook geen extra kastje. Maar goed, wil je tv kijken via de xbox one dan ontkom je er in NL niet aan.

mrdig schreef:
Voor zover ik weet kan dat niet in Nederland, heb er ook al eens naar gezocht. Heb zelf nl ook de smartcard rechtstreeks in de tv en wil ook geen extra kastje. Maar goed, wil je tv kijken via de xbox one dan ontkom je er in NL niet aan.

Zonde, als ze dit goed zouden regelen dan overweeg ik om mijn PS4 om te ruilen voor een Xbox One,.

Tja gaat alleen werken als de kabelaars hun digitale (hd) zenders ongecodeerd via de kabel gaan versturen. Doen ze in de US en Engeland blijkbaar wel, maar zie ik in NL nog niet zo snel gebeuren.

Of de xbox one moet nog een losse smartcard reader accessoire krijgen, maar die kans acht ik nog kleiner.

Ik heb een Xbox One met een Gold account, aangezien de Xbox One backward compatible wordt wil ik de 360 games met Gold zoals deze maand Crysis 3 voor de zekerheid via de PC in mijn download library zetten.

"Hier haal je de games vandaan. Daar speel je ze.

Koop Xbox-content op Xbox.com. Je Xbox 360-console zal de content automatisch downloaden wanneer je de console de volgende keer inschakelt en verbinding maakt met Xbox Live."

Als ik bij Crysis 3 op downloaden naar Xbox 360 druk kom ik bij het aankoop bevestigen scherm waar ik op betalings opties wijzigen en annuleren kan drukken

Beyond Good & Evil HD zou ik nog wel willen spelen

En iedereen de update al binnen? Hier wel en op zich prima allemaal. Zie alleen nog niks mbt backwards compatibility. Een aantal van die 104 games heb ik nl digitaal destijds gekocht en had ik dan bij het lijstje 'ready to install' verwacht oid.

Zal wel weer langer duren hier in de EU.

Hmm als ik twitter moet geloven is backwards compatibility een uurtje geleden uitgerold. Zo eens kijken...

EDIT: Yup ze staan erbij! Cool

Heb de update ook binnen. Gaat allemaal vrij vlotjes. Dashboard ziet er strak uit.

Helaas nog niet mijn Gears of War games die ik gratis zou krijgen doordat ik de Gears UE heb gekocht gekregen. Wordt pas 1 december lees ik.

mrdig, is het niet zo dat je je 360-discs in je One moet stoppen en dat je ze daarna kunt installeren als ze in de lijst van 104 stuks zitten?

Dat klopt, maar games die je op de 360 digitaal hebt gekocht, in mijn geval bijv super meat boy, shadow complex, kun je gewoon downloaden. Geldt ook voor de games with gold op de 360 zoals bijv Dirt 3 onlangs.

Als ik op mijn Xbox One Games with Gold start zijn de 360 games nergens te vinden.

Die kun je alleen downloaden op een Xbox 360 console of op Xbox.com. Op Xbox.com moet er wel een credit card aan je account zijn gekoppeld. Microsoft werkt wel aan een manier om Xbox 360-games koopbaar te maken op de Xbox One.

Dus ik kan Deus Ex Human Revolution volgende naand niet op mijn Xbox One spelen?

Als je niet aan de bovenstaande criteria voldoet niet nee.

IK heb de games geselecteerd op xbox.nl en nu staan ze klaar om te downloaden bij mijn games op de Xbox One.

IK wist dat het op deze manier kon, daarvoor heb ik ook tegen mijn principes in een creditcard aangeschaft.
Ik had verwacht dat tegen deze tijd 360 spellen die compatible zijn met de One, of op z'n minst Gold gewoon via de One te downloaden zijn.
Ik vind het in ieder geval weel heel erg raar dat het via een rare omweg moet, het lijkt mee verre van een technisch hoogstandje om dit te regelen.

Je zou inderdaad denken dat dit niet zo moeilijk is, maar uit ervaring weet ik dat er bij programmeren soms rare dingen om de hoek komen kijken. Ik verwacht wel dat ze dit volgend jaar geregeld hebben.

Die Xbox One gaat er uit, als ik de Xbox aan zet heb ik geen verbinding, vervolgens moet ik de Xbox opnieuw opstarten om verbinding te maken, zonder het te vragen moet ik steeds mijn wachtwoord invoeren dat ding haalt het bloed onder mijn nagels vandaan!

Ik verkoop dat ding op marktplaats en kijk na de E3 wel wat ik er voor terug koop, sowieso koop ik de NX en als deze krachtig genoeg is hoef ik er geen Playstation 4,5 naast te hebbben!

MikeMannuh
All Seeing Fish schreef:
Die Xbox One gaat er uit, als ik de Xbox aan zet heb ik geen verbinding, vervolgens moet ik de Xbox opnieuw opstarten om verbinding te maken, zonder het te vragen moet ik steeds mijn wachtwoord invoeren dat ding haalt het bloed onder mijn nagels vandaan!

Dit zijn gewoon settings. Dit kan aangepast worden in de network settings. Ik hoef nooit wachtwoorden in te vullen.

Mijn settings staan op automatisch aanmelden.

Ik heb ook zo'n soort probleem. Ik heb wel een internetverbinding, maar ik moet me eerst afmelden en vervolgens weer aanmelden om Xbox Live te gebruiken. Ik heb het ook op automatisch aanmelden staan trouwens.

Ik heb de Xbox te koop staan, vind ook dat Microsoft te weinig aandacht geeft aan Europa en dan vooral Nederland, games with gold zijn dik in orde.

Nearly One Million Gamertags Are Being Released Back Into the Wild Starting May 18 - Xbox Wire - news.xbox.com

Zodoende eindelijk 'MrDig' als gamertag kunnen bemachtigen, volgens mij was ie al ooit van mij maar ik kon daar niet meer bijkomen destijds. Mgoed ik heb hem weer!

Gast
geplaatst: vandaag om 05:35 uur

geplaatst: vandaag om 05:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.