menu

Platforms / Xbox / Wat is de 360 waard?

zoeken in:
Ik heb ook de Playstation 3, omdat ik weet dat hij over een paar jaar ook nog mee kan. Met de Xbox is dat wat lastiger, omdat ze moeten programmeren op een 64mb Memory Card, en op en DVD.

Ik kijk echt uit naar de toppers : R&C , MGS4, Uncharted, Heavenly Sword, Lair, Gran Turismo. Dat worden de klappers voor dit en volgend jaar, en wie weet wat voor moois er nog gaat komen. En helaas denk ik niet dat het met de 360 gaat gebeuren.

Inderdaad, denk ook at ps3 in de toekomst (dan spreek ik over.. zo'n 2 tot drie jaar) de grote winnaar zal blijken. De toekomst zal het ons leren.

PS2 is al goed, en vreselijk populair...zal het de PS3 lukken ondanks zijn achtelijk grote prijs om de PS2 te verslaan. Denk het niet eigenlijk maar wie weet...

PS3 is inderdaad vrij prijzig, maar 'achterlijk grote prijs', vind ik een geheel foute woordkeuze. Je beseft toch wel wat de ps3 eigenlijk is en wat je voor dat geld krijgt? Eigenlijk is het een spotprijsje, in compensatie met datgene wat hij onder de kap heeft.

In kan me nog goed herinneren dat ik op de dag van de release van de PS2 me al helemaal rot schrok. 1100 gulden dacht ik. Dus eigenlijk is er niet erg veel veranderd qua prijs.

Ik wil bij deze discussie wel even toevoegen dat de Xbox 360 voor deze kerst met een HELE dikke line up komt met echt een hele hoop toppers. Met de 360 Elite zijn alle problemen verholpen rondom de 360 en hij een stuk goedkoper dan een PS3.
Je koopt een console toch uiteindelijk om de games en dat blijkt ook wel uit iedereen zijn reacties. Ik ben persoonlijk een groot van Fan van de Halo serie en als Halo oppeens naar de Ps3 zou gaan (gebeurt natuurlijk niet ) dan zou ik gewoon een Ps3 kopen.
Ik vind de Ps3 een machtig mooi apparaat maar het heeft gewoon niet de games die ik wil hebben.

Leuk zo'n vette line-up, maar als je 360 om de haverklap gaat flippen....

Even te lui om het op te zoeken: wat is de meerwaarde van een 360 Elite?

Goodfella_90 schreef:
Even te lui om het op te zoeken: wat is de meerwaarde van een 360 Elite?

Uhh wat ik zo weet (ik ben ook te lui om het op te zoeken)

Er zijn meerdere fouten uitgehaald
Grotere hardeschijf
HDMI aansluiting
Uhhh hij is zwart

da was het volgens mij wel zo'n beetje.

Iron Rose schreef:
Leuk zo'n vette line-up, maar als je 360 om de haverklap gaat flippen....

Btw: ik heb mijn Xbox al vanaf de release en hij heeft nog nooit iets vreemds gedaan. Ze gaan echt niet allemaal kapot hoor, niet altijd geloven wat de media zegt he

Gaat de laatste tijd wat beter hoorde ik.
Maar ik geloof ook niet dat ze allemaal kapot gaan.
Opzich zou ik hem ook wel in huis willen hebben, er zijn namelijk zulke leuke Games op!

Nee niet allemaal nee, dat zou wel heel erg zijn. Maar ik heb het zelf meegemaakt, een vriend van me ook en op internet lees ik er veel verhalen over.

http://www.insidegamer.nl/hardware/xbox360/nieuws/17456/Ontwikkelaar-PS3-games-lopen-niet-lang-meer-achter.html

Als je onderaan bij de link kijkt is de 360 volgens een anonieme ontwikkelaar al bijna aan zijn limiet.

paulisdik schreef:
http://www.insidegamer.nl/hardware/xbox360/nieuws/17456/Ontwikkelaar-PS3-games-lopen-niet-lang-meer-achter.html

Als je onderaan bij de link kijkt is de 360 volgens een anonieme ontwikkelaar al bijna aan zijn limiet.

Ik dacht eigenlijk dat hij al aan zijn limiet zat, als ik naar de Graphics van GoW kijk mag iemand mij vertellen hoe het er dan beter uit moet gaan zien. Tuurlijk kan het wel beter maar ik denk niet dat de PS3 opeens een stuk betere graphics gaat genereren .

Voor mij ziet het er allemaal uit zoals ik verwacht had en dat is ruim voldoende.

Topictitel: Wat is de 360 waard?

Binnenkort 50 euro minder want hij gaat 50 euro in prijs zakken

Bahamut Zero schreef:
Topictitel: Wat is de 360 waard?

Binnenkort 50 euro minder want hij gaat 50 euro in prijs zakken

Maar weer eens (volgens mij net voor de release van gta4), hoeveel gaat hij dan kosten?

Volgens mij komt de prijs voor een normaal core pack dan op 230 euro ofzo

Xbox 360 heeft een harde schijf van 120 GB wat de PS3 niet heeft.
Maar voor online te spelen met de Xbox 360 moet je wel betalen.

maarja xboxlive is dan ook veel beter dan de playstation online.

Maar de xbox heeft weer geen Blu Ray, wat een potentieel enorm voordeel aan games kan geven (MGSolid 4 b.v.)

Ik gebruik mijn 360 voornamelijk alleen voor de 360 exclusives. De PS3 vindt ik in alle opzichten superieur aan de 360.

die bluray boeit me niet. ik heb toch een crappy tv, geen eens HD.

maar ik speel bijna alleen maar online dus dan is de xbox360 beter.

Zoveel verschil zie ik niet echt. Ik speel veel online o pPSN en heb er nooit problemen mee gehad.

xboxlive is uitgebreider dan PSN.

ik heb het niet over problemen

Xboxlive is een stuk beter als PSN, geweldige service van Microsoft!

Tha)Sven schreef:
Xboxlive is een stuk beter als PSN, geweldige service van Microsoft!

Mag ook wel, aangezien je er voor betaald.
En zolang het zo goed blijft, blijf ik er ook graag voor betalen, 60euro per jaar voor zo'n service is niets

Gast
geplaatst: vandaag om 08:36 uur

geplaatst: vandaag om 08:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.