menu

Platforms / PlayStation / Playstation Plus

zoeken in:
Remi
Playstation Plus voor november

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=-cQ0jzbSdsE

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat GamesMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe GamesMeter met je privacy omgaat.

Worms Battlegrounds (PS4)
Bound (PS4)
That's You (PS4 Bonus)

R-Type Dimensions (PS3)
Rag Doll Kung Fu – Fists of Plastic (PS3)

Dungeon Punks (PS4 & Vita)
Broken Sword 5: The Serpent's Curse - Episode 1 & 2 (PS4 & Vita)

Playstation Plus voor Februari 2018

https://www.youtube.com/watch?v=AQDEAcnVXuo

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat GamesMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe GamesMeter met je privacy omgaat.

RiME - PS4
Knack - PS4
Spelunker HD - PS3
Mugen Souls Z - PS3
Exile's End - PSVita
Grand Kingdom - PS4/PSV

Winkelwagentje (moderator)
Leuke maand - met RiME nog eens een game die hoog op mijn wannahaves lijstje staat en ik zeker ook ga spelen!

Mugen Souls ook wel benieuwd naar.

Mugen Souls Z wel te verstaan Rime is ook een spel dat ik al langer op de radar had.

Blijkbaar is de vita versie van Exile's End wel niet om over naar huis te schrijven... Ook Spelunker HD kreeg maar matige kritieken, en dat terwijl Spelunker toch een bekende naam is, dacht ik?

Grovonion schreef:
en dat terwijl Spelunker toch een bekende naam is

...hangt van je leeftijd af

Ik had het indertijd in ieder geval nog op de c64. (wellicht nog altijd overigens. Ergens in die oude doos vol oude tapes. Weet enkel niet meer of ik het origineel had, op een covertape van een of ander magazine, of op zo'n gepirateerde tape met turbo-loader).

PlayStation Plus games voor maart:

https://www.youtube.com/watch?v=ERN1sg1JADI

Incoming:
- Bloodborne (PS4)
- Ratchet & Clank (PS4)
- Legend of Kay: Anniversary (PS3)
- Mighty No. 9 (PS3 and PS4)
- Claire: Extended Cut (PS Vita and PS4)
- Bombing Busters (PS Vita and PS4)

*welp* wat een update. Ratchet & clank en Bloodborne allebei hoog op mijn wannehaves-lijstje. En allebei nog niet gespeeld. En ondanks de zware kritiek toch ook benieuwd naar Kickstarter-legende Mighty No. 9.

Vanaf maart volgend jaar overigens geen Vita en PS3 games meer via Plus. Op zich begrijpelijk, maar jammer. Nog veel spellen uit de PS3 catalogus die ik graag nog eens op Plus had gezien.

kiriyama
Wow! Beste update in maanden!!! Misschien zelfs wel jaren. Iedereen die Bloodborne en R&C nog niet heeft gespeeld moet die zeker binnenhalen deze maand.

'Bloodborne' wil ik al heel lang spelen, maar toch steeds huiverig om 'm aan te schaffen. Nu komt het er dan eindelijk van!

Winkelwagentje schreef:
Vanaf maart volgend jaar overigens geen Vita en PS3 games meer via Plus. Op zich begrijpelijk, maar jammer. Nog veel spellen uit de PS3 catalogus die ik graag nog eens op Plus had gezien.
Ik was hier aanvankelijk best pissig over, en snap ook niet wat het probleem hier is voor sony. Maar mijn 64GB kaart op de vita is bijna vol, dus toch zo erg niet

Grovonion schreef:
Ik was hier aanvankelijk best pissig over, en snap ook niet wat het probleem hier is voor sony. Maar mijn 64GB kaart op de vita is bijna vol, dus toch zo erg niet

Erh. Ik denk dat het na dik een jaar of 10-12 voor de ene console (PS3) en een jaar of 7-8 voor de ander (PS Vita) toch echt wel eens tijd werd voor die dingen uit te faseren. Lijkt me dat het op een gegeven moment ook best moeilijk wordt om iets weg te geven dat niet al voorbijgekomen is of nog te nieuw is of op het punt staat een re-master of iets dergelijks te krijgen. Zo ging of gaat het bij de Wii Virtual Store toch ook? En die geven geeneens iets weg.

Zeker in het geval van de PS3 koop je de games letterlijk voor een appel en een ei.

Ik zie Xbox Gold vroeg of laat ook echt wel stoppen met de 360 games weg te geven. Then again - mss ook niet aangezien ze bij Microsoft wel wat beter omgaan met het hele backward catalogue gedoe.

Ikzelf ben bijzonder positief over PSPlus wegens de vele gratis games en kortingen waar ik menig gebruik van heb gemaakt. Vind 60 euro niets tegenover de hoeveelheid games die je ervoor terugkrijgt. Voor alleen al aangename verrassingen als King’s Quest en Broken Age ben ik blij om nog PSplus lid te zijn en ik hoop vaker aangenaam verrast te worden in de toekomst. Ik zal eerlijk zeggen dat ik niet eens wist dat het nodig was PSplus te hebben om online te kunnen gamen. Ik koos het voor de games en kortingen, waar ik genoeg aan had.

Games die ik heb gedownload, tot het einde heb gespeeld en zijn bevallen:
- King’s Quest Chapter 1
- Broforce
- Broken Age
- That’s You
- Rocket League
- Titan Souls
- Disc Jam
- Child of Light
- Color Guardians
- Gone Home
- Journey
Verder zag ik dat Prince of Persia: Forgotten Sands, Until Dawn, Life is Strange en Telltale’s Batman ook downloadbaar waren op een bepaald punt, al had ik deze reeds in bezit.

Niet aan toegekomen, maar wil ik eens voor klaarzitten:
- Metal Gear Solid 5
- Deus Ex: Human Devided
- Everybody’s gone to Rapture
- Bloodborne
- Rime

Gespeeld, positieve eerste indruk, maar ivm andere games die prioriteit hadden niet verder gedaan:
- Day of the Tentacle remastered.
- Deadly Towers of Monsters
- Resident Evil remaster
- Knack
- Ratched and Clank.
- Infamous: Second Son
- Bound
- Tokyo Jungle
- Book of Unwritten Tales 2
- Hue
- Tales of the Borderlands
- Tearaway Unfolded
- Hatoful Boyfriend en Mighty Number 9 (meer uit nieuwsgierigheid dan vanwege de kwaliteit van de games, moet ik toegeven).
- Lumo
- Yakuza 5
- Furi
- Not a hero
- Invisible Inc

Ik ben kwijt wat ik allemaal met korting heb gekocht. O.a. Evil Within 2, Heavy Rain en de PS4 remaster van DMC. Heeft mij financieel in ieder geval veel gescheeld en ben blij geweest al deze verschillende games te hebben kunnen proberen, die ik waarschijnlijk niet zou hebben opgepakt zonder.

Cool idee, zal ook eens een PS+ lijst proberen te maken, een van dees eeuw.

Sinner schreef:
(quote)

Erh.
Lees het nu pas : Maart volgend jaar, ok, nog 12 maanden te gaan dus. Da's iets anders.

En ter volledigheid de PS-Plus games van April 2018:

https://www.youtube.com/watch?v=Io5460f2d3Y

Mad Max (2015) PS4
TrackMania Turbo (2016) Ps4
In Space We Brawl (2014) Ps3
Toy Home (2007) PS3
99 Vidas PS Vita
Q*Bert Rebooted PS Vita

Volgens het formaat dat Fonzzz002 heeft gebruikt:
(mix van PS3, PS4 en PSVita games)

- Rocket League
- Everybody's Gone to the Rapture
- Gone Home
- Table Top Racing: World Tour
- The Unfinished Swan
- Actual Sunlight
- Kickbeat
- Letter Quest Remastered
- The Swapper
- VVVVVV

- Beyond Good & Evil HD
- Gauntlet: Slayer Edition
- Helldivers
- Hue
- Three Fourths Home: Extended edition
- Titan Attacks!
- This War of Mine: The Little Ones

Gespeeld, maar om een of andere reden niet veel tijd in gestopt:

Rain
Under Night In-Birth Exe: Late
Alienation
Broforce
Futuridium EP Deluxe
Injustice: Gods Among us
LittleBigPlanet 3
Lovers in a Dangerous Spacetime
Magicka 2
MouseCraft
Ninja Senki DX
Nom Nom: Galaxy
Not A Hero
Olliolli 2: Welcome to Olliwood
Race the Sun
Rogue Legacy
Secret Ponchos
Switch Galaxy Ultra
Teslagrad
Titan Attacks!
Transistor
Walking Dead, Season 2, The
Worms: Battlegrounds
Azkend 2: The World Beneath
Downwell
Final Horizon
Geometry Wars 3: Dimensions Evolved
Hohokum
Kick & Fennick
Lemmings Touch
Monsterbag
Murasaki Baby
Severed
Super Exploding Zoo!
TorqueL
WE ARE DOOMED
Woah Dave!

Ik dacht dit gaat een heel treurig lijstje worden wat betreft die ik tot het einde gespeeld heb, maar dat valt me nog goed mee.

Goed om dit lijstje nog eens door te lopen. Kwam toch een aantal games tegen die toch snel nog eens moet gaan checken (Metal Gear Rising en Sleeping Dogs). Hopelijk ben ik ook zo alert geweest om ze aan mijn bibliotheek toe te voegen.

- Alienation
- Ultratron
- Rocket League
- Metal Gear Solid V: Ground Zeroes
- Papo & Yo
- Titan Attacks!
- Pix the Cat
- Proteus
- Resogun
- Remember Me
- MotorStorm: RC
- Coconut Dodge: Revitalised
- Thomas Was Alone
- Dead or Alive 5
- Tales from Space: Mutant Blobs Attack
- Hell Yeah! Wrath of the Dead Rabbit
- Chime Super Deluxe
- Magic Orbz
- Shank 2

- Bloodborne
- Ratchet & Clank
- Mugen Souls Z
- Bound
- RIGS: Mechanized Combat League
- Not a Hero
- Amnesia: Memories
- Frozen Synapse Prime
- Metro: Last Light
- Metal Gear Rising: Revengeance
- Sleeping Dogs

Gespeeld, maar om een of andere reden niet veel tijd in gestopt:

- Mad Max (op dit moment aan nog aan t spelen)
- TrackMania Turbo
- RiME
- Sky Force Anniversary
- We Are Doomed
- Infamous Second Son
- Downwell
- Neon Chrome
- Laser Disco Defenders
- Severed
- Titan Souls
- Letter Quest Remastered
- Tricky Towers
- Furi
- Savage Moon
- Galak-Z: The Dimensional
- Nova-111
- Hardware: Rivals
- Magicka 2
- Xeodrifter
- Rain
- Driveclub: PlayStation Plus Edition
- Futuridium EP Deluxe
- Race the Sun
- Ether One
- OlliOlli2: Welcome to Olliwood
- Hohokum
- Transistor
- Woah Dave!
- DuckTales: Remastered
- Infamous: First Light
- Joe Danger
- Fez
- Metrico
- Doki-Doki Universe
- Stick It to the Man!
- New Little King's Story
- Urban Trial Freestyle
- Shadow of the Colossus
- Sine Mora
- Malicious
- Puddle
- Joe Danger 2: The Movie
- Jet Set Radio
- Big Sky Infinity
- Vanquish (geef ik graag nog eens een tweede kans!)
- Limbo
- Chronovolt
- Ratchet & Clank: All 4 One
- Double Dragon Neon
- Scott Pilgrim vs. the World: The Game
- Retro/Grade
- Rock of Ages
- MotorStorm: Apocalypse
- Oddworld: Stranger's Wrath HD
- Outland
- Renegade Ops
- Mushroom Wars
- The 2D Adventures of Rotating Octopus Character
- Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars
- Comix Zone
- Comet Crash
- Costume Quest
- Voodoo Dice

De komende PS-Plus games van Mei 2018:

https://www.youtube.com/watch?v=1HpVLZ8BsBc

Beyond: Two Souls (PS4)
Rayman Legends (PS4)
Risen 3: Titan Lords (PS3)
Eat Them! (PS3)
King Oddball (PS Vita, PS3, Ps4)
Furmins (PS Vita)

De Playstation Plus bonanza van juni

Squall Lionheart Time to make coffee and play games

https://www.youtube.com/watch?v=SfYZW85LXuo

XCOM 2 (PS4)
Trials Fusion (PS4)
Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier (PS3)
Zombie Driver HD (PS3)
Squares (Vita)
Atomic Ninjas (Vita)

Best een aardige update. XCOM 2 wil ik wel checken. De eerste heb ik hier nog liggen voor de PS3 en amper gespeeld, maar dat mag geen excuus zijn. En mijn koffiemachine is er klaar voor.

Ghost Recon: Future Soldier haal ik ook wel binnen. En met Squares nog eens een Vita puzzle game die ik niet gespeeld heb. Eens zien hoe goed mij reflexen nog zijn.

Winkelwagentje schreef:
Ghost Recon: Future Soldier

Heb ik op de Xbox 360. Ziet er nog altijd erg goed uit. Een van de betere militaire tactische shooters (of hoe je het genre ook graag wil noemen).

Sinner schreef:
(quote)

Heb ik op de Xbox 360. Ziet er nog altijd erg goed uit. Een van de betere militaire tactische shooters (of hoe je het genre ook graag wil noemen).

Zeker een titel die ik als gold had willen zien, ik heb zowel de PC als de PS3 uitgespeeld.
Aangezien de laatste Ghost Recon niet mijn ding is, zou ik graag de 360 ook willen uitspelen.

De DLC heb ik nooit gespeeld, ik vraag me af of ik deze wel nog kan downloaden in de Microsoft Store.

https://www.youtube.com/watch?v=yCcec2xU_ig

Destiny 2 voor PS Plus. Nice.

Winkelwagentje schreef:
[Destiny 2 voor PS Plus. Nice.

Eh oeps. Ik heb hem nou al een maand of 2 voor PC maar vanwege de zomer nog altijd niet gespeeld. Net zoals Conan Exiles. Tijd voor een heel klote herfst.

Winkelwagentje schreef:
(embed)

Ik zag dat Q.U.B.E. en een 20 year edition van Another World ook downloadbaar worden. QUBE en GoW3 zijn toevallig games die ik nog wou aanschaffen. Is mooi meegenomen!

Winkelwagentje schreef:

Laatste strohalm om de game nog aan de man te brengen.

December update

https://www.youtube.com/watch?v=29kh9BzJozI

Onrush (PS4)
SOMA (PS4)
Steredenn (PS3)
Steins;Gate (PS3)
Iconoclasts (PS4 + Vita)
Papers, Please (Vita)

Mooie update weer. Onrush nu al free via Plus *ouch*, das amper een half jaar na de release. Maar heb al eens zitten twijfelen om m aan te schaffen. SOMA en Papers, Please stonden ook op m'n wishlist. Vooral zeer benieuwd naar die laatste.

geplaatst:

https://www.youtube.com/watch?v=cR5XglTvVtE

De Plus games voor Juli zijn bekend. Pro Evolution Soccer 2019 en Horizon Chase Turbo.

Veel 'ge-mier' weer op 't PS Blog en andere social media over de keuze van de games. Is natuurlijk al jaren zo. Maar sinds de PS3 en Vita uit het PS Plus aanbod zijn verdwenen is het wel extreem!

Even los van nog maar 2 games per maand ben ik zelf niet eens ontevreden met het aanbod voor juli. Maar ik begrijp best dat sport games in het algemeen lastige crowdpleasers zijn...

PES al jaren niet meer gespeeld - even los van zo eens een potje. Sinds PES 3 (blinde aankoop na een overweldigende review in een games magazine, haha) tot aan PES 2010 ieder jaar gehaald en ook super veel gespeeld. Dus ben best benieuwd naar PES 2019. Een voetbalgame is ook nog wel iets dat er in gaat op een warme zomeravond.

Horizon Chase ziet er ook erg vermakelijk uit. Toch veelal goede dingen over gehoord. Dus dat zijn twee games die ik in juli zeker eens ga uitproberen.

geplaatst:
Detroit: Become Human and Horizon Chase Turbo are your PlayStation Plus games for July - blog.eu.playstation.com

Natuurlijk. Ik was net enthousiast over PES, hebben ze 'm last minute geswapped voor Detroit: Become Human. Met dank aan de tienduizend klagers op het Blog en elders ...

Mijn PES hiatus duurt zo nog iets langer.
You aint kickin' no ball son!

geplaatst:
Spijtig, PES had ik nog niet, D:BH natuurlijk wel. Tenminste een goede arcade racer, ook al heb ik die al redelijk veel op switch gespeeld.

geplaatst:
Best vaag hoe dit allemaal is verlopen, vooral omdat 'Pro Evo' zonder enige waarschuwing vooraf is gewisseld. En dat net voordat de nieuwe Plus games online zouden worden gezet. Waarschijnlijk heeft het iets te maken met de rechten en/of deed Konami moeilijk. Overigens heeft de 2014 versie nog in de Plus update van maart 2014 gezeten.

centurion81 (moderator)

https://www.youtube.com/watch?v=JPsAJlGv2Fw

Darksiders is not for me, Arkham Knight lijkt me het proberen wel waard!

Gast
geplaatst: vandaag om 00:13 uur

geplaatst: vandaag om 00:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.