menu

Platforms / Xbox / FIFA 13 problemen

zoeken in:
avatar van bettafish14
Hallo allemaal,

Sinds gister( eindmiddag) kan ik ineens geen online potjes meer doen op fifa 13 ultimate team, ik kan wel tegen de computer?! Ik kan alles nog wel voor de rest ik kan me team bekijken, ik kan spelers kopen en verkopen etc, Maar wanneer ik bijv op een online toernooi klik freezed me xbox en stopt de muziek en reageert ie nergens meer op ook niet op de homebutton en moet ik de xbox helemaal uitdoen.

Ook kan ik wel gewoon online potjes doen in de online modus alleen geen online potjes in ultimate team?

Iemand een idee?
Bedankt.

avatar van bettafish14
Echt helemaal niemand die hetzelfde heeft meegemaakt????

spelfreak
Geen flauw idee, sorry Misschien iets mis met de disc. Zeker als je dit niet met andere games hebt, zou ik een vragen aan iemand of je zijn fifa 13 disc mag lenen en kijken of het daar wel mee gaat, dan weet je dat het aan de disc ligt. Anders zou ik het ook niet weten... tenzij dit een gekend probleem met de game is, maar dat lijkt me niet.

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
Van de EA site:

There are currently several issues affecting FIFA 13 and FIFA 13 Ultimate Team. We apologize for the inconvenience these may cause, and we are working to solve all of them.

Zo te lezen meer lui last ervan. Volgens deze youtube video is het op te lossen door het bestandje 'personal settings 1' van fifa13 van je harde schijf te verwijderen...

avatar van bettafish14
Squall Lionheart schreef:
Van de EA site:

There are currently several issues affecting FIFA 13 and FIFA 13 Ultimate Team. We apologize for the inconvenience these may cause, and we are working to solve all of them.

Zo te lezen meer lui last ervan. Volgens deze youtube video is het op te lossen door het bestandje 'personal settings 1' van fifa13 van je harde schijf te verwijderen...


Aah oke, ik heb al lopen zoeken en ik dacht dat ik de enige was, ik ga het van de week even proberen. Thanks

Gast
geplaatst: vandaag om 15:38 uur

geplaatst: vandaag om 15:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.