menu

Platforms / PlayStation / Playstation Trophies

zoeken in:
spelfreak
dinsdag mag ik mischien mijn ps3 bestellen met uncharted 2 en dirt 2 niet zeker maar toch kunnen jullie me helpen met een psn naam dit is wat ik al heb (ben nogal slecht in namen):

rmv_EpicGameWarrior_tmm (rmv_..._tmm zijn inetialen van familie kan ook in andere volgorde)
rmv_GameWarrio_tmm
rmc_EpicGamer_tmm

dit is mijn idee ongeveer maar eigenlijk wel wel stomme namen, dus help me aub met een betere naam

Mijn tweede platinum trofee heb ik pas gewonnen... En dat is die van Saw geworden!

Van de week overigens mijn zevende Platinum gehaald voor Need for Speed Hot Pursuit. Niet een al te moeilijke, er gaat alleen veel tijd in zitten.

Ik heb nog geen Platinum ,maar ik zit bij God of war 2 op de goede weg. Zou eigenlijk binnen 1 week al haalbaar voor me zijn , als ik de tijd heb.
Daarnaast zal ik nooit een platinum voor lbp2 krijgen , omdat ik niet zo creatief ben in levels creëren. Of gewoon een 'Get your trophies here'-level copiëren? XD Werkt echt wel bij anderen.

spelfreak
ik moet nog 1 bij ac2 voor platinum maar daarvoor moet ik de hele game opnieuw spelen-.-
hetis die dat je een guard van het gebouw moet aftrappen met flying machine pff

spelfreak schreef:
ik moet nog 1 bij ac2 voor platinum maar daarvoor moet ik de hele game opnieuw spelen-.-
hetis die dat je een guard van het gebouw moet aftrappen met flying machine pff

Ik had precies hetzelfde probleem. In plaats van opnieuw beginnen is het echter veel makkelijker om de DLC te kopen (Battle of Forli heet die geloof ik) voor een paar euro. Daar kun je vanaf zo'n toren onbeperkt met die vliegmachine vliegen over Forli. Zo heb ik hem ook gehaald
Overigens zijn die beide DLC pakketten wel de moeite waard, alleen een beetje kort.

spelfreak
Tsjo-Wi schreef:
(quote)

Ik had precies hetzelfde probleem. In plaats van opnieuw beginnen is het echter veel makkelijker om de DLC te kopen (Battle of Forli heet die geloof ik) voor een paar euro. Daar kun je vanaf zo'n toren onbeperkt met die vliegmachine vliegen over Forli. Zo heb ik hem ook gehaald
Overigens zijn die beide DLC pakketten wel de moeite waard, alleen een beetje kort.
ondertussen de trophie al te pakken gekregen en heb EINDELIJK mijn 1ste platinum trophie dus:) volgende ga ik proberen voor GoW en ga die dlc niet kopen heb er nu wel genoeg voor maar ga er ff 7,ff8 of ff9 van kopen ik weet alleen niet welke van de drie? ff8 trekt me wel het minst aan

Platinum? Pfew, wel erg moeilijk meestal. Zo ben ik nu al 35uren bezig aan Mass Effect 2, een spel waar het redelijk gemakkelijk is trophies te halen. Maar als ik bekijk wat ik alles moet doen om platinum te halen dan lijkt me dat zelfs bij dit spel onmogelijk. Ik zie het niet zitten alles 10-keer opnieuw te spelen.

Je kan mass effect 2 100% halen in 2 playthroughs (Heb ik gedaan). 1e keer op normal moeilijkheidsgraad en 2e keer op Insanity. Als je em op insanity hebt uitgespeeld heb je 't moeilijkste al gehad.

K heb nu 3 games 100%
- Mass Effect 2
- Call Of Duty MW2
- God of war III

Ik zag net dat het hoogste level wat te behalen is qua Trophies omhoog is gedaan. Eerst was level 50 (1%) het hoogst maar bepaalde users zaten daar al lang tegen aan. Er is nu zelf als iemand level 56.

Hakoom zeker?

spelfreak
En dan noemen ze mij no-life

Denk ook niet dat het maar 1 persoon is. Moet zeker wel een team zijn. Niemand kan zo no-life zijn.

spelfreak
nee is idd een grote groep

duck360 Heeft toegegeven dat ze een groep zijn, Hakoom is maar één persoon.

spelfreak
Shinobi schreef:
duck360 Heeft toegegeven dat ze een groep zijn, Hakoom is maar één persoon.
hakoom is zeker een groep -.-

WIE KAN MIJ HELPEN?
Ik ben bezig met het proberen de platinum te halen van Prince of persia Warrior within, en er is één trofee waarbij je alle artwork kisten moet vinden. Ik heb het spel bijna uitgespeeld en moet nog 1 artwork vinden maar krijg het niet voor elkaar.
prince of persia warrior within artwork locations [35-41].Part3 - YouTube de laatste die ik nog moet is bij: 8:25 maar op een of andere manier is die deur bij mij dicht en heb ik geen idee hoe ik daar naar binnen kan komen.
Iemand enig idee????????

In Platforms > PlayStation > Platinum trofeeën.:

Heb jij op jou PS3/PS4 al een platinum trofee gekregen? Bij welk spel en hoe moeilijk vond jij het om hem te halen?

Ik heb net op FIFA 15 mijn eerste platinum trofee gehaald. Ik geef het een 6/10 moeilijkheidsgraad omdat er toch wel 2 pittige trofeeën in zitten. Ik ben nu eigenlijk best wel happy haha!!

Hey Wlkownz, cool topic-idee, maar ik vrees dat er al een bestaat: achievements & trophies

Hoe doen ze dit eigenlijk? Kan je meerdere malen inloggen op een account?

spelfreak
Dat. En je kunt ook meerdere malen hetzelfde spel spelen. Aangezien PS3 region lock vrij is kunnen ze zowel de Europese, Amerikaanse en Japanse versie van eendezelfde spel spelen en 3x de trophies halen.

Zelfde verhaal met PS4 tegenwoordig.

Toch grenst dit aan, of is waarschijnlijk over de grens, van een ziekelijke verslaving. Hoe kun je zo veel tijd steken in het spelen van games?

spelfreak

Het aantal uur in een spel op zich is niet eens heel erg maar meestal is het behalen van een trophy meer een herhaling dan echt een skill. Meestal speel je een game uit en ga je daarna bijvoorbeeld een charachter maximaal levelen waar je ook een trophy voor krijgt.

Het verhaal van Hakoom is vrij simpel. Meneer heeft veel connecties en dan vrijwel veel in Japan. Hij koopt een spel over van de desbetreffende persoon en deze persoon legt hem meteen het zaakje even uit. Hakoom hoeft meestal dan niks te doen want dat word voor hem gedaan. Engels talige games doet hij wel zelf en als er drie versies van uit zien (Bijvoorbeeld: minecraft) speelt hij deze op de PS3, PS4 en PS Vita. Soms, laat hij zelfs vrienden over komen waar hij tegen zegt: "Ga jij op de PS3 en jij op de Vita." zo zijn ze alle drie bezig en heeft hij in 1 dag drie dubbele trofeeën wat je nu ook makkelijk bij hem kan zien op PSN Trophy Leaders | Hakoom - psntrophyleaders.com. Hij heeft dubbele trofeeën van een Japans spel waar PS3 en PS Vita bij staat. 1 kameraad van hem zit op de vita en hij op de PS3. Ze doen dit alles precies het zelfde samen. Dit heeft hij ook vaker uitgelegd op zijn YT kanaal of, hij laat puntjes vallen waar je het aan kan herkennen.

What's the point... maar ieder het zijne.

Dat is inderdaad echt wel...pointless. Ik vind trophies en achievements leuk om te kunnen zien wat mijn vrienden ervan bakken in vergelijking met mezelf. Maar dit? Nee. Daar kan ik dus echt niet bij.

Misschien dat hij geld verdient met streamen of sponsor, omdat hij er blijkbaar wat bekendheid mee verwierf, maar zelfs dat mensen die willen zien lijkt me straf.

De site psntl is zijn sponsor op de video's. Hij is daar ook als enigste niet verwijderd in de lijst!

Gast
geplaatst: vandaag om 14:03 uur

geplaatst: vandaag om 14:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.