menu

Platforms / PlayStation / Playstation Plus

zoeken in:
Vind het juist prima. Het zijn (meestal) allemaal games die jezelf niet zo snel zou kopen, maar wel leuk zijn om te spelen.

Remi
Dat ik ze niet zou kopen, heeft natuurlijk ook wel een reden...

Rocket League lijkt mij echt super lachen, maar zou ik nooit kopen. Vorige maand had je Skull of the Shogun die ik ook nooit zou kopen maar zeker uren in gestopt en echt goed mee vermaakt.

Rocket league is trouwens een opvolger van deze: supersonic

Winkelwagentje (moderator)
Super Sonic vond ik een nogal chaotisch gebeuren. Maar het concept spreekt me wel aan, dus hopelijk is deze Rocket League beter.

Nieuw in PS+ (4 augustus):

Lara Croft and the Temple of Osiris (PS4)
God of War: Ascension (PS3)
Stealth Inc. 2: A Game of C... (PS4/PS3/Vita)
Castlestorm Complete Edition (PS3/Vita)
Sound Shapes (PS4/PS3/Vita)
Limbo (PS4)

Weg uit PS+ (4 augustus):

Rocket League
Styx: Master of Shadows
Rain
Mousecraft
Geometry Wars 3: Dimensions Evolved
Entwined

Lara Croft and the Temple of Osiris is wel een aardige game!

PlayStation Plus games in september:

Grow Home (PS4) Eerste game gekozen via Vote to Play
Super TIME Force Ultra (PS4/Vita)
Twisted Metal (PS3)
Teslagrad (PS4/PS3)
La-Mulana EX (Vita)
Xeodrifter (PS4/Vita)

Weg uit PS+ (1 september)

Lara Croft and the Temple of Osiris
Limbo
God of War Ascension
Stealth Inc 2: A Game of Clones
CastleStorm
Sound Shapes

spelfreak
Super Time Force en Grow Home staan tussen mijn Steam Wishlist. Misschien tot maar weer voor 3 maanden PS Plus aanshaffen dan.

November update:

The Walking Dead: Season 2 (PS4)
Magicka 2 (PS4)
Dragon Fin Soup (PS4/3/Vita)
Mass Effect 2 (PS3)
Beyond Good & Evil (PS3)
Invizimals (Vita)

Weg uit PS+:

Broken Age
Super Meat Boy
Unmechanical
Kickbeat
Kung Fu Rabbit
Chariot

Geen slechte update (kan ook niet anders met Beyond Good & Evil).
Maar drie van de zes games heb ik al gespeeld. Kijk wel uit naar Magicka 2, en Dragon Fin Soup ziet er ook wel interessant uit. Voor Invizimals krijgen we blijkbaar de PSP versie.

Walking dead season 2 is fantastisch, ook al ben ik waarschijnlijk de enige fan van season1 die het vervolg nog niet gespeeld heeft

wow dit is een mooi lijstje! Stonde vorige week bijna op het punt op The Walking Dead aan te schaffen.

Dragon Fin Soup zal ik ook alvast downloaden die zal ik vast nog wel een keer spelen!

Klopt het dat de games die maandelijks gratis te verkrijgbaar zijn op ps plus maar tijdelijk te spelen zijn?? :S
Ik heb een aantal maanden geleden prototype 2 en sherlock holmes gedownload en geinstalleerd, maar zodra ik die nu wil gaan spelen moet ik hem weer kopen in de psn store
Hoe kan dit?

spelfreak
Normaal blijven die spellen gewoon beschikbaar. Als je PS Plus abbo is afgelopen komt er een slotje op die games totdat je weer een abbo hebt.

Ben je er zeker van dat je op hetzelfde account zit waarop je de eerste keer de spellen hebt gedownload?

Ik heb de spellen gedownload via een ander account, maar speelde ze gewoon altijd op m'n eigen. Heeft altijd gewerkt.

Ik had vorig jaar een ps+ gekocht via zo'n 50 euro code-bon en die was deze week afgelopen, dus heb ik een nieuwe gekocht en ingegeven. Alles werkt. Raar is wel dat ik gisteren, 3 dagen na het verlengen, nota-bene, een mail krijg dat het automatisch verlengen van mijn PS+ abo is mislukt... Hier loopt toch iets qua communicatie of settings niet goed als de PS-store niet kan bijhouden wat er met mijn abo gebeurd...

WIE KAN MIJ HELPEN???

Ik zag gister op ps store Life is strange voor de ps3 voor maar €10,00 als je een account heb met ps plus.
Nu is mijn vraag als ik het spel koop met een ps plus account is het dan ook te spelen op een ander account zonder ps plus??
Dit werkte wel altijd met de gratis maandelijkse games. Maar ik vroeg me af of dit dan ook zou werken als ik daadwerkelijk iets koop vanaf de psn store.

Graag jullie hulp aangezien de actie maar tot morgen geldig is.

Remi
Volgens mij niet. Op mijn PS3 heb ik meerdere accounts, maar die kunnen niet de games spelen die ik op een andere account heb gedownload.

Remi schreef:
Volgens mij niet. Op mijn PS3 heb ik meerdere accounts, maar die kunnen niet de games spelen die ik op een andere account heb gedownload.

Hmmm, Dat is toch wel raar? want ik kan wel de maandelijkse gratis games spelen op mijn eigen account (zonder ps plus) die ik gedownload heb van een ander account met wel ps plus. :s

Remi
Oh bijzonder. Misschien doet 'ie het wel, je kan het allicht proberen.

Remi schreef:
Oh bijzonder. Misschien doet 'ie het wel, je kan het allicht proberen.

Ja ik zit heel erg te twijfelen aangezien de actie maar tot morgen geldig is, maar ik zou het vreselijk zonde vinden als ik hem dan uiteindelijk niet op mijn eigen account zou kunnen spelen.
Lastig dit :s

Remi
Ja snap ik. Ik ben benieuwd wat je gaat doen, ook of het werkt.

Als je op een zogenoemde master account Plus hebt, kun je op de andere accounts wel de games daarvan spelen.

Remi schreef:
Ja snap ik. Ik ben benieuwd wat je gaat doen, ook of het werkt.

Heb het uiteindelijk toch die dag nog gekocht via een ander account met ps plus en en staat nu wel geinstalleerd op mijn eigen account (zonder ps plus) alleen heb ik het nog niet getest. Maar als het goed is moet ie het gewoon doen.
Wel was het een heel gedoe met de betaling via ps store. :S ik had geen giftcard maar wilde het gewoon doen via ideal maar om een of andere rede werkte dat niet. Uiteindelijk betaald met paypal wat ook niet al te gemakkelijk ging. maar goed, het is gebeurd.
Ik zal het wel laten weten wanneer ik hem daadwerkelijk echt getest heb.

Gratis games PSN juni 2016:

Gone Home (PlayStation 4)
NBA 2K16 (PlayStation 4)
Siren: Blood Curse (PlayStation 3)
Echochrome (PlayStation 3)
Little Deviants (PlayStation Vita)
God of War: Chains of Olympus (PlayStation Portable, PlayStation Vita)

Nice....

Gone Home, die wilde ik spelen

Wel teleurstellend voor PSVita gamers, Little Deviants is een oude techdemo die je zo al overal toegeworpen krijgt.

Plus games voor Juli:

- Furi (PS4)
- Saints Row: Gat out of Hell (PS4)
- Oreshika: Tainted Bloodlines (Vita)
- Prince of Persia: Revelations (Vita)
- Call of Juarez: Bound in Blood (PS3)
- Fat Princess (PS3)

Furi is tof. Stond toch al op m'n wannahaves lijstje. Oreshika voor Vita ook een mooie game - wel net gekocht, maar goed.

Plus games voor augustus:

- Tricky Towers (PS4)
- Rebel Galaxy (PS4)
- Yakuza 5 (PS3)
- Retro/Grade (PS3)
- Patapon 3 (Vita)
- Ultratron (PS4/Ps3/Vita)

Ik zou zweren dat Retro/Grade al eens gratis was in Plus. Hm.

spelfreak
Eh cool. Maar niks speciaals. Tricky Towers ziet er geinig uit, Rebel Galaxy niet echt mijn ding. Voor degene die PS3 nog spelen is Yakuza 5 ook wel vet.

Eigenlijk hetzelfde als afgelopen half jaar: kan niet klagen omdat het 'gratis' is.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:45 uur

geplaatst: vandaag om 00:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.