menu

Platforms / PlayStation / Playstation Plus

zoeken in:
Oude Observator
Zeer matig. Nooit een fan geweest van the Virtua Fighter reeks. Ik zal het waarschijnlijk wel eens proberen maar het kijkt me weinig waarschijnlijk dat ik bekeerd zal geraken.

En Star Wars... tjah. I know, wat ik nu ga zeggen is voor velen heiligschennis, maar heb heel de filmfranchise altijd extreem overrated gevonden. De 3 oudste films zijn goed te doen, maar alles wat daarna gekomen is... meh. Zoutloos boeltje. De games hebben ook zelden echt iets te bieden, en het is nu de 2e Star Wars game via PS+ op een paar maanden tijd. So no thanks. Hopelijk volgende maand beter!

Ach ik ben bij plus spellen al gauw tevreden heb iets van 400 spellen op de ps4 als je er dan 3 krijgt die ik nog niet heb .valt er voor mij weinig te klagen ondanks dat ook ik geen Star Wars liefhebber ben.

Oude Observator schreef:
En Star Wars... tjah. I know, wat ik nu ga zeggen is voor velen heiligschennis, maar heb heel de filmfranchise altijd extreem overrated gevonden. De 3 oudste films zijn goed te doen, maar alles wat daarna gekomen is... meh. Zoutloos boeltje.
Dat eerste is zeker heilgenschennis, may the force be weak on you! Maar je hebt wel gelijk dat de eerste drie films 99% van de star wars magie uitmaken. De andere trilogieen hebben die magie stuk voor stuk afgebroken, wat ik zelf nog ergere sacrilegie vind.

Jeffavoriet schreef:
Ach ik ben bij plus spellen al gauw tevreden heb iets van 400 spellen op de ps4 als je er dan 3 krijgt die ik nog niet heb .valt er voor mij weinig te klagen ondanks dat ook ik geen Star Wars liefhebber ben.
Ik heb zo ondertussen al een aantal goede PS5 games in mijn library, zonder zelfs maar in het vooruitzicht te zijn om zo een console zelf te bezitten

centurion81 (moderator)

centurion81 (moderator)
De titels voor augustus zijn bekend! Toe te voegen aan je debiliotheek vanaf 3/8

PS4/PS5:
https://www.gamesmeter.nl/images/cover/21000/21096.300.jpg?cb=1627546433

PS4:
https://www.gamesmeter.nl/images/cover/19000/19224.300.jpg?cb=1614111511

PS4:
https://www.gamesmeter.nl/images/cover/20000/20223.300.jpg?cb=1600251766

Wat mij betreft een erg matig maandje, Tennis World Tour 2 schijnt wel 1 van de beste tennis games voor PS4 te zijn, maar gezien de weinige concurrentie zegt dat ook maar weinig!

centurion81 (moderator)
De titels voor september zijn bekend! Toe te voegen aan je bibliotheek vanaf 7/9!

De PS5 "All You Can Eat!" versie van:
https://www.gamesmeter.nl/images/cover/17000/17593.300.jpg?cb=1630572509

https://www.gamesmeter.nl/images/cover/18000/18057.300.jpg?cb=1537988164

https://www.gamesmeter.nl/images/cover/19000/19133.300.jpg?cb=1588321370

Denk voor velen een matig maandje. Zelf ben ik wel blij met Hitman 2, die serie wil ik nog gaan spelen, als ik nu Hitman 1 een keer goedkoop in een sale oppik heb ik deel 2 alvast

Ik heb een Playstation 4 voor het eerst aangeschaft met alleen maar exclusieve Sony spelen zoals..

Beyound: Two Souls
Bloodborne
Heavy Rain
The Last Of Us
Until Dawn
Horizon Zero Dawn
God Of war
Ratchet & Clank
Nioh

En ik ben er langzaam maar zeker mee bezig maar.... wat mij opvalt en tegenvalt is dat al deze spelen heel erg volwassen en (geforceerd) realistisch proberen over te komen en dat voelt niet goed. Het zou zo maar kunnen zijn dat die exclusieve Sony spellen mij helemaal niet aanspreken, dit is mijn eerste gevoel en soms zit ik er naast maar vaak ook niet. Ga je gang maar en zeg dat deze spellen geweldig zijn maar ik ben daar nog zeker niet over uit.

Word vervolgd..

centurion81 (moderator)
banjo Mja, veelal volwassen games, maar waarom je dat geforceerd vindt weet ik niet zo goed. In je rijtje zie ik ook Ratchet & Clank staan...

Ook zou ik je Tearaway: Unfolded nog aan willen raden en bv Concrete Genie. En dan is er nog Uncharted, wat een wat lichtere toon kent!

Het is niet alles Blockbusters die superserieus zijn wat de klok slaat

Fonzzz002 (crew)
Playstation is indd in de regel meer gefocust op verhalende, realistischere titels die voornamelijk gericht naar volwassen zijn. Als je zoekt naar vrolijkere cartooneske games (buiten wat Centurion benoemd) dan kun je wellicht deze bekijken:

- Sackboy: A Big Adventure en LittleBigPlanet
- Medival
- Astro Bot (deze is heel erg goed! Alleen is VR nodig)
- LocoRoco
- Hohokum
- Gravity Rush
- Patapon
- Everybody's Golf
- Parappa the Rapper
- Knack 1 of 2
- WipEout Omega Collection
- Journey
- Dreams

centurion81 schreef:
banjo In je rijtje zie ik ook Ratchet & Clank staan...

Ik had Ratchet & Clank er ook maar bij gezet om even aan te geven dat het totaal niet hetzelfde gevoel heeft (gelukkig) als een Mario, Kirby, en andere Nintendo spellen maar ik mis het ook wel weer.
Het is gewoon hele andere koek.. en Uncharted die hele collectie ga ik aanschaffen die zijn echt heel goedkoop zo rond de 12 euro.

En Bedankt voor jullie aanbevelingen! .

centurion81 (moderator)
PS Plus titels voor oktober 2021! Toe te voegen aan je bibliotheek vanaf 5/10:

PS5:
https://www.gamesmeter.nl/images/cover/21000/21362.300.jpg?cb=1633069852

PS4:
https://www.gamesmeter.nl/images/cover/12000/12989.300.jpg

PS4:
https://www.gamesmeter.nl/images/cover/20000/20077.300.jpg?cb=1595181654

Zelf wel blij met PGA Tour 2K21. MKX zat in uitgebreidere versie al in de PS Plus Collection voor PS5 en Hell Let Loose is een online FPS in WW2 setting, vind ik niet zo interessant, al schijnt het een goede game te zijn!

Bij Platforms > PlayStation > PlayStation 5:

PlayStation Plus-abo met streaming en extra games kost 17 euro per maand-Tweakers
Nou daar is de tegenhanger van Gamepass, soort van dan. Voor zover zonder day-one release van nieuwe games. Maar het is niet uitgesloten dat dit in de toekomst nog gaat komen.

Wat me opvalt is dat cloud saving daar tussen benoemd staat. Ik was in de veronderstelling dat dit gewoon een standaard service was voor zowel Xbox als PS. Maar schijnbaar niet dus. Vindt het bij Nintendo ook absurd dat je moet betalen om die mogelijkheid te hebben.

centurion81 (moderator)
Nice, maar weinig verrassend

Ik ga voor de PS Plus Extra...Heb weinig met legacy-games en ook streamen hoeft van mij niet. Wel lekker voor vier tientjes per jaar extra de PS4/5 games van PS Now erbij kunnen downloaden!

At launch, we plan to include titles such as Death Stranding, God of War, Marvel’s Spider-Man, Marvel’s Spider-Man: Miles Morales, Mortal Kombat 11, and Returnal. We’re working closely with our imaginative developers from PlayStation Studios and third-party partners to include some of the best gaming experiences available with a library that will be regularly refreshed. More details to come on the games we’ll have on our new PlayStation Plus service.

Leuke games..Zo rond juni ben ik ook vast wel een beetje af van mn Gran Turismo 7 verslaving

Was eigenlijk blij dat ik net van m’n plus af was en wilde niet meer verlengen wegens tegenvallende resultaten.

Zo drukken ze ‘m er alsnog door dan.

Wel einde aan die schrale overlappingen en ook wel een paar toffe redelijk recente games op komst dus we gaan het zien maar weer eens.

Overigens ben ik heel benieuwd wat hier van aan is. Digitale PS3 en Vita titels die plots stoppen met werken. Dat zou dus niet echt mogen en best wel een lullig verhaal zijn. Zelfs als je ze dus op je schijf hebt staan:

Players trying to access these digital PS3 and Vita games are getting "expired" error messages | GamesRadar+

Geen idee of dit al aan bod is geweest of dat dit het juiste forum gedeelte is. Indien niet even verplaatsen naar wensbaar natuurlijk.

Mooi lijstje van PS5 spellen die straks beschikbaar komen met de vernieuwde dienst.

Overigens wel schraal van Sony dat je voor nu geen PS Now abo meer kan afsluiten.

Mijne liep onlangs af en zit nu dus even een tijdje noodgedwongen zonder.

Was wel een aardige actie geweest van Sony als je nu een jaar Now kon nemen en dat dan straks werd omgezet in Plus Premium of hoe het ook heet.

Maar dat kon er niet af dus blijkbaar.

Schraal.

Japanners zijn gierig.

Blijkbaar.

centurion81 (moderator)
Confusie schreef:
Mooi lijstje van PS5 spellen die straks beschikbaar komen met de vernieuwde dienst.

Overigens wel schraal van Sony dat je voor nu geen PS Now abo meer kan afsluiten.

Mijne liep onlangs af en zit nu dus even een tijdje noodgedwongen zonder.

Was wel een aardige actie geweest van Sony als je nu een jaar Now kon nemen en dat dan straks werd omgezet in Plus Premium of hoe het ook heet.

Maar dat kon er niet af dus blijkbaar.

Schraal.

Japanners zijn gierig.

Blijkbaar.

Mja, hele verhaal is dat PS Now leden automatisch worden overgezet naar Premium. Toen dat bekend werd gingen veel mensen PS Now abo-jaren stashen om voor 60/jaar jarenlang een service à 120/jaar te krijgen. Dat heeft een week geduurd ofzo, toen heeft Sony het kraantje dichtgedraaid. Voor jou pakt het vrij lullig uit zo ja :s

achtergrond: Savvy PS5, PS4 Users Stocking Up on PS Now Subs to Convert into PS Plus Premium - Push Square - pushsquare.com

Komt goed kul.

Vind God of War wel weer een hele zwakke om nu mee te komen toch.

Zouden ze nou toch gewoon met dit gedrag doorgaan ja.

Staat al op Now zit ook in de ps plus collectie bovendien heeft iedereen ‘m allang gespeeld.

Mag echt allemaal geïnspireerder straks.

centurion81 (moderator)

Crash ben ik wel blij mee.

Eindelijk eens een toffe titel, relatief nieuw ook.

Man of Medan wel weer dubbel dus die trucjes zijn ze nu definitief nog lang niet klaar mee.

Was ook een beetje naïef om te denken dat dat zo zou zijn.

centurion81 (moderator)
Essential line up is gelekt...erg sterke titels die ik alle drie wel wil spelen en nog niet heb!

Tony Hawk Pro Skater 1+2
Yakuza: Like a Dragon
Little Nightmares

centurion81 (moderator)

TLDW;
Extra tier:
Assassin's Creed Chronicles: China (PS4)
Assassin's Creed Chronicles: India (PS4)
Assassin's Creed Chronicles: Russia (PS4)
Assassin's Creed III Remastered (PS4)
Assassin's Creed Syndicate (PS4)
Assassin's Creed Odyssey (PS4)
Dragon Quest Builders (PS4)
Dragon Quest Builders 2 (PS4)
Dragon Quest Heroes: The World Tree's Woe and the Blight Below (PS4)
Dragon Quest Heroes II (PS4)
Dragon Quest XI S: Echoes of an Elusive Age (PS4)
GTA Vice City: The Definitive Edition (PS5, PS4)
Hohokum (PS4)
Inside (PS4)
Naruto to Boruto: Shinobi Striker (PS4)
The Medium (PS5)

Premium tier:
Castlevania: Lords of Shadow (PS3)
Everyday Shooter (PS3)
Limbo (PS4)
Ultra Street Fighter IV (PS4)
Yakuza 3 Remastered (PS4)
Yakuza 4 Remastered (PS4)
Yakuza 5 Remastered (PS4)

--
Mooie additions, wel apart dat ze PS4 games bij premium hebben ondergebracht. Wellicht dat het niet wil vlotten met de PS1, PS2 en PSP titels en ze toch value for money willen geven. Maar omdat vorige maand Kiwami, Kiwami 2 en Yakuza 0 bij de Extra tier zaten voelt het toch n beetje als geschuif.

Stand outs zijn denk ik: Dragon Quest XI S, The Medium & GTA Vice City Definitive Edition

Ja die Dragon Quest games wel lekker man.

centurion81 (moderator)
De volgende tien titels verlaten.op 17 januari PS Plus Extra. Ik kan zowel The Council als The Last Tinker warm aanbevelen Enigmatis is leuk als je van hidden object adventures houdt De overige 7 heb ik nooit gespeeld.

Bound by Flame
Electronic Super Joy
Enigmatis: The Ghosts of Maple Creek
Leo's Fortune
Masters of Anima
Seasons After Fall
Shiness: The Lightning Kingdom
Space Hulk: Tactics
The Council
The Last Tinker: City of Colors

centurion81 (moderator)
Handig overzicht met Plus titels: PS+ Extra Game Catalog in PlayStation Store — PS Deals Nederland - psdeals.net

En als je een spel zoekt om te spelen op PS Plus, kun je hier filteren op:
- Genre
- Speelduur
- Open critic score
- Releasejaar
- Thema

PS Plus Extra Plan Games - PS Plus Guide - psnowguide.com

Heb het al een paar maanden helemaal niet meer en mis het ook niet, kon me een tijdje geen leven meer voorstellen zonder het voormalige PS Now maar mijn eigen library puilt ook wel uit in overvloed zo blijkt.

Fonzzz002 (crew)
Besloot een PSPlus extra abonnement te nemen. Werd gelijk overweldigd door het aanbod. De Demon Souls remake, Wonderfull 101, Oddworld Soulstorm, Dead Cells, Kingdom Hearts Melody of Memory.. terwijl ik net Hogwarts Legacy had aangeschaft . Word nog lastig kiezen zo.

Wel vreemd dat de oude God of War games niet meer terug te vinden zijn? Die bood psnow destijds aan. Ze zijn zelfs niet in de store te downloaden.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:57 uur

geplaatst: vandaag om 08:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.