menu

Platforms / PlayStation / Playstation Plus

zoeken in:
Nieuw per 2 april:
Mercenary Kings - PlayStation 4
Pro Evolution Soccer 2014 - PlayStation 3
Sly Cooper Thieves in Time - PlayStation 3/Vita
Hotline Miami - PlayStation 3/Vita
MotoGP 13 - PlayStation Vita

Uit de IGC per 2 april:
Dead Nation Apocalypse Edition - PlayStation 4
Tomb Raider - PlayStation 3
Borderlands 2 - PlayStation 3
Smart As... - PlayStation Vita
Pixeljunk Monsters Ultimate HD - PlayStation Vita

Bron

Erg blij met deze update! PES 2014 altijd al keer willen spelen en ben zelf een fan van de Sly Cooper franchise dus ook daar erg blij mee. Alle spellen die ik wil spelen komen eigenlijk wel naar PS+.

Ik vind het aan de magere kant, gelukkig heb ik nog aardig wat games die onaangeraakt zijn.

Hoe zat het weer met die ps+ spellen? Kun je die, eens ge-download, blijven spelen zo lang je geabonneerd blijft, of enkel tot de volgende lading verschijnt?

Zolang je lid bent, kun je ze blijven spelen Grovonion. Je kunt het zien als een soort van huurservice.

Als je lidmaatschap is verlopen, blijven de games overigens in je downloadlijst staan. Maar als je weer lid wordt, worden ze weer actief.

cool, toch eens over nadenken ook al ben ik een fysieke SW junkie.

Winkelwagentje (moderator)
Als je de PS4 in huis hebt is het al bijna een must, want voor online multiplayer is Playstation Plus vereist.

Maar los van dat is het best een goede service. Voor die 50 Euro per jaar krijg je veel gameplay terug.

De line-up voor mei is bekend:

Nieuw per 30 april:

Stick it to the Man - PS4
Payday 2 - PS3
Puppeteer - PS3
Muramasa - Vita
Everybody's Golf - Vita

Uit PS+ per 30 april:

Mercenary Kings - PS4
Pro Evo 2014 - PS3
BioShock Infinite - PS3
Hotline Miami - Cross-buy
MotoGP 13 - Vita

Op zich een mooi aanbod in mei, maar wel allemaal games die ik al in bezit heb, m.u.v. Payday 2 - en daar heb ik niet zo'n interesse in. Goed voor de backlog dan maar, zeker?

spelfreak
Nieuw per 4 Juni

PixelJunk Shooter Ultimate -PS4
Trine 2: The ComPSplete Story -PS4
NBA 2K14 -PS3
Lone Survivor- PS3
Dragon's Crown -Vita
Surge Deluxe -Vita

Uit PS+ per 4 Juni:

Stick it to the man -PS4
Payday 2 -PS3
Brothers: A tale of two sons -PS3
Muramasa Rebirth -Vita
Everybody's golf -Vita

Shooter Ultimate gelijk al in Plus, tof. Ben benieuwd hoe ze die games hebben gerestyled voor PS4 en Vita.

Verder opnieuw weinig boeiends voor me. Trine 2, Dragon's Crown en Surge al in bezit. En NBA niet m'n ding. Wel nieuwsgierig naar Lone Survivor.

Ik zie dat het nu - eindelijk - gelijkgetrokken is met Amerika; die verliezen een PS3 game.

Een extra PS4 game erbij is nice.

Weinig interessants voor mij bij. Lone Survivor lijkt me nog wel aardig. Volgende maand beter.

Krijgen we trouwens ook nog die jaarlijkse PS+ games?

Nee. De jaarlijkse PS+ games worden vervangen door die extra PS4 game.

Dus vanaf nu iedere maand 2x PS4, 2x PS3 en 2x Vita.

Leaving PS Plus:
2nd July: Pixeljunk Shooter Ultimate
2nd July: Trine 2: The Complete Story
2nd July: NBA 2K14
2nd July: Sly Cooper Thieves in Time
2nd July: Puppeteer
2nd July: Lone Survivor
2nd July: Dragon’s Crown
2nd July: Surge Deluxe

Entering PS Plus:
2nd July: TowerFall Ascension (PS4)
2nd July: Strider (PS4)
2nd July: Dead Space 3 (PS3)
2nd July: Vessel (PS3)
2nd July: LEGO Batman 2: DC Superheroes (PS VITA)
2nd July: Doki Doki Universe (PS VITA)

Prima update! Kijk er al lang naar uit om een keer een Dead Space game te spelen, dus dat komt helemaal goed.

Voor Dead Space 3 start ik m’n PS3 weer op. Ik wil ‘m al een tijdje spelen, maar geen zin om ervoor te betalen. Dus dit komt mooi uit.

Spawn, dan kun je beter eerst met het eerste deel beginnen. Persoonlijk vind ik die de beste, de horror komt ook beter tot zijn recht. De vervolgen zijn meer shooter gericht.

Shinobi schreef:
Voor Dead Space 3 start ik m’n PS3 weer op. Ik wil ‘m al een tijdje spelen, maar geen zin om ervoor te betalen. Dus dit komt mooi uit.

Spawn, dan kun je beter eerst met het eerste deel beginnen. Persoonlijk vind ik die de beste, de horror komt ook beter tot zijn recht. De vervolgen zijn meer shooter gericht.

Dat was ik ook van plan, leek me zelf namelijk ook het beste. 'Koop' deel 3 al wel, dat ik die heb. Moet alleen nog achter 1 en 2 aan. Maar bedankt voor de tip Shinobi!

Oh, op die manier Spawn. Misverstand van mijn kant, ik dacht dat je gelijk met deel drie wou beginnen.

Dat ligt niet aan jou hoor Shinobi, want als je het terugleest lijkt het inderdaad net of ik deel 3 meteen ga spellen. Dus eerder krom door mij neergetypt.

Ben nu achter deel 1 en 2 aan, zeer benieuwd. Ps Vita games zijn ook erg leuk weer. Misschien toch maar een keer een Vita kopen. Spellen heb ik al wel 'gekocht'.

Is Strider ook cross-buy (neen, zekers?). Heb nog geen PS4, maar de game staat al wel een tijdje op mijn wishlist.

Verder een redelijke update. Doki Doki en Vessel eens proberen. Dead Space 3 laat ik maar aan me voorbij gaan. 2 heeft al eens in PS+ gezeten, maar niet mij type game...

kiriyama
Zojuist m'n PS3 opgestart om Dead Space 3 te downloaden, maar ik zie hem niet staan. Ik krijg hem enkel bij zoeken, maar dan kost hij nog gewoon 30 piek. Meer mensen hier last van? Het was nadat ik de nieuwste update had gedownload voor de PS3.

Op 2 juli komt ie toch pas op PS+..

kiriyama
Oh vandaar. Dacht dat een paar mensen hier op de site hem al hadden gedownload.

Update voor augustus:

Nieuw - 6 augustus:
PS4: Road Not Taken
PS4: FEZ
PS3: Crysis 3
PS3: Proteus
Vita: Metrico
Vita: LEGO Harry Potter 5-7 Years

Verwijnt - 6 augustus:
PS4: TowerFall Ascension
PS4: Strider
PS3: Dead Space 3
PS3: Vessel
Vita: LEGO Batman 2 DC Superheroes
Vita: Doki Doki Universe

Best een aardige update. Heb FEZ nog niet gespeeld, en zat eigenlijk te wachten tot ie een keer in de PS+ update kwam. Ook benieuwd naar Proteus en Metrico.

spelfreak
September Update:

Nieuw - 3 September

PS4: Velocity 2x
PS4: Sportsfriends
PS3: Playstation All-Stars Battl...
PS3: Hoard
Vita: TxK
Vita: Joe Danger

Verdwijnt - 3 September

PS4: Road Not Taken
PS4: Fez
PS3: Crysis 3
PS3: Proteus
Vita: Metrico
Vita: Lego Harry Potter: Years 5-7

Haha, tja, zag de outrage op het PlayStation Blog alweer bij de nieuwe update. De PS community is ook niet snel tevreden meer zeg.

Vind het persoonlijk toch wel een lekkere update. Alleen al om Velocity 2X, die ik anders wel had gekocht. Sportfriends ook wel nieuwsgierig naar. De rest heb ik m.u.v. Hoard. TxK ook zeker de moeite waard, beste Vita game dit jaar tot noch toe.

kiriyama
PS Plus is de laatste maanden ook wel sterk achteruit gegaan. In elk geval voor PS3 bezitters. Nu weer een maand waar er voor mij niks bijzit. Dat was tot een paar maanden terug wel anders.

Oktober update:

Nieuw - 8 oktober

PS4: Driveclub (plus edition)
PS4: Dust: An Elysian Tail
PS4/3/Vita: Spelunky
PS4/Vita: Pix the Cat
PS3: Batman: Arkham Asylum
PS3: Dungeons & Dragons: Chronicles of Mystara
PS3/Vita: Rainbow Moon

Verdwijnt - 8 oktober

PS4: Velocity 2x
PS4: Sportsfriends
PS3: Playstation All-Stars
PS3: Hoard
Vita: TxK
Vita: Joe Danger

Speciaal voor die Driveclub wacht ik even met het kopen van een nieuwe game!

Ik vraag me af wat de eerste echt volledige PS4 game wordt op PS Plus Killzone of The Last of Us of zo iets.

Om op Killzone terug te komen ik ben nu Killzone gratis aan het downloaden met mijn oude account op mijn nieuwe (tweede PS4) systeem.
Ik vraag me af of ik morgen Killzone met mijn AllSeeingFish account gratis kan spelen.

Het is dat ik een slechte PSN naam (Anthonisse) had AllSeeingFish is vooral internationaal veel beter. Bij Microsoft kan je tegen betaling je gametag gewoon aanpassen kon dit maar bij Sony dan had ik nu nog een gamerscore van 7.

Spelunky! Leuk!

Kan ik er weer opnieuw verslaafd aan raken, ditmaal op de PS4.

November update, nu officieel:

Nieuw - 5 november

PS4/Vita: Binding of Isaac Rebirth
PS4/Vita: Steamworld Dig
PS3/(?): Frozen Synapse Prime
PS3/Vita: Luftrausers
Vita: The Hungry Horde
PS4/Vita: Escape Plan

Verdwijnt - 5 november

PS4: Dust: An Elysian Tail
PS4/3/Vita: Spelunky
PS4/Vita: Pix the Cat
PS3: Batman: Arkham Asylum
PS3: Dungeons & Dragons: Chronicles of Mystara
PS3/Vita: Rainbow Moon

Ook December en Januari zijn al deels bekend:

PS Plus in december:

PS4: Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition
PS4: Secret Ponchos

PS Plus in januari:

PS4: inFAMOUS: First Light
PS4: The Swapper

November update wel ok, maar had er toch nog graag een AAA titel bij gezien. De enige game waar ik deze maand echt naar uitkeek op de Vita is ook als enige nog niet voor de Vita bevestigd: Frozen Synapse Prime. Hopelijk is ook die game cross-buy.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:54 uur

geplaatst: vandaag om 13:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.