menu

Platforms / PlayStation / Playstation Plus

zoeken in:
avatar van Shinobi
Grovonion schreef:
shoot, Valiant Hearts net in Januari gekocht...

Same, gelijk de eerste en laatste keer dat ik een indie game voor de PS4 koop, aangezien ze uiteindelijk toch allemaal op Plus belanden.

All Seeing Fish
Beider games zijn leuk voor de heb Oddworld: Abe’s Oddysee speel ik misschien wel een keer.

avatar van Marcellussss
April:

- Tower of Guns (PS4 | PS3)
- Aaru's Awakening (PS4 | PS3)
- Never Alone (PS4)
- Dishonored (PS3)
- MonsterBag (PS Vita)
- Killzone: Mercenary (PS Vita)

Vooral een goede maand voor de PS3 zo te zien; tenminste, als je Dishonored nog niet hebt gespeeld. Aaru's Awakening ziet er ook best leuk uit.

Oh, en als bonus, Woah Dave! is nu gratis te downloaden. Geen idee voor hoe lang die actie geld, dus pak hem nu het nog kan.

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
Mei update:

- Ether One (PS4)
- Hohokum (PS4, PS3 en Vita)
- Guacamelee! Super Turbo Championship Edition (PS4)
- The Unfinished Swan (PS4, PS3 en PS Vita)
- Race the Sun (PS4, PS3 en PS Vita)
- Murasaki Baby (PS Vita)

Best een goede update. Guacamelee! zat al eens in PS Plus, dus ik weet niet waarom we die nu weer krijgen. Maar voor de rest toch bijna allemaal games welke nog op m'n wishlist staan. Erg benieuw naar Ether One!

All Seeing Fish
Oh is het alweer zo ver

All Seeing Fish
Die Ether One ziet er wel grappig uit

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
Ja en helaas nog altijd geen Driveclub PS+ edition

All Seeing Fish
Winkelwagentje schreef:
Ja en helaas nog altijd geen Driveclub PS+ edition


Ik heb de PS+ versie gekocht voor 18 euro met de koningsdag korting

All Seeing Fish
Yes eindelijk een game die ik ook echt ga spelen Metal Gear Solid: Ground Zeroes heb zo vaak op het punt gestaan om de game te kopen maar was bang dat deze bij de Phantom Pain zou zitten

avatar van Grovonion
Volledige lijst, te downloaden vanaf de 2de Juni?

- Metal Gear Solid V: Ground Zeroes (PS4)
- Skulls of the Shogun: Bone-A-Fide Edition (PS4)
- Super Exploding Zoo (PSV / PS4)
- Futuridium EP Deluxe (PSV / PS4)
- Call of Juarez: Gunslinger (PS3)
- Cloudberry Kingdom (PS3)

kiriyama
Ground Zeroes zal ik zeker downloaden. Moet nog 1 tot 4 spelen, maar dan staat het maar alvast klaar.

avatar van Rujar
Skulls of the Shogun: Bone-A-Fide Edition ziet er wel heel vermakelijk uit. Die ga ik eerst even checken. Daarna Metal Gear. Mooi lijstje deze maand

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
Geen MGS fan. Sowieso geen stealth fan. En bij open-world action games hou ik t ook vaak snel voor gezien. Dus dat is geen goed voorteken. Anderzijds een mooie kans om 'm eens te checken zonder m'n vingers eraan te branden.

Futuridium stond nog op mijn Vita wishlist. Dus mooi dat die erbij zit. Skulls of the Shogun ziet er inderdaad ook tof uit.


avatar van Grovonion
Deze link dateert van 24 Juni 2014... een beetje verouderd dus.

Remi
Aan jou hebben we wat!

All Seeing Fish


avatar van Grovonion
Wat is het verschil met de "gewone" Driveclub?

All Seeing Fish
Ondertussen heb ik de game al gekocht, ik zou een refund moeten krijgen.

avatar van Rujar
Hoop dat ze wat doen aan de download snelheid in PS store. Dit duurt echt veel te lang. Je bent ruim 4 uur bezig met ruim 3 gig, wat normaal in 5 a 8 minuten binnen zou moeten zijn. Weerhoudt mij er al weer van om een digitale game aan te schaffen. Dit geldt niet voor de (kleinere) indie games.

avatar van Grovonion
Ik snap je kritiek, zelf heb ik daar minder last van, ik start de download gewoon niet met de verwachting direct te kunnen spelen, en laat het desnoods gedurende de dacht binnensijpelen.

avatar van Hadouken
Mijn Tomb Raider application data van 14GB staat al uren lang op 66 uur te gaan en de Driveclub update file van 10GB op 17 uur te gaan. Zooo 1998

avatar van Grovonion
Dat zuigt, lijkt me echte meer een probleem van sony te zijn dan limiet in data-bandbreedte.

Die downloadsnelheid van ps4 kan echt niet anno 2015.. Gelukkig koop ik nooit digitale games.

avatar van Sinner
Nee qua downloadsnelheid (en ook qua overzichtelijkheid) is PSN zwaar kut. Heb gisteren ook dik een uur zitten wachten vooraleer ik Dark Souls 2 kon proberen op PS3. En het aantal vrienden dat die dag gefrustreerd het balkje zat aan te gapen voor Arkham Knight was ook niet misselijk.

Op dat vlak hinken ze bij Sony wel zwaar achterop tov Microsoft. Of zelfs Nintendo. Gelukkig zit het dan wel weer snor wat het online gamen betreft.

avatar van Hadouken
Maar voortaan wordt het van te voren plannen dus. Had gehoopt op mijn vrije dag even Driveclub te kunnen proberen. Vanochtend aangezet, maar gaat hem niet meer worden dus


All Seeing Fish
Troep, je zou onderhand Little Big Planet 3 verwachten.

Remi
Ja, jammer hoor. Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken, maar ik vind de gratis PS+ games wel magertjes hoor.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:49 uur

geplaatst: vandaag om 17:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.