Platforms / PlayStation / Playstation Plus
zoeken in:
0
Winkelwagentje (moderator)
geplaatst: 24 juni 2010, 10:37 uur
Aanstaande woensdag (29 juni) wordt Playstation Plus gelanceerd. Voor diegene die nog niet weten wat Playstation Plus precies inhoud: link. Wat vinden jullie van deze service en gaan jullie het pakket aanschaffen?
De inhoud van de eerste twee maanden is inmiddels bekend:
Ik zit er zelf wel over te denken om het te doen. Ik was eerste een beetje sceptisch over het feit dat je toegang tot alle 'gratis games' verliest wanneer je abonnement afloopt, maar de prijs is toch wel erg aantrekkelijk.
Ik ga het even aankijken om te zien wat er maandelijks wordt aangeboden. Aangezien ik regelmatig iets uit de store koop is het misschien niet altijd even aantrekkelijk voor mij.
De inhoud van de eerste twee maanden is inmiddels bekend:
Month 1: June 29th – August 3rd
* Intro offer: LBP (standard edition)
* PSN PS3: Wipeout HD
* minis:
o Field Runners
o Age of Zombies
* PSone: Destruction Derby
* Full Game Trial:
o Shatter
o Savage Moon
* Discounts:
o LBP God of War Pack – 50%
o LBP: LocoRoco costume pack – 50%
o Gravity Crash – 20%
o Fat Princess DLC – 20%
* Premium Game Element: KillZone 2: Steel & Titanium DLC
* Push demo:
o ModNation Racers
o Heavy Rain
* Dynamic Themes:
o LBP Theme
o SCEE produced: PlayStation “Game Is Just The Start” Dynamic Theme
* 2 x Fat Princess Premium Avatars
Month 2: August 4th – September 1st
* PSN PS3: Zen Pinball
* minis:
o Blast-Off
o Alien Zombie Death
* PSone: Medievil
* Full Game Trial:
o inFamous
o Mushroom Wars
* Discounts:
o Zen Pinball Earth Defence Table – 20%
o Warhawk Triple Combo Pack – 50%
o Super Stardust HD – 20%
o WipeOutHD Fury – 20%
* Premium Game Elements: Motorstorm Pacific Rift: Adrenaline Pack
* Push Demo:
o Flower
o Pixel Junk Shooter
* Themes:
o “SCEE produced: PlayStation Plus Dynamic Theme
o Heavy Rain Crime Scene Theme
* 2 x Heavy Rain Avatars (Bird and Butterfly)
* Intro offer: LBP (standard edition)
* PSN PS3: Wipeout HD
* minis:
o Field Runners
o Age of Zombies
* PSone: Destruction Derby
* Full Game Trial:
o Shatter
o Savage Moon
* Discounts:
o LBP God of War Pack – 50%
o LBP: LocoRoco costume pack – 50%
o Gravity Crash – 20%
o Fat Princess DLC – 20%
* Premium Game Element: KillZone 2: Steel & Titanium DLC
* Push demo:
o ModNation Racers
o Heavy Rain
* Dynamic Themes:
o LBP Theme
o SCEE produced: PlayStation “Game Is Just The Start” Dynamic Theme
* 2 x Fat Princess Premium Avatars
Month 2: August 4th – September 1st
* PSN PS3: Zen Pinball
* minis:
o Blast-Off
o Alien Zombie Death
* PSone: Medievil
* Full Game Trial:
o inFamous
o Mushroom Wars
* Discounts:
o Zen Pinball Earth Defence Table – 20%
o Warhawk Triple Combo Pack – 50%
o Super Stardust HD – 20%
o WipeOutHD Fury – 20%
* Premium Game Elements: Motorstorm Pacific Rift: Adrenaline Pack
* Push Demo:
o Flower
o Pixel Junk Shooter
* Themes:
o “SCEE produced: PlayStation Plus Dynamic Theme
o Heavy Rain Crime Scene Theme
* 2 x Heavy Rain Avatars (Bird and Butterfly)
Ik zit er zelf wel over te denken om het te doen. Ik was eerste een beetje sceptisch over het feit dat je toegang tot alle 'gratis games' verliest wanneer je abonnement afloopt, maar de prijs is toch wel erg aantrekkelijk.
Ik ga het even aankijken om te zien wat er maandelijks wordt aangeboden. Aangezien ik regelmatig iets uit de store koop is het misschien niet altijd even aantrekkelijk voor mij.
0
geplaatst: 24 juni 2010, 10:49 uur
Wat houdt dat percentage in achter die games? Vooralsnog wordt ik er niet warm of koud van.
0
geplaatst: 24 juni 2010, 12:18 uur
Ik denk dat dat het kortingspercentage is.
Anyway, daar staat echt een hoop bagger tussen. Ik zit echt niet te wachten op gratis themes, avatars en andere oude troep...
Anyway, daar staat echt een hoop bagger tussen. Ik zit echt niet te wachten op gratis themes, avatars en andere oude troep...
0
kiriyama
geplaatst: 24 juni 2010, 12:53 uur
50 euro vind ik nog heel wat. Ik moet er nog even over na gaan denken. Vooral omdat je alles kwijtraakt als je je lidmaatschap niet verlengd. Zoals Tsjo-Wi zegt staat er verder ook een hoop bagger tussen en spellen die ik al heb.
0
geplaatst: 24 juni 2010, 13:20 uur
Niet boeiend, leuk voor mensen die geld teveel hebben of graag geld uitgeven. Bèta's en eerder demo's spelen trekt me ook niet.
Zolang ze maar van gratis online spelen afblijven.
Zolang ze maar van gratis online spelen afblijven.
0
geplaatst: 24 juni 2010, 13:34 uur
Grote onzin om hier 50 euro voor te dokken. Zit haast alleen maar crap tussen, en demo's speel ik wel wat later maakt mij niet uit.
0
geplaatst: 24 juni 2010, 23:14 uur
Wat een klote spellen(ze zeggen me allemaal niks dus dan trekt het niet,waar zijn de bekende namen?) en dan 50 euro dokken.
Ik koop liever een playstation 3 dan.
0
kiriyama
geplaatst: 25 juni 2010, 11:35 uur
Leidenaar187 schreef:
Wat een klote spellen(ze zeggen me allemaal niks dus dan trekt het niet,waar zijn de bekende namen?) en dan 50 euro dokken.
Zonder PS3 heb je er ook weinig aan.
0
geplaatst: 12 september 2012, 20:27 uur
In Platforms > PlayStation > Playstation +:
Op dit moment is er de aanbieding een jaar lang Playstation Plus voor €37,50. Nu zat ik dus door mijn vriendenlijst te scrollen en zag dat Winkelwagentje de enige is die het heeft. Vond het een beetje vreemd, aangezien er zo'n tien games op staan die gewoon gratis te krijgen zijn met Plus. Ze zijn niet allemaal mijn smaak, maar dat kan toch niet voor iedereen gelden? Ik twijfel namelijk om het toch maar aan te schaffen. Hoe kijken jullie tegen Plus aan?
En mijn vraag, indirect aan Winkelwagentje ook: Van welke Plus acties hebben jullie geprofiteerd en is echt de moeite waard?
Op dit moment is er de aanbieding een jaar lang Playstation Plus voor €37,50. Nu zat ik dus door mijn vriendenlijst te scrollen en zag dat Winkelwagentje de enige is die het heeft. Vond het een beetje vreemd, aangezien er zo'n tien games op staan die gewoon gratis te krijgen zijn met Plus. Ze zijn niet allemaal mijn smaak, maar dat kan toch niet voor iedereen gelden? Ik twijfel namelijk om het toch maar aan te schaffen. Hoe kijken jullie tegen Plus aan?
En mijn vraag, indirect aan Winkelwagentje ook: Van welke Plus acties hebben jullie geprofiteerd en is echt de moeite waard?
0
geplaatst: 12 september 2012, 21:25 uur
Playstation Plus is afgelopen jaar wel flink verbeterd. Sinds een aantal maanden is er de Instant Game Collection, waarbij je tien games krijgt waarvan er iedere maand twee worden vervangen door een nieuwe game. Daarnaast worden er ook nog wel eens 'extraatjes' toegevoegd; zoals vorige maand Rock of Ages en deze maand Machinarium.
Het gaat mij allemaal iets te snel, want ik kan al die games op Playstation Plus niet meer bijhouden, hehe. Maar het voordeel is wel dat, van zodra ze eenmaal in je downloadlijst staan, je ze kunt blijven spelen zolang je abonnement loopt (ook nadat ze uit de Instant Game Collection zijn verdwenen).
Ik koop regelmatig wat uit de Playstation Store. Met exclusieve Plus kortingen verdien ik in principe al een groot deel van het abonnement terug. Dus als je regelmatig nieuwe games koopt is het, nu met deze tijdelijke discount, zeker de moeite waard.
Het gaat mij allemaal iets te snel, want ik kan al die games op Playstation Plus niet meer bijhouden, hehe. Maar het voordeel is wel dat, van zodra ze eenmaal in je downloadlijst staan, je ze kunt blijven spelen zolang je abonnement loopt (ook nadat ze uit de Instant Game Collection zijn verdwenen).
Ik koop regelmatig wat uit de Playstation Store. Met exclusieve Plus kortingen verdien ik in principe al een groot deel van het abonnement terug. Dus als je regelmatig nieuwe games koopt is het, nu met deze tijdelijke discount, zeker de moeite waard.
0
geplaatst: 12 september 2012, 21:37 uur
Ja denk dat ik het ook wel ga nemen. Maar is het niet 'verstandig' om alle instant games te downloaden (en vervolgens te verwijderen ivm wellicht harde schijf te vol) zodat ze in de downloadlijst blijven staan? Want stel dat ik over een maandje LittleBigPlanet 2 wil doen, maar al vervangen is door een andere game, dan kan ik hem nog wel in de downloadlijst selecteren?
0
geplaatst: 12 september 2012, 21:40 uur
Ja dat is wel verstandig, zodra de game in je downloadlijst staat kun je 'm altijd opnieuw downloaden.
0
geplaatst: 13 september 2012, 12:23 uur
Heb inmiddels een abonnement genomen, op het moment even het een en ander aan het binnenhalen. Wel vreemd dat er €34,98 van mijn creditcard is afgeschreven, maar goed, als het minder is...
Toevallig ook last van lege vlakken in het PSN Plus gedeelte? Bij Instant Game Collection staat op plek 10/10 bij mij bijvoorbeeld niks. Er staan maar 9 games dus.
Toevallig ook last van lege vlakken in het PSN Plus gedeelte? Bij Instant Game Collection staat op plek 10/10 bij mij bijvoorbeeld niks. Er staan maar 9 games dus.
0
geplaatst: 13 september 2012, 19:20 uur
Las op het blog dat er wat probleempjes waren met de Store en de weergave van sommige games. Staat bij mij ook niks, volgens mij hoort daar Motorstorm Apocalypse te staan; maar goed die kan je elders in de store ook wel terug vinden.
0
geplaatst: 13 september 2012, 19:31 uur
Dat wel, maar ik heb het bij andere secties dus ook. Freebies of Exclusives geloof ik moeten er 24 zijn, maar zijn toch een aantal gaten. Maar goed, er wordt vast aan gewerkt dus.
Zag net dat ik helaas net een dag te laat ben met Outland. Die was gisteren nog gratis voor Plus en nu opeens weer €9,99. Bummer.
Zag net dat ik helaas net een dag te laat ben met Outland. Die was gisteren nog gratis voor Plus en nu opeens weer €9,99. Bummer.
0
geplaatst: 13 september 2012, 19:40 uur
Oh da's balen van Outland. Lekkere timing dan, midden in die kortingsactie. Het zou op zich wel kunnen; die game zit er al vanaf het begin af aan bij. Maar ik dacht dat 'ie pas later in de maand vervangen zou worden door Double Dragon Neon...
0
geplaatst: 13 september 2012, 19:48 uur
Oh dan zal Neon volgende week wel komen. In de US store is de demo er al, maar ben er niet echt over te spreken helaas.
0
geplaatst: 22 september 2012, 20:16 uur
Je hebt trouwens ook 1GB online opslagruimte met Plus voor savegames en dergelijke. Maar dat is niet meer bereikbaar wanneer je je abonnement stop zet neem ik aan? En wat als het PSN er weer uit ligt/gehackt is? Toch een beetje riskant lijkt me.
0
geplaatst: 22 september 2012, 23:13 uur
Het is volgens mij meer een back-up service, want je saves worden als het goed is altijd gewoon lokaal opgeslagen en op een vaste tijd gesynct met de server.
Volgende week trouwens Starhawk voor plus.
0
geplaatst: 23 september 2012, 00:58 uur
Winkelwagentje schreef:
Volledig gratis als je plus hebt? Volgende week trouwens Starhawk voor plus.
0
geplaatst: 23 september 2012, 10:31 uur
Ja, overigens wel alleen de singleplayer campagne.
0
geplaatst: 2 oktober 2012, 17:50 uur
Playstation Plus content voor oktober:
3 oktober - Hell Yeah! Wrath of the Dead Rabbit
10 oktober - Bulletstorm
10 oktober - Resident Evil 5: Gold Edition (incl alle DLC)
Mooie maand weer. Niet zo erg dat ik Bulletstorm al heb, want ik kom toch al tijd tekort voor al die PS Plus games. Vanaf november komen er ook Playstation Vita spellen in de Instant Game Collection, ben benieuwd welke ze gaan aanbieden.
3 oktober - Hell Yeah! Wrath of the Dead Rabbit
10 oktober - Bulletstorm
10 oktober - Resident Evil 5: Gold Edition (incl alle DLC)
Mooie maand weer. Niet zo erg dat ik Bulletstorm al heb, want ik kom toch al tijd tekort voor al die PS Plus games. Vanaf november komen er ook Playstation Vita spellen in de Instant Game Collection, ben benieuwd welke ze gaan aanbieden.
0
geplaatst: 5 december 2012, 19:05 uur
Deze maand onder andere Vanquish en Arkham City gratis en voor niks voor Plus-members. Heb ze alleen allebei al
0
geplaatst: 7 december 2012, 23:48 uur
Mooie line-up weer. Plus wordt met de maand beter. Ook nog Limbo deze maand en voor de Vita Mortal Kombat en Knytt Underground.
0
geplaatst: 22 maart 2013, 14:54 uur
PlayStation Plus is wel good value. Bij een jaar-abbo krijg je nu trouwens drie maanden extra (tot en met 10 april). Goed moment om eventueel te verlengen dus.
Deze maand Mass Effect 3 en DOA 5. Komende maand o.a. Okami HD, The Cave, LOTR: War in the North en Zero Escape voor nop!
Deze maand Mass Effect 3 en DOA 5. Komende maand o.a. Okami HD, The Cave, LOTR: War in the North en Zero Escape voor nop!
0
geplaatst: 22 maart 2013, 16:48 uur
Op zich wel een goed aanbieding, ik ben er alleen niet zo happig op om gelijk zoveel geld voor een jaarabo neer te leggen. Ik hou het gewoon steeds bij 90 dagen.
Ik kijk wel uit naar Okami en Thomas Was Alone schijnt ook wel interessant te zijn.
Ik kijk wel uit naar Okami en Thomas Was Alone schijnt ook wel interessant te zijn.
0
Game0fiel
geplaatst: 13 juli 2013, 21:45 uur
Ik heb zojuist 90 dagen Playstation Plus genomen maar weet niet precies wat nou de regels zijn !
Voorbeeld: Ik heb X-Com en Battlefield 3 gedownload zijn deze nou alleen deze maand geldig, kan ik deze games blijven spelen zolang ik een Playstation Plus abonnement heb, of kan ik deze games voor altijd blijven spelen op mijn Playstation 3 ?
Voorbeeld: Ik heb X-Com en Battlefield 3 gedownload zijn deze nou alleen deze maand geldig, kan ik deze games blijven spelen zolang ik een Playstation Plus abonnement heb, of kan ik deze games voor altijd blijven spelen op mijn Playstation 3 ?
0
kiriyama
geplaatst: 13 juli 2013, 22:34 uur
Alles wat je gratis download kan je alleen gebruiken zolang je een Plus abonnement hebt. Alles wat je met korting koopt hou je wel gewoon altijd.
0
geplaatst: 20 juli 2013, 12:20 uur
Playstation Plus wordt steeds beter! Sony heeft voor volgende maand de volgende games aangekondigd:
Mogen we verwachten in de PS Plus-catalogus:
31 juli: Need for Speed: Most Wanted
31 juli: Mafia 2
31 juli: Spec Ops: The Line
31 juli: Lego Lord of the Rings
31 juli: When Vikings Attack!
Verdwijnen uit de PS Plus-catalogus:
31 juli: Battlefield 3
31 juli: Catherine
31 juli: Malicious
31 juli: Ninja Gaiden Sigma Plus
31 juli: Unit 13
Bron
Ik heb er zelf nog geen seconde spijt van gehad en ik heb het gevoel dat Sony er alleen maar mee vooruit is gegaan en zeker als je kijkt wat je allemaal terugkrijgt aan games.
Mogen we verwachten in de PS Plus-catalogus:
31 juli: Need for Speed: Most Wanted
31 juli: Mafia 2
31 juli: Spec Ops: The Line
31 juli: Lego Lord of the Rings
31 juli: When Vikings Attack!
Verdwijnen uit de PS Plus-catalogus:
31 juli: Battlefield 3
31 juli: Catherine
31 juli: Malicious
31 juli: Ninja Gaiden Sigma Plus
31 juli: Unit 13
Bron
Ik heb er zelf nog geen seconde spijt van gehad en ik heb het gevoel dat Sony er alleen maar mee vooruit is gegaan en zeker als je kijkt wat je allemaal terugkrijgt aan games.
* denotes required fields.