menu

Platforms / PlayStation / PS2 controller op PS3

zoeken in:

avatar van Tsjo-Wi
Nee lijkt me niet. PS2 controllers hebben geen usb-aansluiting. En waarom zou je dat ook willen?

Omdat ik geen 50 euro voor een PS3 controller ga neerleggen.

avatar van jaspertje3
Je hebt wel degelijk converters, check hier maar eens!

En ps3 controlers gaan niet lang mee. Ze springen af en toe zomaar kapot.

avatar van jellecomicgek72
Assume schreef:
En ps3 controlers gaan niet lang mee. Ze springen af en toe zomaar kapot.



avatar van Tsjo-Wi
Assume schreef:
En ps3 controlers gaan niet lang mee. Ze springen af en toe zomaar kapot.

hahaha grapjas.

avatar van Rujar
Ik heb in mij hele leven nog nooit een kapote controller gehad. Ooit een keer bij NES omdat het draad kapot ging door slijtage. Hoewel op de amiga heb ik er wel behoorlijk wat gesloopt

avatar van Tsjo-Wi
Ik ook niet. Alleen van een PSX controller was het snoer een keer half doorgebeten door het konijn van mijn zus, maar zelfs die deed het nog redelijk na wat geplak met tape

avatar van Hadouken
Tsjo-Wi schreef:
Ik ook niet. Alleen van een PSX controller was het snoer een keer half doorgebeten door het konijn van mijn zus, maar zelfs die deed het nog redelijk na wat geplak met tape


Had hetzelfde, maar dan met een SNES-controller en een cavia. Flink wat tape eromheen en je kon ook meteen zien welke controller 1 was als ze in de knoop zaten

avatar van pascal83
Die logic converter werkt redelijk, zorg (uiteraard) alleen dat je ps2 controller goed werkt. De converter kan wel lastig doen met een controller met een slechte aansluiting.

avatar van wiiplayer
Ik heb hem ook. Perfect oplossing

Gast
geplaatst: vandaag om 22:07 uur

geplaatst: vandaag om 22:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.