menu

Platforms / PlayStation / PSN games

zoeken in:
avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
Ligt een beetje aan wat voor genre's je prefereert. Bikini DLC voor DOA kan ik je altijd aanraden.

De PixelJunk reeks is van een zeer behoorlijk niveau. Met name PixelJunk Eden, Monsters en Shooter 1 & 2 (tegenwoordig ook via Steam te krijgen).

Velocity Ultra is een hele toffe shoot'em up met een uniek puzzel element erin. De game ziet er op het eerste zich misschien niet heel spectaculair uit. Maar is enorm verslavend!
Gameplay trailer

Als ritmische Guitar Hero x Audiosurf -achtige gamepjes wel je ding zijn dan zou ik je Dyad kunnen aanraden. Erg sfeervol en eveneens enorm verslavend. Wel een hoge moeilijkheid.
Alleen het laatste level al maakt de game absoluut de moeite waard. Eén van de meest psychedelische ervaringen die ik ooit in een videogame heb gehad...
Gameplay trailer

Sound Shapes mag je absoluut niet missen. En is volgens mij - in tegenstelling tot de bovenstaande - nog een echte exclusive. Originele platformer waarbij de levels zijn ontworpen door bekende game designers en artiesten, zoals Beck, Deadmau5 en Superbrothers. De echte uitdaging zit 'm echter in de Death mode - waar je binnen een tijdslimiet een aantal muzieknoten moet verzamelen. Liefhebbers van Super Meat Boy zullen hier ongetwijfeld van smullen.
Gameplay trailer

Journey, Flower en The Unfinished Swan zijn natuurlijk ook PSN toppers.

avatar van Sinner
Oh nou genre maakt me niet zoveel uit. Ik ben helaas iemand die echt wel alles speelt. Pixeljunk moet ik inderdaad sowieso eens gaan proberen. Dat zijn van die games die ik altijd wel zie staan en terugkomen bij mensen maar echt nog nooit zelf gespeeld heb.


avatar van Tsjo-Wi
Als je ze nog niet gespeeld had zou ik gewoon voor de klassieke indie toppers gaan: Journey, Limbo, Flower, Braid etc. Stuk voor stuk pareltjes die weer eens een andere game ervaring opleveren.

avatar van Hadouken
Co-op beat em ups als Scott Pilgrim en Castle Crashers zijn ook zeker de moeite waard. Zijn er nog wel een paar maar daar kan ik even niet op komen.

Brengt me meteen bij het punt dat de downloadlist in de store nog steeds zo onoverzichtelijk als de pest is. Als je iets wilt terugvinden moet je een lijst van honderden dingen door scrollen.

avatar van Sinner
Hadouken schreef:
Brengt me meteen bij het punt dat de downloadlist in de store nog steeds zo onoverzichtelijk als de pest is. Als je iets wilt terugvinden moet je een lijst van honderden dingen door scrollen.


Dat is op de playstation inderdaad een beetje waar ik ook altijd tegenaan hink. Denk je 'ik ga eens een gamepje uitzoeken en downloaden' moet je eerst een half uur door die onoverzichtelijke lijst gaan scrollen. Hadden ze toch een beetje beter kunnen regelen.

Heeft er trouwens iemand Vandal Hearts Flames of Judgement gespeeld?

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Voor wie de oude storefront v/d ps store in de browser fijner vond is er nu een hack

Industrious PlayStation Fans Restore Old Web PS Store - Push Square - pushsquare.com

Gast
geplaatst: vandaag om 14:26 uur

geplaatst: vandaag om 14:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.