menu

Platforms / PlayStation / Psp Go

zoeken in:
joeri592
de nieuwe psp de psp go


(afbeelding)



wat vinden jullie ervan?? je kan er geen umd meer op spelen maar je kan alleen maar downloaden, de prijs word 250 euro wie gaat hem halen?? ik niet ik ben tevreden genoeg met de normale editie

Ik vind het er al een pak leuker uitzien, of ik nou een PSP ga kopen? Nee, daarvoor zijn er iets te weinig titels die mijn interesse wisten te wekken. Handhelds doen mij sowieso maar weinig.

avatar van jaspertje3
Geen Umd's meer? Dan ook geen nieuwe Psp voor mij. Mijn huidige Psp functioneerd goed genoeg.
Heb een hekel aan spellen downloaden.

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
Het feit dat een hoop mensen natuurlijk al een collectie UMD's hebben werd ook aangekaart op E3. Blijkbaar kan je 'UMD-games' downloaden door middel van een code. Zo blijft de keuze tussen een doosje en digitale distributie bestaan. Hoe dit precies in zijn werk gaat weet ik ook niet.

avatar van jellecomicgek72
Hij ziet er wel erg mooi uit moet ik zeggen. Maar om nou in een keer er een hele smak geld voor neer te leggen.Kun je hier ook nog films op kijken eigenlijk?

Hij ziet er erg tof uit en is ook platter dan de 'gewone' PSP geloof ik. Past ie beter in mn broekzak iig.

Maar ik zie t voordeel van games downloaden wel: geen gedoe met schijfjes meer, altijd al je spellen bij de hand, nix kwijtraken, etc etc.

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
Het heeft zeker zijn voordelen. De 'hoge prijzen' van PSP games op het Playstation Network zijn echter nadelig. Hierop worden spellen aangeboden voor de geadviseerde verkoopprijs (€ 30), terwijl de retailversies vaak al veel goedkoper zijn.

Aan 'download only' games zoals het recente Fate/unlimited codes hangt dan ook een relatief hoog prijskaartje.

avatar van Shinobi
250 Euro vind ik wel wat prijzig hoor, doe er 50 Euro bovenop en je hebt een nieuwe PS3. En sowieso ben ik niet echt van de portable consoles.

Ik ga 'm in ieder geval niet kopen.

avatar van Rujar
Gehoord dat een bepaalde winkelketen de PSP weigert te verkopen omdat ze voor de PSP geen games kunnen verkopen (dat dus alleen via internet gaat) Nu is het een eenmalige verkoop van het apparaat (winst 30 euro) that's it. Kan mij er wel iets bij voorstellen.

Ik kom net een filmpje tegen waar de PSP Go uitgepakt wordt: YouTube - Unboxing van de nieuwe PSPgo

Ziet er erg klein en compact uit...

blackhawk500
geen umd geen nieuwe psp

avatar van PoisonBoy
Mooi en beter

Ravnoss
Ik heb hem, maar vind het een waardeloos ding. Voor inmiddels de prijs van een PS3 heb je slechtere versie van de oude PSP. De verkoopcijfers spreken dan ook voor zichzelf, het apparaat wordt totaal niet verkocht.

avatar van youngtick
ik koop liever die oude psp. de psp go lijkt me heel onhandig en ziet er niet echt plezierig uit.
wie weet of ik ongelijk heb of niet maar voorzover ik het zie ga ik hem toch niet kopen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:52 uur

geplaatst: vandaag om 07:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.