menu

Platforms / Xbox / Xbox One

zoeken in:

AHWA
Nogal lomp ding, lijkt wel een videorecorder

avatar van Nomak
EA gaat dus de nieuwe UFC maken. Ben eens benieuwd, zal moeilijk zijn Undisputed 3 te overtreffen.

avatar van Manny Calavera
15 titels in ontwikkeling, waarvan 8 nieuwe franchises

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
Ik ben nogal sceptisch wanneer Microsoft met zulke uitspraken komt, maar we wachten het af...

avatar van Starmaster501
Gaat Spielberg nou een Halo serie produceren?

avatar van Ricxz92
Jep.

avatar van Shinobi
Niet echt veel verrassende dingen.
En what up met al die tv-onzin, dat gaat echt niet naar Europa komen.

De console zelf ziet er op zich wel oké uit en de controller heeft ook wel wat.

Maar vooralsnog blijf ik bij Playstation.

avatar van Starmaster501
Hoe zit het nou met de stroom voor de controller?

En nu is het wachten op de E3 waar ze alle games gaan tonen!

avatar van Brains
Spraakherkenning, Skype, Windows, TV crap

Ik ben niet overtuigd. Ik wil gewoon kunnen gamen zonder bullshit.


avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
Ze pakken maar beter goed uit op E3 met games. Want afgezien van Forza 5 en een of andere vage teaser van Remedy stelde dit niets voor.

Vond het allemaal nogal gefocust op de Verenigde Staten. Van dat hele home entertainment gebeuren; interactive TV, ESPN, etc... etc... gaan wij hier waarschijnlijk maar bar weinig terug zien. Waarom ze daarna tien minuten het podium geven aan EA (EA Sports notabene!), begrijp ik werkelijk niet. Pak groots uit met een exclusive, en hou de rest lekker in je achterzak voor E3.

En een aankondiging van een TV serie bij een console reveal...


avatar van bettafish14
Ze hadden beter wat dieper in kunnen gaan op de hardware zoals het ram geheugen is dit DDR5? En processor op hoevel ghz draait ie. Dat wil ik weten.
Bewaar dat ea gebeuren maar voor e3.

Dus wat vinden we ervan tot nu toe? Xbox one? Of ps4?

spelfreak
Ps4

avatar van Starmaster501
@Brains: Als ze zouden vertellen dat je kan gamen wordt het een erg korte presentatie natuurlijk. Dat weten we allemaal wel, dus laten ze zien wat je nog meer kan doen, wat je natuurlijk niet verplicht bent te gebruiken. Plus, wij krijgen vast wel 40% van de content niet in Europa

@Winkelwagentje: Het was al van tevoren bekend dat de echte grote presentatie van de games niet tijdens de reveal zou zijn maar tijdens de E3, dus ben benieuwd!
En ja, die serie heeft toch wel met Halo te maken, Halo = Xbox, serie wordt uitgezonden op die Xbox. Dus vrij logisch toch?

En dan nog het feit dat hij niet backwards compatible is faalt heel erg...

avatar van Brains
Wat meer innovatie in de hardware en features die het gamen ten goede komen kan ook. De consoles veranderen veels te veel in halfgebakken multimedia machines. Tuurlijk hoef ik die features niet te gebruiken, maar ik kan haast niet anders dan denken dat ze hun tijd aan iets beters/originelers hadden kunnen besteden. Nu zitten we straks met een machine met allerlei populaire functies die ook - en beter - werken op de pc/tablet/mobiel.

avatar van Manny Calavera
Dat je geen 360 games op de One kan spelen is wel flink kwalijk. Koop je in het najaar GTA V of Fifa, hoef ze eigenlijk niet meer te spelen vanaf december als de One gekocht wordt. Dit vind ik wel erg lullig. Kan me voorstellen dat mensen nu ook een hoop najaarstoppers niet gaan halen.

Game0fiel
Ik ga eerst al die Nintendo Excusives spelen op de Wii U voordat ik overstap op een next gen, op deze manier word ik ook niet verwend met top graphics.
Momenteel heb ik (buiten de games die ik met mijn zoontje speel) tijd om drie games per jaar uit te spelen.
Over dik twee jaar ben ik wel uitgekakt op de Wii U en wordt het tijd om een keuze te maken tussen de nieuwe Playstation of Xbox beiden zijn dan natuurlijk ook in prijs gezakt.

avatar van Grovonion
Xbox die deels een success wordt maar flopt in de rest van de wereld waar PS4 onbetwist nummer 1 wordt, dat lijkt me wel een scenario waarvoor ik wil tekenen. Ik ga vermoedelijk ook nog zo lang mogelijk op mijn PS3 en WiiU blijven hangen, de laatste hopelijk met meer dan het ene spel dat ik nu heb .


avatar van Flammazine
Toont ook de leegheid van EA's geste aan om te stoppen met online passes me dunkt.

Kinect verplicht,extra betalen voor 2e hands games, dlc die dagelijks aangepast wordt,360 catalogus waardeloos... Jammer, heb me +10 jaar prima vermaakt met Xbox,maar een laffe desertie lijkt in zicht.

avatar van Rujar
Manny Calavera schreef:
Dat je geen 360 games op de One kan spelen is wel flink kwalijk. Koop je in het najaar GTA V of Fifa, hoef ze eigenlijk niet meer te spelen vanaf december als de One gekocht wordt. Dit vind ik wel erg lullig. Kan me voorstellen dat mensen nu ook een hoop najaarstoppers niet gaan halen.


Ik zie dit argument steeds vaker aangehaald worden. Snap niet zo goed waarom. Je hoeft je oude console toch niet weg te gooien en er zijn meer console of zelfs pc games de niet werken op een oude machine. Dat GTA V dan uitkomt is inderdaad niet heel handig maar dat ligt er dan meer aan dat dit nadelige gevolgen kan hebben voor de verkoop van de nieuwe console.

avatar van Brains


Verdere uitleg

Als Sony af ziet van een dergelijk systeem is voor mij de keuze vrij makkelijk.

avatar van Rujar
Hmmm en toch kan ik mij er wel wat bij voorstellen. Ik vind dat je de maker van de game best meer mag beschermt mag worden.

Ik denk dat de studio's misschien nog meer transparanter moeten zijn richting de consument mbt de inkomsten. Games maken en ontwikkelen is duur. Een grote flop kan het einde zijn van een studio, met als gevolg minder variatie en minder aanbod,

Een game komt toch uiteindelijk in een budgetbak. Ik vind de ophef niet in verhoduing staan..

Je kan het spel overal spelen, zolang jij de eigenaar bent. Als je het wilt doorverkopen betaal je als koper weer wat extra's. Ben dan wel benieuwd naar de prijs wat je moet betalen, maar dat is het probleem van de verkoper.

Enige wat ik hoop is dat je standaard ook 500GB / 1TB aan HD ruimte erbij krijgt.

avatar van Grovonion
Maar als ik het artikel goed lees, is het vooral Microsoft dat extra geld verdient bij activering van een 2de hands spel, dat zou de game-ontwikkelaars niet echt helpen.

avatar van Manny Calavera
Je moet toch 1x per 24 uur online komen om te kunnen gamen op de One.

En een game effe aan een vriend uitlenen zit er niet in, want die mag dan het volle bedrag betalen.

Dat vind ik toch wel 2 schandalige maatregelen. Er zijn genoeg mensen die alleen offline gamen interessant vinden en met die 2e maatregel vermoord je de hele markt voor 2de hands games.

avatar van Rujar
Grovonion schreef:
Maar als ik het artikel goed lees, is het vooral Microsoft dat extra geld verdient bij activering van een 2de hands spel, dat zou de game-ontwikkelaars niet echt helpen.


Oke dan is het wel absurd inderdaad.

avatar van Rujar
Manny Calavera schreef:
Je moet toch 1x per 24 uur online komen om te kunnen gamen op de One.

En een game effe aan een vriend uitlenen zit er niet in, want die mag dan het volle bedrag betalen.

Dat vind ik toch wel 2 schandalige maatregelen. Er zijn genoeg mensen die alleen offline gamen interessant vinden en met die 2e maatregel vermoord je de hele markt voor 2de hands games.


Online ben ik toch altijd wel. Ik denk iedereen wel?

Tja ik heb niet zoveel moeite met de 2de hands markt. Ik kan mij voorstellen wanneer je 60 euro voor een nieuwe game te duur vind.

Maar ik koop nooit 2de hands games. Ik koop ook games omdat ik ze wil hebben en houden. Vaak is dat wel bij de release. De rest is dan ook niet de moeite waard om te kopen. Ik denk wel dat gamers misschien iets selectiever gaan worden in hun keuze omdat het gelijk zo definitief is.

avatar van Manny Calavera
Rujar schreef:
(quote)


Online ben ik toch altijd wel. Ik denk iedereen wel?

Tja ik heb niet zoveel moeite met de 2de hands markt. Ik kan mij voorstellen wanneer je 60 euro voor een nieuwe game te duur vind.

Maar ik koop nooit 2de hands games. Ik koop ook games omdat ik ze wil hebben en houden. Vaak is dat wel bij de release. Ik denk wel dat gamers misschien iets selectiever gaan worden in hun keuze omdat het gelijk zo definitief is.


Tsja, ik eigenlijk niet. Ik game niet meer zoveel als vroeger. Ik heb genoeg aan een leuke singleplayer game op zijn tijd. Ik kijk echt uit naar bv GTA V. Ik vind het maar bullshit, dat je wordt verplicht om online te komen.

Verder snap je mijn 2e punt geloof ik niet. Ik vind de 2de hands markt, al gebruik ik 'm niet, juist prima. Maar dat draait Microsoft nu de nek om. Als dit door gaat, dan kunnen een hoop gameshops wel sluiten.

Maar om positief te eindigen:

FOK.nl / Nieuws / Steven Spielberg baseert tv-serie op game Halo / FOK!film - film.fok.nl

Hier ben ik wel weer blij mee

Gast
geplaatst: vandaag om 15:52 uur

geplaatst: vandaag om 15:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.