menu

Platforms / Xbox / Avatar Awards

zoeken in:
avatar van Brains
Het is er al een tijdje; Avatar Awards. Games met nog een extra soort achievements naast de reguliere achievements die geen gamerscore opleveren, maar een kledingstuk/prop voor je avatar.

Deze awards zijn te vinden in het pop-up menu (Grote rond knop indrukken), onder het tabblad 'Games' en dan Awards. Of onder Awards in het Customize Avatar menu.

Bespreek in dit topic deze Avatar Awards en natuurlijk de games die ze Avatar Awards bevatten.

avatar van Brains
Hoewel ik zelf niet gek ben op die hele Mii-klonen, vind ik dit toch een redelijk leuke feature.
Het enige wat me opvalt is dat volgens mij dit gebeuren nog niet heel vaak voorkomt.
Misschien heeft dat iets te maken met het feit dat deze zelfde kledingstukjes en props voor best grote bedragen verkocht kunnen worden (Wat ik bovendien wel een belachelijke feature en gewoon geldklopperij vind).

Tot nu toe weet ik maar drie games waar dit in zit, en waar ik er ook al een paar van behaald heb. Dit zijn 'Splosion Man, Red Dead Redemption en Blur.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:56 uur

geplaatst: vandaag om 18:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.