Platforms / Xbox / True Achievements Topic
zoeken in:
0
gamelord
geplaatst: 2 november 2011, 18:04 uur
Leuke Nickname xinixb
Komt het van deze geweldige uitspraak in Asterix & Obelix..."Ik ben de ziener ikzieniks."
Komt het van deze geweldige uitspraak in Asterix & Obelix..."Ik ben de ziener ikzieniks."
0
gamelord
geplaatst: 4 november 2011, 10:44 uur
Aangezien ik een destijds mijn oude treu-achievements heb weggegeven..heb ik gelijk een nieuwe aangemaakt. Als ik nog Toegevoegd mag worden is hier mijn nieuwe account.
http://www.trueachievements.com/GreenGamelordXX.htm
http://www.trueachievements.com/GreenGamelordXX.htm
0
geplaatst: 6 november 2011, 00:12 uur
Jezus, MikeMannuh, hoe krijg je zo'n hoog completion percentage
Daar gaat mijn motivatie om bovenaan te komen staan...
Daar gaat mijn motivatie om bovenaan te komen staan...
0
MikeMannuh
geplaatst: 6 november 2011, 00:54 uur
Haha, tja...ik vind het wel leuk om games zo ver als mogelijk uit te spelen
0
geplaatst: 6 november 2011, 01:53 uur
gamelord schreef:
Leuke Nickname xinixb
Leuke Nickname xinixb
Mijn hond (zie avatar) heet Xinix domweg als hij geen staartje in heeft.....ziet ie nix
Naderhand werd ik inderdaad op Asterix en de Ziener gewezen lol
0
gamelord
geplaatst: 6 november 2011, 02:01 uur
Haha oke, is wel super dat je dan ook nog op Asterix gewezen...in de film als je het hoort lig je spontaan in een deuk, dat was super om te horen . Wel een leuke naam voor de hond.
0
MikeMannuh
geplaatst: 24 oktober 2014, 03:17 uur
Voor de geïnteresseerden onder ons, de TrueAchievements App is nu beschikbaar op de UK marketplace (en word geleidelijk overal uitgebracht). Erg leuke en handige app zodat je nu nog beter toegang hebt tot je achievement lijstjes en oplossingen.
0
geplaatst: 12 november 2014, 22:22 uur
Gisteren eindelijk gecheckt, gave Xbox One app! Beter dan de achievements app van MS zelf.
0
geplaatst: 9 september 2016, 11:37 uur
Doen mensen hier aan mee?
http://www.trueachievements.com/n25128/announcing-the-ultimate-head-to-head-contest-2.htm
Cool concept wel, ff wat oude games onder het stof vandaan halen en de strijd aangaan met anderen. Ik heb me ingeschreven, ben benieuwd.
http://www.trueachievements.com/n25128/announcing-the-ultimate-head-to-head-contest-2.htm
Cool concept wel, ff wat oude games onder het stof vandaan halen en de strijd aangaan met anderen. Ik heb me ingeschreven, ben benieuwd.
0
Squall Lionheart (moderator)
geplaatst: 9 september 2016, 17:03 uur
Leuk idee idd, alleen kom ik bij lange na niet aan de 2500 locked chievz...
0
geplaatst: 9 september 2016, 19:19 uur
Squall Lionheart schreef:
Want je hebt alle chievos gehaald van je games?
Zelf komen er bij mij 4464 chievos in aanmerking verspreid over 193 games haha, ben benieuwd waar ze mee op de proppen komen en of ik alle games uberhaupt nog heb (en daarnaast nog wat tijd zien te vinden)
1
geplaatst: 9 september 2016, 23:01 uur
mrdig schreef:
Ghehe, not even close! Niet genoeg games eerder...
Net even gechecked: Your valid locked achievements are 1,409 out of 65 valid games.
Won 2,185 Achievements out of a possible 3,861 (56.59% Completion - 1,676 remaining)
Dus blijkbaar ook niet alle games valid. Maar vind 2500 erg hoog. Als je 50 chievz per game rekent, dan moet je dus minimaal 50 unplayed games in je collec hebben .
1
geplaatst: 5 oktober 2016, 13:26 uur
De ultimate head 2 head contest is inmiddels bezig, grappig hoor.
Ronde 1 met 3-1 gewonnen:
Ultimate Head to Head 2 Match Ups - trueachievements.com
Ronde 2 gaat voorspoedig:
En zodoende zit je de afgelopen dagen ff games van 7 a 8 jaar oud te spelen Games zoals GTA-IV, Table Tennis, FIFA09, Lego Batman en Starwars, The Simpsons. Deze week ook nog even PGR3, PES 2008 en Splinter Cell aanslingeren.
Ronde 1 met 3-1 gewonnen:
Ronde 2 gaat voorspoedig:
En zodoende zit je de afgelopen dagen ff games van 7 a 8 jaar oud te spelen Games zoals GTA-IV, Table Tennis, FIFA09, Lego Batman en Starwars, The Simpsons. Deze week ook nog even PGR3, PES 2008 en Splinter Cell aanslingeren.
0
geplaatst: 5 oktober 2016, 14:08 uur
Interessant concept. Je speelt dus om zo veel mogelijk achievements uit een lijst van mogelijkheden te behalen. En je hebt 1 rechtstreekse tegenstander.
0
geplaatst: 5 oktober 2016, 15:42 uur
Ja daar komt het op neer. Je wordt via een algoritme geloot tegen iemand en je krijgt een week de tijd om 20 achievements te halen in games die we beiden hebben. Ze gooien er op basis van ratio makkelijke en moeilijke achievements in.
Nu is het nog de 'group stage' van 3 rondes. Na deze 3 rondes gaan de beste 512 spelers door naar de knockout.
Zie ook de rules/faq: Ultimate Head-to-Head Contest 2 - Rules - trueachievements.com
Nu is het nog de 'group stage' van 3 rondes. Na deze 3 rondes gaan de beste 512 spelers door naar de knockout.
Zie ook de rules/faq: Ultimate Head-to-Head Contest 2 - Rules - trueachievements.com
1
geplaatst: 17 juni 2017, 19:05 uur
Nog meer mensen die zo gek waren om de ABC challenge te doen?
Wel weer erg leuk om wat oude games af te stoffen.
TrueAchievements - Xbox Achievement Tracking
Wel weer erg leuk om wat oude games af te stoffen.
TrueAchievements - Xbox Achievement Tracking
1
geplaatst: 17 juni 2017, 21:05 uur
Wow, nice one! Grappige challenge.
Zelf laatste maand weer veel achter de PC en PS2 gezeten, dus nuffin achieved...
Zelf laatste maand weer veel achter de PC en PS2 gezeten, dus nuffin achieved...
1
MikeMannuh
geplaatst: 18 juni 2017, 00:24 uur
Ik had denk ik niet genoeg haalbare achievements om die challenge te halen dus helaas
0
geplaatst: 18 juni 2017, 09:52 uur
Haha ja deze challenges zijn niet bedoeld voor mensen met completion percentages van 98% ? Impressive!
0
geplaatst: 29 november 2019, 18:43 uur
Vorig jaar goed mee vermaakt, dus dit jaar ben ik ook weer van de partij:
Twelve Days of Christmas 2019 - trueachievements.com
Soort advent kalender mbt achievements en 1tje waardoor je kris kras door je Xbox 360/One backlog zal gaan navigeren. Tof concept.
Twelve Days of Christmas 2019 - trueachievements.com
Soort advent kalender mbt achievements en 1tje waardoor je kris kras door je Xbox 360/One backlog zal gaan navigeren. Tof concept.
3
geplaatst: 18 januari 2020, 09:36 uur
En dan krijg je zomaar een mooi overzichtje van je decade on Xbox van TA, nice:
https://i1.trueachievements.com/infog-decade/63417.png
https://i1.trueachievements.com/infog-decade/63417.png
0
geplaatst: 18 januari 2020, 20:01 uur
Grovonion schreef:
Hyper sentinel, slechts door 15 personen uitgespeeld?
Hyper sentinel, slechts door 15 personen uitgespeeld?
Nou, van de 520.000+ TA leden hebben 374 mensen Hyper Sentinel gespeeld en 15 mensen daarvan hebben alle achievements van de game gehaald:
Hyper Sentinel 100% Club - trueachievements.com
Ik ben de 4e.
0
geplaatst: 19 januari 2020, 00:13 uur
ok, dus enkel de mensen die bij true achievements zijn aangemeld tellen mee, niet alle spelers wereldwijd die alle achievements voor het spel gehaald hebben?
0
geplaatst: 20 januari 2020, 13:58 uur
Voor de Playstation peepz is er ook een TrueTrophies trouwens...
1
geplaatst: 7 november 2020, 09:45 uur
Met de Xbox Series S/X voor de deur besloot TA om even je Xbox verleden tot nu toe samen te vatten in wat leuke stats:
https://i1.trueachievements.com/infog-story/63417.png
Altijd leuk. Ps ergens verontrustend dat mijn meest gespeelde game Minecraft alleen door mijn kids worden gespeeld, speel ik zelf nooit. Lol
https://i1.trueachievements.com/infog-story/63417.png
Altijd leuk. Ps ergens verontrustend dat mijn meest gespeelde game Minecraft alleen door mijn kids worden gespeeld, speel ik zelf nooit. Lol
* denotes required fields.