menu

Platforms / PlayStation / Verandering in PS3/PS4

zoeken in:
blackhawk500
284 schreef:
(quote)


Een bieropener

Een opening voor in te schijten en pissen enzo. Zo hoef je nooit meer snel naar de wc te lopen, als je online aant gamen bent.

avatar van jellecomicgek72
blackhawk500 schreef:
(quote)

Een opening voor in te schijten en pissen enzo. Zo hoef je nooit meer snel naar de wc te lopen, als je online aant gamen bent.


Tijdens het gamen je hele ps3 vol pissen en schijten.

blackhawk500
Haha.

avatar van jirachi04
Ik las net ergens dat Crytek wou dat de PS4 8GB RAM krijgt.

avatar van jellecomicgek72
PS4 duurt nog jaren man.

avatar van jirachi04
2014-2015 , hé?:)
En nee , ik heb nog geen jaar de ps3. Een ps4 zou mij te snel zijn.

avatar van Rujar
Dan vind ik tot nu toe PS3 echt zo een overgangmodel. De echte memorabele games heb ik nog niet gezien. De meerwaarde om een PS in huis te hebben is er niet.

avatar van Rujar
wo2-freak schreef:

Sneller en betere graphics ligt volgens mij aan de games die voor de ''PS4'' uit zullen komen, alleen de games die nu al voor de PS3 uitkomen hebben soms al de hoogste resolutie en beter zul je het de komende jaren niet krijgen. Je hebt het dus grotendeels al.


Ik denk dat de PS4 dan wel quad HD resolutie gaat ondersteunen. Heb je dan straks wel weer een quad HD TV nodig. ... oh nee gaat je nog meer centjes kosten.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:50 uur

geplaatst: vandaag om 16:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.