menu

Platforms / Xbox / Goede Fighter voor de 360

zoeken in:
avatar van Edwin Pindahaai
Ik zoek een goede fighter voor de 360, altijd leuk met vrienden. Moet ik een Dragon Ball kopen? Of Mortal Kombat? Tekken 6? Misschien wel iets waar ik nooit van gehoord heb? Ik heb geen flauw idee. Ik hoop dat jullie mij iets goeds kunnen aanraden.

avatar van Edwin Pindahaai
En ik zie nu dat ik de titel van dit topic verkeerd heb geschreven Dat moet natuurlijk 'goede fighter' zijn.

avatar van Nomak
Super Street Fighter IV natuurlijk.

avatar van rockgamer
mortal kombat vs dc univurse is best leuk, dead or alive 4 is erg goed en de naruto games vind ik ook erg goed, de next gen dragon ball games zijn matig, tekken 6 en street fighter IV vond ik eerlijk gezegt een beetje tegenvallen

284
Goede3 fighter voor de 360, jij zelf schop die 360 in elkaar en koop een PS3

avatar van Feyenoord100jaar
Je hoort in het topic hiernaast te zitten onder het kopje ''Pleestation''

avatar van Edwin Pindahaai
Bedankt voor de reacties. Welke van Naruto is goed dan bijvoorbeeld?

avatar van rockgamer
ik heb alleen rise of a ninja en the broken bound uitgebreid gespeeld, en ik vind ze allebei erg goed, the rise of a ninja is alleen veels te kort, dus ik zou voor the broken bound gaan

Gast
geplaatst: vandaag om 22:30 uur

geplaatst: vandaag om 22:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.