menu

Platforms / Xbox / Xbox One

zoeken in:
Game0fiel
De Xbox One zou eerst een hype moeten zijn voordat kabelaars hun vingers er aan willen branden en dat zie ik nou net niet gebeuren.

Ik ben er uit Playstation 4 met waarschijnlijk Battlefield 4

spelfreak
Ok, very nice! PS4 is een goede keuze hoor Als je me nog niet hebt voeg je me maar toe op PSN (vmr_GameWarrior7). Ik heb wel alleen AC IV en Fifa 14 qua MP games. BF 4 ga ik waarschijnlijk halen als ik een pc bijeen heb. Ga waarschijnlijk alleen de console exclusives op PS4 halen. (Hopelijk is tegen die tijd ook alle problemen met BF 4 opgelost....)

avatar van DarthSolidKevin
Misschien een nieuwe Xbox One en een Titanfall versie:

White and Disc-less Xbox One Consoles Rumoured

Die van Titanfall ziet er super vet uit. Nu nog maar de vraag of hij echt is natuurlijk

avatar van Confusie
Een console zonder disc drive?

Dat is nog erger dan de 2DS.

avatar van Shinobi
Volgens mij was dat al vanaf het begin de plan, maar zijn ze er - zoals gewoonlijk - later op teruggekomen.

avatar van Brains
Er gaan ook geruchten dat er binnenkort al een goedkopere versie van de Xbox One komt, en dat daarmee ook de huidige versie al in prijs zal gaan dalen.

bron

avatar van Shinobi
Van Major Nelson:

Xbox One Coming to 26 new markets in September

We’ll have much more to share at a local level towards the end of April, so stay tuned. In the meantime, the confirmed additional launch markets for September include:

• Argentina
• Belgium
• Chile
• Colombia
• Czech Republic
• Denmark
• Finland
• Greece
• Hungary
• India
• Israel
• Japan
• Korea
• Netherlands
• Norway
• Poland
• Portugal
• Russia
• Saudi Arabia
• Singapore
• Slovakia
• South Africa
• Sweden
• Switzerland
• Turkey
• UAE


Bijna een jaar na dato komt 'ie dan eindelijk uit in Nederland. Triest gebeuren zeg.

avatar van DarthSolidKevin
Werd wel eens tijd dat ze hem in Nederland uitbrengen. Ik koop zelf toch nog geen X1 of PS4. Op de 360 komen nog genoeg games uit en de PS3 wil ik ook nog kopen voor de exclusives.

avatar van Manny Calavera
Beetje laat, een jaar na de release. Maar ach, er zijn nog veel te weinig echt goede One games, laat ze eerst maar eens het assortiment aanvullen.

avatar van -marco-
Het assortiment is wellicht schaars, maar ik ben toch erg blij met mijn aanschaf. Ik ben ook van mening dat Fifa14, Titanfall & Forza 5 wel degelijk Next Gen waardige games zijn.
Ja fifa 14 is bijgeschaafd mbt de current consoles, maar speelt toch een stuk prettiger en oogt fris.
Forza 5 zegt men dat het teveel is uitgekleed tov deeltje 4, maar man man wat geniet ik van dit pareltje. Beeldschoon, alsnog veel auto's en genoeg circuits imo.
Titanfall, tsja....GEWELDIG Absoluut de nieuwe shooter voor mij en dit speelt heerlijk weg.

Kortom een Next gen console met mooie features en drie games die me nog lang zoet gaan houden.
Had niet tot September willen en kunnen wachten

avatar van DarthSolidKevin
Het is eindelijk zover! Microsoft gaat vanaf juni Xbox One's aanbieden zonder Kinect! Artikel

Ik weet echter nog steeds niet of ik ga voor de PS4 of de Xbox One, maar de prijs is in ieder geval geen vergelijk punt meer.

avatar van Shinobi
Haha, Microsoft toch. Helemaal hoog van de daken schreeuwen dat de Kinect een essentieel onderdeel is van de Xbone en dat het niet ontkoppeld kan worden, bla, bla, bla. En zie hier, wederom krabbelen ze terug.

In ieder geval beter voor de klant die de Kinect nu niet door de strot krijgt geduwd.

EDIT:

Tijd om dit gifje er weer in te gooien.:
http://inthegame.nl/wp-content/uploads/2013/08/major-nelson-xbox-one-gif.gif?00e60d

avatar van DarthSolidKevin
Het blijft een leuke gif.

spelfreak
Goed dat ze dit doen, ik denk dat die 100 Dollar/Euro toch wel meer X-Ones over de toonbank laat gaan. Alhoewel ik wel een paar maanden terug ergens gelezen had dat de Kintect 2.0 150 Dollar waard was. Als ze het tot 350 hadden gekregen zou het helemaal te gek zijn geweest!

Ik ga hem zelf toch waarschijnlijk niet halen in September, of mijn "financiën" moeten verassend goed zijn. Er is nog geen enkele rede dat ik hem moet hebben. Behalve Halo/Sunset Overdrive misschien, maar dat is niet genoeg om er dadelijk 400 euro voor neer te leggen. Dan zijn er ook verschillende "Xbox exclusives" die ik ook toch nog gewoon op PC kan spelen, zoals Titanfall, Spartan Assault en Project Spark.

Dat gezegd hebbende, ben ik wel iemand die graag alle consoles heeft, ook een beetje als verzamelaar. Dus die X-One zal eventueel wel in huis komen. Als er meer exclusieve spellen uitzijn die ik wil hebben, dan komt die X-One Slim (die natuurlijk voor €€300 over de toonbank gaat) wel.

MikeMannuh
Shinobi schreef:
Haha, Microsoft toch. Helemaal hoog van de daken schreeuwen dat de Kinect een essentieel onderdeel is van de Xbone en dat het niet ontkoppeld kan worden, bla, bla, bla. En zie hier, wederom krabbelen ze terug.


In alle eerlijkheid, Microsoft heeft wel EN hun hoofd van de xbox divisie en hun CEO eruit gekegeld. Het nieuwe hoofd van hun xbox divisie heeft al in interviews aangegeven dat er fouten gemaakt zijn en dat hij vind dat de xbox one weer meer games gericht moest worden en dat er meer naar hun klanten geluisterd moest worden. Deze actie is een stap in de goede richting.

avatar van Shinobi
Don Mattrick was echt waardeloos met al zijn loze beloftes. Laat hem Zynga maar lekker om zeep helpen. Wat dat betreft doet Phil Spencer het veel beter nu. Ik vind dat hij veel meer feeling heeft met de gamer.

avatar van Manny Calavera
Welke games zijn nou voor de One echt de moeite waard van het kopen bij de release begin volgende maand? En dan doel ik op games die ook echt nex-gen zijn en geen opgepoetste 360-versie game.

All Seeing Fish
Als ik de Xbox One nog zou hebben dan zou ik voor Destiny gaan, Tomb Raider ws voor mij persoonlijk de beste game erg van genoten.

spelfreak
Destiny is dan wel multiplat, dus dat is niet echt een rede om voor de Xbox One te gaan.

Bij release volgende maand nog niet veel. Titanfall als je geen PC hebt, en Forza als je race-fan bent. Voor de rest niet veel vind ik.

Voor mij zien de komende paar maanden er pas goed uit voor de Xbox: The Master Chief Collection, Sunset Overdrive en Quantum Break. De toekomst zal nog meer brengen: Halo 5, Een nieuwe titel van Epic Games, Project Spark, Fable Legend (If you're into that), en natuurlijk de Rise Of The Tomb Raider.

Daarom zal ik persoonlijk ook uiteindelijk een Xbox One gaan halen, maar ik doe het dus lekker rustig aan. Ga er nu niet direct voor sparen. Persoonlijk wacht ik tot er een spel is waardoor ik de drang echt niet meer kan inhouden om het te kopen of ik wacht op een price-drop voor de versie mét Kinect.

All Seeing Fish
Bij release volgende maand nog niet veel. Titanfall als je geen PC hebt, en Forza als je race-fan bent. Voor de rest niet veel vind ik.


Titanfall vond ik heel erg tegenvallen ik was de game zo zat.

avatar van Manny Calavera
Forza krijg ik bij mijn One-pakket, net als Fifa 15. Maar die laatste is pas eind september te downloaden en van racegames ben ik nooit echt wild.

Titanfall is wel de moeite ja? Zal ook Destiny eens checken.

avatar van Starmaster501
Ik ben van plan een Xbox One te kopen.

Hoe zit het met mijn account op mijn xbox 360. Kan die mee naar de Xbox One? De achievements gaan zeker weg, maar al mijn digitaal gekochte games ook? En hoe zit het met games die je kan upgraden naar de one versie?

avatar van DarthSolidKevin
Je gamertag en achievements neem je gewoon mee, dus daarover hoef je je niet druk te maken. Je digitale gekochte games blijven ook van jou maar je kunt ze alleen op de 360 doen aangezien je ze daarop hebt gekocht. Het 'upgraden' is meestal een soort korting op een game die je al had. Minecraft kun je bijvoorbeeld op de One weer kopen met een flinke korting.

Als je nog vragen hebt hoor ik het wel.

avatar van Starmaster501
Heb hem al besteld. Krijg hem dinsdag binnen. Met Minecraft en Halo MCC voor maar 400 euroknallers. dan ga ik nog even kijken of ik Dragon Age goedkoop kan vinden

avatar van mrdig
Een paar week geleden kwam ik er pas achter dat je digitaal gekochte games via de store kan delen met anderen. Dit moet je wel doen met een goede betrouwbare vriend, want je hebt elkaars account gegevens nodig. Maar eenmaal ingesteld kan ik dus al zijn digitaal gekochte games spelen en hij die van mij. Game library aardig uitgebreid nu en tijd voor een externe harde schijf

Ik denk ik meld het even, misschien dat meer mensen deze feature niet kennen, meer info:
How Sharing Games Works [Explained] | Se7enSins Gaming Community

AvMerode
De xbox one is trouwens fluisterstil. Alleen jammer dat bepaalde halo games (voornamelijk halo 4) wat framerate problemen hebben. X-one games zijn blijkbaar moeilijk om te ontwikkelen.
Maar over een tijdje zullen ontwikkelaars de x-one waarschijnlijk wat beter leren kennen.
Vooral goed nieuws voor xbox exclusive games aangezien daar dan meer aandacht aan word besteed. Verwacht veel goede toekomstige xbox exclusives.
Maar qua consoles (ps4 vs xbox) vind ik de x-one persoonlijk prettiger om te gebruiken.
De x-one controller lijkt trouwens gigantisch veel op dat van een x360 controller gecombineerd met de xbox original controller. Hetzelfde geldt overigens ook voor de behuizing (cross-over van x360 en original). Volgens mij ook betere airflow dan de ps4.

avatar van Banjo
Sinds ik de X-box One in bezit heb, en me daar ook op heb aangemeld van mijn oude X-box 360 profiel.
Kan ik niet meer online spelen op m'n oude X-box 360... als ik me aanmeld lukt dat wel maar..
Kort na het opstarten van een spel word ik automatisch er weer afgegooid...
Kan ik nu alleen op de One online spelen... of is er iets anders aan de hand.
De One staat in m'n eigen huis en de 360 staat bij m'n ouders.....

MikeMannuh
Microsoft heeft account beveiligingen. Ik denk wat er aan de hand is is dat het verificatie systeem van Microsoft verward raakt omdat je met verschillende ip adressen inlogt. Het is in principe een account hack beveiliging. Wat je kan doen is even met een laptop bij je ouders en bij jezelf thuis inloggen op je microsoft account (xbox.com) en daar aangeven dat het vertrouwde ip adressen zijn en geen verificatie nodig is.

avatar van Banjo
MikeMannuh schreef:
Microsoft heeft account beveiligingen. Ik denk wat er aan de hand is is dat het verificatie systeem van Microsoft verward raakt omdat je met verschillende ip adressen inlogt. Het is in principe een account hack beveiliging. Wat je kan doen is even met een laptop bij je ouders en bij jezelf thuis inloggen op je microsoft account (xbox.com) en daar aangeven dat het vertrouwde ip adressen zijn en geen verificatie nodig is.


Oke.. ik zal het proberen...
bedankt

avatar van Banjo
MikeMannuh schreef:
Microsoft heeft account beveiligingen. Ik denk wat er aan de hand is is dat het verificatie systeem van Microsoft verward raakt omdat je met verschillende ip adressen inlogt. Het is in principe een account hack beveiliging. Wat je kan doen is even met een laptop bij je ouders en bij jezelf thuis inloggen op je microsoft account (xbox.com) en daar aangeven dat het vertrouwde ip adressen zijn en geen verificatie nodig is.


Beste Mike Ik ben er al achter, en het had niks met verschillende IP adressen te maken..
Want je kan immers ook met je eigen profiel bij vrienden thuis spelen.
Ik heb m'n account opnieuw gedownload op m'n X-box 360... en ik heb me weer opnieuw aangemeld.
En klaar was het...

Gast
geplaatst: vandaag om 06:33 uur

geplaatst: vandaag om 06:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.