menu

Platforms / PlayStation / Playstation Plus

zoeken in:

al die triple-A shooters heeft toch iedereen al die ze wil, waar blijven de verrassingen?

centurion81 (moderator)
Grovonion schreef:
al die triple-A shooters heeft toch iedereen al die ze wil, waar blijven de verrassingen?

Al 'n poosje geen indies meer hè...Vorige maand was "apart" iig met Farm Sim en Cities: Skylines....

Call of Duty en Battlefront.

Serieus.

centurion81 (moderator)
PS Plus bestaat volgende week 10 jaar. Hopen dat ze het vieren met wat spectaculairs!

PS Plus Will Celebrate Its 10th Anniversary Next Week - Push Square - pushsquare.com

Mooi moment om het af te schaffen misschien.

centurion81 (moderator)
Juli announced! NBA 2K20, ROTR & zowaar een derde game: Erica!

Fonzzz002 (crew)
Hehe, eindelijk eens een minder bekende titel. Eerste indruk was heel interessant! Vergelijkbaar met Hidden Agenda. Een soort interactive dramame / DVD spel waarin je een speelfilm bekijkt, maar via je mobiel keuzes maakt en andere kleine handelingen verricht. Ik hoop dat ze meer van dit soort titels toevoegen ipv al die bekende AAA titels.

centurion81 (moderator)

Beiden niet echt mijn pakkie an Mss dat ik SF V ooit nog es aanslinger voor de singleplayer

centurion81 (moderator)
Line up voor oktober! Vampyr & NFS Payback! Zelf had ik beiden niet op de shortlist staan maar for frizzle lijken ze me allebei interessant genoeg om eens te downloaden en te spelen

centurion81 (moderator)

centurion81 (moderator)
Even heads up: je kunt de PS5 games van PS Plus gewoon claimen, heb jee straks alvast wat backlog

centurion81 (moderator)
Decembergames!

Ik vind het beetje meh allemaal, misschien dat ik Rocket Arena es probeer en Worms Rumble als de PS5 er is

centurion81 (moderator)
Goede maand komt eraan!

Destruction Allstars (PS5)
Control Ultimate Edition (PS4)
Concrete Genie (PS4)

Control? Dat is verrassend! Is blijkbaar een game dat zich blijft verkopen (meer dan 2 miljoen) en zelfs pas onlangs (November) zijn beste verkoopsmaand had. Cool!

Winkelwagentje (moderator)
Mooi dat Control naar PS Plus komt in Februari want die game verdient deze spotlight.
Concrete Genie ga ik checken - reuze benieuwd naar!

concrete genie is een erg sympatiek avontuurke, redelijk kort en voor relatief noppes zeker de moeite.

centurion81 (moderator)
April games!
Oddworld: Soulstorm (PS5)
Days Gone (PS4)
Zombie Army 4: Dead War (PS4)

Fonzzz002 (crew)
Zowaar 2 games die op mijn to try lijstje stonden. Nice!

Soulstorm natuurlijk super nice maar Days Gone mooi spel daar niet van.

Maar Days Gone.

Had 'm al gekocht toen op Now en nou dit weer.

Oja ik heb nu ook plus trouwens dus dit gaat mij ook aan voortaan.

Al wist ik al wel dat het regelmatig niet veel was en van de jammerlijke overlappingen met Now die ze helaas niet uit de weg gaan.

Heb het dan ook overigens vooral genomen vanwege de cloud saves met het oog op mijn PS5 waar ik nog steeds als een malle op zit te wachten.

centurion81 (moderator)
Confusie schreef:
Soulstorm natuurlijk super nice maar Days Gone mooi spel daar niet van.

Maar Days Gone.

Had 'm al gekocht toen op Now en nou dit weer.

Oja ik heb nu ook plus trouwens dus dit gaat mij ook aan voortaan.

Al wist ik al wel dat het regelmatig niet veel was en van de jammerlijke overlappingen met Now die ze helaas niet uit de weg gaan.

Heb het dan ook overigens vooral genomen vanwege de cloud saves met het oog op mijn PS5 waar ik nog steeds als een malle op zit te wachten.

Het is zelfs nog bonter met Days Gone: als je een PS5 hebt en PS Plus heb je de PS Plus Collection, en ook daar zit ie in!

Als Stranded Deep klopt betekent dat dat ze zich er maar weer mooi vanaf snaaien.

Stranded Deep is zo'n superschrale titel die ook al een paar maanden op now staat.

centurion81 (moderator)
Confusie schreef:
Als Stranded Deep klopt betekent dat dat ze zich er maar weer mooi vanaf snaaien.

Stranded Deep is zo'n superschrale titel die ook al een paar maanden op now staat.

Hij klopt...Wreckfest, naja de PS4 versie dan, ook al via PS Now gespeeld

Titels voor mei 2021:

Wreckfest (2019) (PS5)
Battlefield V (2018) (PS4)
Stranded Deep (2015) (PS4) (stond nog niet op de site trwns)

Matig maandje!

Hoe inspiratieloos echt superkarig.

oeps, bijna vergeten de games van Mei te claimen.

Doet iedereen die PS+ heeft mee met days of play Player Celebration? Lijkt me leuk, je kunt weliswaar enkel avatars en thema's winnen, maar als je toch bijna dagelijks speelt zoals ik, waarom niet?

Days of Play Player Celebration | Win exclusieve prijzen - playstation.com

Oude Observator
Ik doe mee!

centurion81 (moderator)
De juni Line Up:

tldr:
Operation: Tango (PS5)
Virtua Fighter 5: Ultimate Showdown (PS4)
Star Wars: Squadrons (PS4)

Gast
geplaatst: vandaag om 10:24 uur

geplaatst: vandaag om 10:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.